جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تحصیل در نروژ ✔️ شرایط سنی + مهاجرت تحصیلی 2024

تحصیل در نروژ

تحصيل در نروژ نيازمند داشتن شرایطی نظیر تمكن مالى حدود 13 هزار يورو براى زندگى، مدرک تحصیلی پیشین با معدل بالا، اخذ مجوز تحصیل و همچنین آیلتس 6 به بالا و معادل آن می باشد.

هزينه تحصيل در نروژ بستگى به رشته و مقطع و دانشگاه سالانه از 10 هزار يورو به بالا است.

متقاضيانى كه به دنبال اخذ ويزاى همراه هستند، اين امكان را دارند كه برای همسر و فرزندان زير 18 سال خود درخواست ویزای همراه دهند اما به صورت همزمان نمی توانند اقدام کنند.

بهترين رشته ها براى مهاجرت به نروژ شامل، مديريت، خلبانى، دندانپزشکى، پزشکى، حقوق و .. است.

بعد از اتمام تحصیل دانشجويان حق دارند به مدت 12 ماه در نروژ بمانند و اگر موفق به دريافت پيشنهاد شغلى شدند مى توانند ویزای تحصیلی خود را به کاری تبدیل کرده و در نروژ بمانند.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص تحصيل در نروژ شما عزیزان می توانید با مشاورين برجسته موسسه مهاجرتی Canadamie تماس برقرار كرده و شرايط خود را بررسى كنيد.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

شرايط تحصیل در نروژ

مهم ترين شرايط تحصيل در نروژ براى داوطلبان خارج از اتحادیه اروپا عبارتند از:

  • برآورده كردن نياز هاى تحصيلى از جمله ارائه مدرک ليسانس معادل مدرک نروژى براى تحصيل کارشناسى ارشد
  • مدرک زبان آيلتس 6.5 به بالا يا معادل آن
  • تمكن مالى براى هزينه زندگى كه درسال 2024/2025 اين مبلغ 151,690 كرون كه معادل 12,955 يا 13,000 يورو مى باشد. علاوه بر اين مبلغ، شهريه تحصيل بايد پرداخته شود كه براساس دانشگاه انتخاب شده متفاوت است.
  • در صورتى كه اقامت متقاضى بيش از 3 ماه باشد بايد مجوز تحصيلى اخذ كند.

 نظام آموزشی تحصیل در نروژ برای هر مقطع تحصیلی، متفاوت می باشد که برای هر کدام جدولی را تدوین کرده ایم:

مقطع تحصیلی طول دوره
دوره ابتدایی این دوره از پایه اول تا هفتم را شامل می شود
دوره متوسطه اول پایه هشتم تا دهم (رنج سنی این دوره، 13 تا 16 سال می باشد)
دوره متوسطه دوم رنج سنی 16 تا 19 سال، دانش آموز قادر به تحصیل در مطالعات عمومی یا فنی حرفه ای می باشند.
مقطع کارشناسی  3 سال 
مقطع کارشناسی ارشد 2 سال
مقطع دکترا 8 سال
پزشکی 6 سال

زبان تحصیل در نروژ

علاقه مندان به تحصیل در نروژ باید بدانند که تنها با تسلط به زبان انگلیسی یا نروژی امکان تحصیل در این کشور را دارند. از آنجایی که زبان رسمی مردم این کشور نروژی است، در هر صورت دانستن این زبان بسیار مهم است. همچنین علاقه مندان تحصیل در رشته پزشکی نیز حتما باید به زبان نروژی مسلط باشند و آموزش به زبان انگلیسی در این رشته وجود ندارد.

