جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اقامت امریکا با خرید ملک 2024 ✔️خرید ملک در آمریکا +هزینه ها

خرید ملک در آمریکا 2024

خرید ملک در آمریکا بیش از هر چیزی نیازمند تمکن مالی است. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که تنها با خرید ملک نمی توانید به اقامت آمریکا دست پیدا کنید. علاوه بر داشتن تمکن مالی کافی، شما باید سالانه مالیات ملک خود را نیز پرداخت کنید.

برای خرید ملک در آمریکا امکان اخذ وام نیز وجود دارد اما متقاضی باید ثابت کند که توانایی پرداخت اقساط ملک خود را دارد. قیمت خانه در آمریکا، همچنین قیمت اجاره و قیمت آپارتمان در شهرها و ایالات مختلف متفاوت است اما می توان گفت متوسط قیمت خانه در امریکا چیزی حدود 400 هزار دلار است که در مناطق بهتر این قیمت تا 1.5 میلیون دلار بالا می رود.

همچنین ارزان ترین خانه در آمریکا را در ایالت آیوا می توان پیدا کرد، از سوی دیگر گران قیمت ترین خانه ها را می توان در سانفرانسیسکو و نیویورک یافت.  متقاضیان برای دریافت هرگونه اطلاعات در این زمینه می توانند با موسسه مهاجرتی canadamie تماس حاصل نموده و همچنین با وارد کردن مشخصات خود در فرم تماس، از مشاوره تلفنی رایگان این موسسه بهره مند گردند.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

شرایط خرید ملک در آمریکا

برای خرید ملک در آمریکا بهتر است بدانید که این روش منجر به اخذ اقامت دائم نمی شود. خرید ملک در آمریکا تنها یکی از راه های سرمایه گذاری در آمریکا است. خرید ملک در آمریکا محدودیت خاصی ندارد و هرکسی با داشتن تمکن مالی کافی و ویزای آمریکا می تواند برای خرید ملک اقدام کند.

در صورتی که از تسهیلات بانکی برای خرید ملک استفاده کنید پروسه خرید یک ماه به طول می انجامد و در صورتی که بدون تسهیلات بانکی اقدام به خرید کنید این پروسه طی یک هفته صورت می گیرد.
با خرید ملک در آمریکا موظف به پرداخت سالیانه مالیات خواهید بود. همچنین شما می توانید در ابتدا خانه ای را اجاره کرده و بعد از تحقیق و اطمینان از انتخاب خود ملک را خریداری کنید. در صورتی که به دنبال کسب سود بالاتر هستید بهتر است از سایر روش های سرمایه گذاری استفاده کرده و یا خرید ملک در کشورهای دیگر که منجر به اقامت دائم می شوند را امتحان کنید.

مدارک لازم برای خرید ملک در آمریکا

برای خرید ملک در آمریکا نیاز به مدارک زیر دارید:

  • مدارک هویتی: اعم از شناسنامه، پاسپورت یا ویزای معتبر
  • مدارک مالی: شامل فیش حقوقی، اظهارنامه مالیاتی، گواهی تمکن مالی و گردش حساب
  • قرارداد خرید: یک قرارداد الزام آور قانونی که شرایط و ضوابط خرید ملک را مشخص می کند.
  • بیمه نامه: اکثر وام دهندگان برای محافظت در برابر ضرر و زیان به اموال از بیمه استفاده می کنند.
  • وکالتنامه: به شخص دیگری اجازه می دهد در صورتی که نمی توانید خودتان برای خرید بروید، به جای شما کارها را انجام دهد.
  • سند مادر: سند اصلی ملک مدنظر برای خریداری
  • طرح تصویبی ساختمان: این طرح نشان می دهد که ملک مد نظر قانونی و برپایه اصول دقیق بنا شده است و تاییدیه مراجع معتبر قضایی را دارد.
  • نامه تصرف: در صورت داشتن گواهی اشتغال می توانید برای اخذ نامه تصرف اقدام کنید. گرچه باید به این نکته دقت کنید که صرف داشتن نامه تصرف نمی تواند اثباتی برای مالکیت ملک باشد.
  • گواهی خاتا: این گواهی ابعاد ملک، منطقه ملک و همچنین میزان مالیات را نشان می دهد. این گواهی پس از خرید برای انجام کارهای مرتبط با قبوض ضروری است.
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

نحوه خرید ملک در آمریکا

در صورت تمایل به خرید ملک در آمریکا باید مراحل قانونی را طی کنید. این مراحل به شرح زیر هستند:

  1. شناخت بازار: در وهله اول شناخت بازار ملک آمریکا و تحقیق در رابطه با سرمایه گذاری بر روی املاک مناسب
  2. مشورت با وکیل امور ملکی: از آنجایی که خرید ملک یک امر حقوقی است بهتر است که پیش از هر اقدامی با یک مشاور یا وکیل مجرب مشورت کنید.
  3. اثبات تمکن مالی: در قدم بعدی لازم است که به دولت آمریکا اثبات کنید که توانایی مالی کافی برای خرید ملک مد نظر خود را دارید.
  4. بازدید و انتخاب: سپس باید از ملک های مدنظر دیدن کرده و ملکی که بیش از سایرین با اهداف شما سازگاری دارد را انتخاب کنید.
  5. قیمت گذاری: بر سر قیمت با فروشنده به توافق رسیده و قرارداد اولیه را آماده کنید.
  6. ارائه تضمینات: بعد از نهایی کردن جزئیات معامله تضمینات و گواهی ها بررسی و به تصویب طرفین می رسند.
  7. امضای قرارداد: هردو طرف باید برای امضای قرارداد حضور داشته باشند و پس از امضای قرارداد خریدار باید مبلغ تعیین شده را به فروشنده پرداخت کند.
  8. ثبت سند: سپس خریدار باید برای ثبت مالکیت خانه به دفتر املاک محلی رفته و سایر کارهای اداری را انجام دهد.

 

اقامت آمریکا با خرید ملک

بسیاری از خریداران ملک در آمریکا بر این باورند که می توانند به اقامت آمریکا با خرید ملک دست پیدا کنند در صورتی که این تصوری اشتباه است. اقامت آمریکا با خرید ملک امکان پذیر نمی باشد و هیچیک از خریداران ملک در این کشور نمی توانند به صرف سرمایه گذاری بر روی املاک به گرین کارت آمریکا دست پیدا کنند.

در صورتی که قصد اخذ اقامت دائم آمریکا را دارید بهتر است از سایر روش های سرمایه گذاری، کار، ازدواج و یا لاتاری اقدام کنید.

قیمت خانه در شهرهای مختلف آمریکا

قیمت خانه در شهرهای مختلف ایالات متحده به طور قابل توجهی متفاوت است که منعکس کننده شرایط اقتصادی محلی، تقاضا و عرضه مسکن است. در ادامه به ارائه قیمت مسکن در بهترین شهرهای آمریکا خواهیم پرداخت.

شهرهای امریکا قیمت خانه
سانفرانسیسکو 1.4 میلیون دلار
نیویورک 1.1 میلیون دلار
سیاتل 1 میلیون دلار
لس آنجلس 950000 دلار
دنور 600000 دلار
دالاس 400000 دلار
فلوریدا 350000 دلار
فینیکس 430000 دلار
سن دیگو 950000 دلار
کلیولند 200000 دلار

هزینه های ابتدایی خرید ملک در آمریکا

هنگام خرید خانه در امریکا، هزینه های اولیه شامل چندین جزء فراتر از قیمت خرید می شود.

پیش پرداخت:

به طور معمول از 3٪ تا 20٪ قیمت خرید خانه متغیر است. برای یک خانه 400000 دلاری، بسته به نوع وام و شرایط وام گیرنده (ملاک) این می تواند از 12000 تا 80000 دلار باشد.

هزینه های بسته شدن:

معمولاً بین 2 تا 5 درصد مبلغ وام است. برای یک خانه 400000 دلاری، هزینه های بسته شدن ممکن است بین 8000 تا 20000 دلار باشد. این هزینه ها هزینه های مربوط به اخذ وام، ارزیابی، بیمه عنوان، بازرسی و سایر هزینه های اداری (ملاک) (پول) را پوشش می دهد.

بررسی منزل:

به طور معمول بین 300 تا 500 دلار هزینه دارد، اما این می تواند بر اساس اندازه و مکان ملک متفاوت باشد.

مالیات و بیمه اموال:

اکثر وام دهندگان نیاز دارند که مالیات بر دارایی سال اول و بیمه صاحب خانه در زمان بسته شدن پرداخت شود. این هزینه ها به طور گسترده ای با توجه به موقعیت مکانی و ارزش ملک متفاوت است، اما می تواند چندین هزار دلار از قبل اضافه کند.