 

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 

مراحل اپلای برای تحصیل در نروژ

  • انتخاب رشته تحصیل
  • ارسال درخواست برای دوره تحصیل 
  • درخواست وقت سفارت 
  • تکمیل مدارک
  • رزرو محل اسکان
  • مراجعه به سفارت
  • سفر به کشور نروژ
  • تایید اقامت تحصیلی خود در نروژ

مراحل اپلای نروژ

مدارک لازم برای تحصیل در نروژ

از جمله مدارک لازم برای تحصیل در نروژ به شرح زیر است:

  • ترجمه ریزنمرات مقطع پیشین
  • مدارک تحصیلی اخذ شده
  • مدرک زبان
  • اخذ ویزای تحصیلی
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی برگشت پس از پایان تحصیل
  • پاسپورت و کپی از تمام صفحات آن
  • انگیزه نامه
  • رزومه تحصیلی
  • 4 قطعه عکس رنگی
  • ارائه مدرک زبان نروژی برای تحصیل در برخی از رشته های دانشگاهی همچون پزشکی
  • نامه پذیرش برای تحصیل در دانشگاه
  • گواهی عدم سابقه کیفری
  • پرداخت هزینه های جاری

هزینه تحصیل در نروژ

هزینه تحصیل در نروژ، به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم ترین آنها مربوط به شهریه دانشگاه، خوابگاه و … می شود. جهت مهاجرت تحصیلی به نروژ دانشجويان بايد مبلغ 10 هزار يورو به بالا را براى شهريه تحصيل در نظر بگيرند.

هزینه زندگی دانشجویی در نروژ

دانشجویان با داشتن کار پاره وقت می توانند، تمرکزشان را برای پرداخت هزینه خوابگاه و دیگر هزینه های زندگی در نروژ بگذارند. هزينه زندگى در نروژ برابر با 12 الى 13 هزار يورو در سال است. نروژ جزو کشور هايى مى باشد كه هزينه هاى زندگى در آن بالاست. دريافت بورسيه مى تواند در كاهش شهريه تاثير بسزايى داشته باشد.

شرایط سنی تحصیل در نروژ

شرایط سنی برای تحصیل در نروژ در مدارس این کشور، از 6 الی 16 سالگی می باشد که کودکان و نوجوانان باید سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در این بازه سنی به پایان برسانند. شرط سنی برای ورود به مقطع ابتدایی، از شروع 6 سالگی می باشد. هرچند که این شرایط سنی برای دانش آموزان بین المللی و به طور کلی مدارس شبانه روزی با هم متفاوت می باشد، اما به طور کلی، شرایط مهاجرت به نروژ از طريق تحصيل همانی است که ذکر نمودیم. شرط سنی برای ورود به دانشگاه های نروژ نیز از 18 سالگی برای شروع مقطع کارشناسی، کلید می خورد و افراد از این سن اجازه تحصیل در دانشگاه های نروژ را پیدا می کنند.

گپ تحصیلی نروژ

کشور نروژ نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی سخت‌گیری کمتری برای گپ تحصیلی ندارد،و افرادى كه مى خواهند براى مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند سن آن ها عامل موثرى نخواهد بود. اگر گپ تحصیلی شما زياد باشد، مدارکی مبنی بر تحصیل در دوره زبان یا کار مرتبط با رشته تحصیلی را می‌توانید ارائه دهید و گپ تحصیلی خود را پر کنید تا شانس قبولیتان بالا رود. موسسه مهاجرتى Canadamie با داشتن چندين سال سابقه و تجربى در زمينه مهاجرت به شما در اين پروسه کمک خواهد کرد

تحصیل در مدارس و دبیرستان های نروژ

تحصیل در مدارس نروژ از سن 6 تا 16 سالگی می باشد و دانش آموزان باید از سن 6 سالگی تحصیلات خود را در مدارس آغاز نمایند. سال تحصیلی در مدارس نروژ از ماه اوت آغاز خواهد شد و تا اواسط ماه ژوئن ادامه دارد. هر سال تحصیلی در مدارس نروژ شامل 2 ترم می باشد که ترم دوم آن پس از تعطیلات کریسمس و در اول دسامبر تا اوایل ژانویه خواهد بود.

  • تحصیل در مدارس ابتدایی در نروژ از سن 6 تا 13 سالگی می باشد همچنین تحصیل در این کشور به زبان نروژی خواهد بود و در طول تحصیل دانش آموزان با مهارت های دیگری مانند زبان انگلیسی، ریاضیات، یادگیری الفبا و … آشنا خواهند شد. زمانی که دانش آموزان در کلاس هشتم مشغول به تحصیل می شوند باید زبان دیگری را هم برای یادگیری انتخاب نمایند مانند زبان آلمانی، فرانسوی یا اسپانیایی.
  • تحصیل در دبیرستان در نروژ از سن 13 سالگی آغاز خواهد شد. همچنین تحصیل در مدارس و دبیرستان نروژ برای دانش آموزان به صورت اجباری می باشد. گفتنی است برای تحصیل در مدارس دولتی تسلط کامل به زبان نروژی ضروریست، تحصیل در مدارس خصوصی تا سال 2005 غیر قانونی بوده است اما در حال حاضر دانش آموزان می توانند در مدارس خصوصی و بدون محدودیت مشغول به تحصیل شوند که به زبان نروژی و گاهی انگلیسی امکان پذیر خواهد بود اما باید بدانید که تحصیل در مدارس خصوصی برای دانش آموزان بین المللی بسیار پر هزینه می باشد.

تحصیل کارشناسی در نروژ

از موارد اصلی شرایط تحصیل در نروژ در مقطع کارشناسی دیپلم 12 ساله است تا بتواند درخواست پذیرش خود را مطرح نماید. تحصیل در مقطع لیسانس در نروژ در حدود 3 سال می باشد و شخص دانشجو پس از پایان 3 سال می تواند مدرک لیسانس خود را اخذ نماید. در مقطع لیسانس در نروژ نیاز است که شخص دانشجو 180 واحد را پشت سر بگذراند تا بتواند از این مقطع فارغ التحصیل شود و مدرک خود را اخذ نماید.

تحصیل در این مقطع تنها به زبان نروژی امکان پذیر می باشد و فرد دانشجو نیاز است که قبل از ورود به دانشگاه به زبان نروژی تسلط کافی داشته باشد و دوره های زبان نروژی را نیز گذرانده باشد تا بتواند تحصیلات خود را آغاز نماید. بنابراين تحصيل رايگان در نروژ فقط با تسلط بر زبان نروژى و داشتن معدل بالا امكان پذير است.

شايان ذكر است كه دريافت پذيرش در اين مقطع براى دانشجويان بين المللى سخت و بهتر است افرادبراى مقاطع بالاتر مثل فوق ليسانس و دكترا اقدام كنند.

تحصیل کارشناسی ارشد در نروژ

دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند باید در رشته مطابق با تحصیلات خود در مقطع لیسانس و یا در رشته مرتبط تحصیلات خود را ادامه دهند. مهم ترين نكات تحصيل كارشناسى ارشد در نروژ را در جدول زير مشاهده مى كنيد:

شرایط تحصیل در نروژ در مقطع کارشناسی ارشد در یک نگاه
طول دوره 2 سال
مدرک زبان مورد نیاز آیلتس تافل
 6.5 90
هزینه تحصیل 10 هزار يورو به بالا
امکان کار در حین تحصیل 20 ساعت در هفته
اجازه ویزای همراه برای همسر و فرزند زیر 18سال

تحصیل در مقطع دکترا در نروژ

برای تحصیل در نروژ در مقطع دکترا دانشجو باید در ابتدا تایید استاد راهنما (سوپروایزر) را داشته باشد تا بتواند برای پذیرش خود اقدام نماید. تحصیل دکترا در نروژ همانند بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر جز مشاغل محسوب می شود و دانشجویانی که در این مقطع به تحصیل می پردازند می توانند حقوق نیز دریافت نمایند. طول دوره تحصیل در مقطع دکترا در نروژ 3-4 سال می باشد اما با توجه به گذراندن دوره پایان نامه ( دکترا) تحصیل در این مقطع می تواند به 4 تا 6 سال نیز به طول بی انجامد.

شرایط تحصیل در نروژ در مقطع دکتری در یک نگاه
طول دوره 4 تا 6 سال
مدرک زبان مورد نیاز Ielts 7.0
هزینه تحصیل 10 -12 هزار يورو به بالا
امکان کار در حین تحصیل 20 ساعت در هفته
اجازه ویزای همراه برای همسر و فرزند زیر 18سال

 

بورسیه تحصیلی نروژ

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به نروژ به همراه بورسیه تحصیلی را دارید باید بدانید که برای اخذ آن باید شرایط آن را داشته باشید. دانشجویان بین المللی و دانشجویان آفریقایی و همچنین کشورهای در حال توسعه امکان اخذ بورسیه تحصیلی نروژ را دارند اما باید شرایط اخذ آن برای شخص دانشجو فراهم گردد.