بیمه وام مسکن خصوصی (PMI):

در صورتی که پیش پرداخت کمتر از 20 درصد باشد الزامی است. PMI می تواند از 0.3٪ تا 1.5٪ از مبلغ اولیه وام سالانه متغیر باشد، و برخی از وام دهندگان نیاز دارند که بخشی از آن را از قبل پرداخت کنند

وام خرید ملک در آمریکا

شما در صورتی می توانید واحد شرایط اخذ وام برای خرید ملک در آمریکاب اشید که گرین کارت و اقامت دائم این کشور را داشته باشید و ملک برای جهت سکونت دائمی خود خریداری کرده باشید. همچنین متقاضی باید اثبات کند که درآمد کافی برای پرداخت و تسویه وام را دارد. مبلغ وامی که می توانید دریافت کنید به عوامل مختلفی از جمله امتیاز اعتباری، درآمد، نسبت بدهی به درآمد و نوع وام مسکن بستگی دارد. انواع رایج وام عبارتند از:

  • وام های متعارف: معمولاً در بیشتر مناطق تا سقف 726200 دلار وام ارائه دهید، با محدودیت‌های بالاتر در مناطق پرهزینه
  • وام های FHA: این وام ها که توسط اداره مسکن فدرال بیمه شده اند، امکان پیش پرداخت کمتر را فراهم می کنند و می توانند گزینه ای برای وام گیرندگان با امتیاز اعتبار پایین تر باشند. محدودیت‌های وام براساس منطقه متفاوت است، معمولاً تا 472030 دلار برای خانه‌های تک‌خانواری در بیشتر مناطق
  • وام VA: این وام‌ها که در دسترس کهنه‌کاران و اعضای فعال نظامی است، اغلب نیازی به پیش‌پرداخت ندارند و محدودیت وام ثابتی ندارند، اگرچه محدودیت‌های عملی بر اساس واجد شرایط بودن وام‌گیرنده و دستورالعمل‌های وام‌دهنده است.
  • وام USDA: برای خریداران املاک روستایی، این وام ها همچنین نیازی به پیش پرداخت ندارند و دارای محدودیت درآمدی هستند که بسته به منطقه متفاوت است.

بررسی قیمت انواع خانه های آمریکا

قیمت ملک در امریکا به عوامل مختلفی بستگی دارد و شرایط متفاوتی را برای افراد به وجود می آورد. برای مثال خانه های نوساز دارای قیمت متفاوتی با آپارتمان ها است. هر کدام از مناطق مختلف کشور آمریکا یا ایالت ها و غیره نیز در قیمت خانه ها تاثیر گذار می باشد.

برای رسیدن به هزینه خرید خانه در آمریکا باید همه این پارامترها و نکات را در نظر گرفت. برای مثال: قیمت یک خانه معمولی در ایالت کیولند حداقل ۱۱۲ هزار دلار تخمین زده شده است و این مبلغ برای ایالت سین سیناتی به ۱۲۸ هزار دلار افزایش می یابد. به طور کلی می‌توان نتیجه گرفت که قیمت خانه در آمریکا با توجه به انتخاب افراد در هر ایالت و دیگر شرایطی که ذکر شد، تعیین می شود.

برای ارزیابی این که قیمت خانه در آمریکا به پول ایران چقدر است لازم است با توجه به نوسانات قیمت ارز، با بررسی قیمت دلار در صرافی ها این مبلغ را به روز محاسبه کنید.

خرید خانه در آمریکا

متوسط قیمت خانه در امریکا

قیمت متوسط ​​فروش خانه در سه ماهه دوم سال 2024 در کشور آمریکا چیزی حدود 412,300 دلار برآورد شده است که می توان گفت این میانگین قیمت نسبت به سه ماهه قبلی سی درصد کاهش داشته است.

قیمت خانه ویلایی در آمریکا

هزینه ویلا در ایالات متحده بسته به موقعیت و امکانات رفاهی می تواند بسیار متفاوت باشد. به طور متوسط، ویلاهای لوکس در مناطق پر تقاضا مانند کالیفرنیا یا فلوریدا می توانند از 1 میلیون دلار تا بیش از 5 میلیون دلار متغیر باشند.

قیمت آپارتمان در آمریکا

قیمت متوسط ​​یک آپارتمان نیز بسته به موقعیت مکانی متفاوت است. در مراکز شهری مانند نیویورک یا سانفرانسیسکو، میانگین قیمت یک آپارتمان می تواند بیش از 1 میلیون دلار باشد. در مقابل، در مناطق ارزان