 شرایط برخی از بورسیه های تحصیلی در نروژ از قرار زیر است:

بورسیه توضیحات
بورسیه اراسموس این بورسیه برای دانشجویان منطقه اقتصادی اروپا می باشد. و برای دانشجویانی ارائه می شود که به مدت 12 ماه در نروژ به تحصیل مشغول باشند.
بورسیه اراسموس موندوس این بورسیه برای دانشجویانی ارائه می شود که در مقطع کارشناسی و از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و یا غیر اتحادیه اروپا فارغ التحصیل شده باشند. این بورسیه برنامه ای است بین دانشگاههای اروپایی و موسساتی که تحت نظر اراسموس موندوس باشند. بورسیه اراسموس موندوس به دانشجویان کشورهایی مانند سوئیس، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ تعلق می گیرد.
کمک های ترمی این نوع از بورسیه به دانشجویان کلیه مقاطع تعلق می گیرد و برای کمک هزینه های حمل و نقل، اجاره مسکن و … است. میزان بورسیه تحصیلی در هر مقطع و با توجه به شروع ترم ها متفاوت است که مبلغ بورسیه های تحصیلی از 1000 یورو تا 6000 یورو متغیر می باشد که بستگی به شروع ترم و مقطع تحصیلی شخص متقاضی دارد. اگر قصد تحصیل به صورت رایگان و یا اخذ بورس تحصیلی را دارید می توانید کشوری را انتخاب نمایید که اخذ بورس با شرایط ساده تر و راحت تری برای فرد متقاضی همراه باشد.

لازم به ذكر است كه دريافت بورسيه فول فاند نروژ براى متقاضيان خارج از اتحادیه اروپا سخت است وبيشتر براى دانشجويان بومى ارائه مى شود.

تحصیل در نروژ با مدرک دیپلم

شرط ابتدایی برای اینکه با مدرک دیپلم بتوانید در نروژ تحصیل داشته باشید این است که، تحصیلات دوره دبیرستان خود را در کشورهای امضا کننده کنوانسیون لیسبون، با موفقیت به پایان رسانده باشید. با داشتن مدرک دیپلم معتبر ممکن است واجد شرایط تحصیل در آموزش عالی نروژ نیز باشید. علاوه بر مدرک دیپلم باید شرایط زیر را نیز داشته باشید:

  • حداقل سن شما 18 سال باشد.
  • تسلط خود به سطح زبان انگلیسی و یا نروژی را نشان دهید. (تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس 6.5 )
  • برای تایید صلاحیت تحصیلی باید نام کشور شما در فهرست GSU نروژ باشد تا بتوانید در نروژ تحصیل دانشگاهی خود را آغاز کنید. گفتنی است نام کشور ایران در لیست GSU وجود دارد و کسانی که مدرک دیپلم داشته باشند می‌توانند برای تحصیل در دانشگاه های نروژ اقدام کنند.

تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی

تحصيل در نروژ به زبان انگليسى بيشتر براى مقاطع بالاتر مثل كارشناسى ارشد و دكترا امكان پذير است زيرا كه تحصيل در مقطع كارشناسى به زبان بومى است.

بهترین دانشگاه های نروژ

از جمله مسائلی که برای دانشجویان بسیار مهم می باشد تحصیل در نروژ و در دانشگاه‌های برتر این کشور است به همین دلیل در این بخش برخی از دانشگاه‌های نروژ را معرفی می نماییم تا با شرایط تحصیل در این دانشگاه ها آشنا شوید. اسامی 10 دانشگاه برتر نروژ در جهان:

اسامی دانشگاه رتبه در نروژ
دانشگاه اسلو (university of oslo) رتبه 1
دانشگاه علم و صنعت نروژ (norgesteknisk naturvitenskapligeuniversitet) رتبه 2
دانشگاه برگن (universitetet I Bergen) رتبه 3
دانشگاه قطب شمال نروژ UIT (UiT Norges arktiske universitet) رتبه 4
مدرسه بازرگانی نروژی BI(Handelshøyskolen BI) رتبه 5
کالج دانشگاه Østfold(Høgskolen i Østfold) رتبه 6
دانشگاه آجر (Universitetet i Agder) رتبه 7
کالج دانشگاه جنوب شرقی نروژ(Høgskolen i Sørøst-Norge) رتبه 8
دانشگاه استاوانگر (Universitetet i Stavanger) رتبه 9
دانشگاه علوم زيستى نروژی (Norgesmiljø-og biovitenskapelige universitet) رتبه 10

تحصیل در نروژ بدون مدرک زبان

تحصيل در نروژ بدون مدرک زبان امرى غير ممكن است و داوطلبان مهاجرت تحصيلى نروژ بايد مدرک زبان متناسب‌ با رشته، مقطع و الزامات دانشگاه مورد نظر ارائه دهند.

تحصیل در نروژ به زبان نروژی

دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا که قصد تحصیل در نروژ به زبان نروژی را دارند، باید به زبان این کشور در حد b2 یا c1 مسلط باشد. با تسلط به زبان نروژی میزان پرداخت شهریه دانشگاه ها مساوی با میزان پرداخت دانشجویان اروپایی خواهد بود.

تحصیل رایگان در نروژ

برای تحصیل در کشور نروژ به زبان انگلیسی باید هزینه های تحصیل را به صورت کامل پرداخت نمایید، مگر اینکه موفق به اخذ بورسیه تحصیلی نروژ شوید، اما خبر خوب اینکه در صورتی که تسلط به زبان نروژی پیدا کنید تحصیل به زبان بومی رایگان خواهد بود و نیاز به پرداخت هزینه نمی باشد. زبان رسمی مردم بومی نروژ، نروژی می باشد اما در برخی مناطق دانمارکی و یا به لهجه سوئدی نیز صحبت می گردد.

بهترين رشته ها براى مهاجرت به نروژ

از میان رشته هایی که برای تحصیل در نروژ وجود دارد، برخی رشته ها که دارای آینده شغلی مناسب تری در این کشور هستند و به عبارتی بستر جامعه برای رشد کاری فارغ التحصیلان این رشته ها فراهم است. این رشته ها با توجه به امکانات آموزشی، بازار کار مناسب و نیاز کشور ، در لیست بهترین رشته های تحصیلی در نروژ قرار گرفته اند که عبارتند از:

  • تحصيل دندانپزشکی در نروژ
  • مدیریت مالی
  • مدیریت بازرگانی
  • تحصيل پزشکى در نروژ
  • حقوق
  • مدیریت فروش
  • خلبانی
  • هتلداری
  • مدیریت مالی
  • مهندسی و زیرشاخه های آن
  • رشته های علوم پایه از جمله: ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی
  • علوم اجتماعی

مزایای تحصیل در نروژ

از مزایای تحصیل در نروژ می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • وجود دانشگاه‌های برتر دنیا در نروژ و امکان استفاده از آموزش با کیفیت
  • امکان استفاده از بورسیه‌های تحصیلی نروژ
  • تحصیل در یک کشور پیشرفته و با امکانات بالای زندگی و استانداردهای بالای زندگی
  • مناظر طبیعی زیبا
  • وجود شهرهای شگفت انگیز و زیبا
  •  فرصت های شغلی زیاد و کاریابی پس از تحصیل

خوابگاه های دانشجویی نروژ

تقریبا 36 درصد هزینه تحصیل افراد مربوط به اسکان افراد می باشد. خوابگاهایی برای اسکان دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده است. امکانات و کیفیت این اقامتگاه ها در سطح متوسطی قرار دارد نیم بیشتری (63 درصد) از خوابگاه ها را به دانشجویان دکترا اختصاص داده اند. 25 درصد متعلق به دانشجویان کارشناسی ارشد و مابقی برای دانشجویان کارشناسی در نظر گرفته شده است.

همچنین این امکان برای دانشجویان وجود دارد که از آپارتمان به جای خوابگاه دانشجویی بهره ببرند. هزینه این آپارتمان ها بین 3500 تا 5000 کرون نروژ معادل 357 تا 510 یورو می باشد. این آپارتمان ها دارای آشپزخانه و سرویس بهداشتی عمومی است و اتاق ها بصورت خصوصی به متقاضیان داده می شود.

کار دانشجویی در نروژ 

دانشجويانى كه خواهان مهاجرت به نروژ از طريق تحصيل هستند، اين امكان را خواهند داشت که به مدت 20 ساعت در هفته در حين تحصيل كار كنند. اين كار دانشجويى به آن ها در كاهش هزينه هاى زندگى كمک خواهد کرد. در حالت کلی باید گفت که شخص دانشجو برای تامین هزینه های خود نیاز به یک ساپورت مالی نیز خواهد داشت.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی نروژ

برخی از مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تحصیلی نروژ از قرار زیر است:

  • ارائه مدارک تحصيلى قبلى به همراه ریز نمرات
  • ارائه پاسپورت شخص دانشجو که مدت اعتبار آن باید بیشتر از 6 ماه باشد.
  • ارائه مدرک زبان
  • ارائه 2 قطعه عکس 3*4 با زمینه سفید
  • ارائه پذیرش دانشگاه شخص متقاضی تحصیل
  • ارائه فرم درخواست ویزا
  • ارائه نامه تمکن مالی شخص دانشجو
  • ارائه بیمه نامه
  • ارائه محل زندگی شخص دانشجو (خوابگاه، مسکن اجاره ای و …)

ویزای همراه دانشجویی نروژ

در کشورهای حوزه اسکاندیناوی مانند نروژ شرایط به ‌صورت متفاوت خواهد بود و شخص دانشجو می تواند برای همراهان خود یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال درخواست ویزای همراه نماید که این ویزا معمولاً به صورت همزمان صادر نمى شود.

تبدیل ویزای تحصیلی نروژ به اقامت کاری

 نروژ کشوری است که بر پایه صنایع نفتی و گاز بنا شده است بنابراین بسیاری از دانشجویان می توانند در این کشور کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را نیز به دست آورد. در صورتی که در اندیشه کار پس از تحصیل در نروژ در این کشور می باشید باید بدانید که پس از تحصیل می توانید در حدود 6 ماه تا یک سال فرصت کاریابی در این کشور را داشته باشید و مشغول به کار و فعالیت در این کشور شوید تا بتوانید اقامت خود را نیز اخذ نمایید. در نمودار موجود در زیر، نرخ بیکاری در کشور نروژ نشان داده شده است.

نمودار نرخ بیکاری نروژ

اخذ اقامت دائم و پاسپورت نروژ از طریق تحصیل

دانشجویانی که به تحصیل در نروژ می پردازند پس از اتمام تحصیلات خود در صورتی که قصد اخذ اقامت نروژ را داشته باشند باید بتوانند پس از تحصیل خود وارد بازار کار شوند، برای این منظور و مطابق با قوانین کشور نروژ به شخص دانشجو پس از پایان تحصیلات خود به مدت 1 سال اجازه اقامت و کاریابی داده خواهد شد. اگر شخص متقاضی بتواند به مدت 5 سال در نروژ به کار تمام وقت بپردازد و ماليات پرداخت کند، می تواند درخواست اقامت دائم خود را مطرح نماید. پس از اخذ اقامت دائم شخص متقاضی می تواند درخواست تابعیت نروژ را نماید که برای اخذ پاسپورت نروژ فرد متقاضی باید موارد زیر را رعایت نماید:

  1. شخص متقاضی اخذ تابعیت نروژ باید اثبات نماید که در طول 10 سال گذشته حداقل 5-6 سال را به طور مداوم در خاک نروژ حضور داشته است تا بتواند درخواست تابعیت خود را مطرح نماید.
  2. شخصی که قصد اخذ تابعیت نروژ را دارد نباید در مدت اقامت خود دارای سابقه کیفری باشد.
  3. برای اخذ تابعیت نروژ تسلط به زبان نروژی یکی از الزامات اخذ تابعیت محسوب می شود.
ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport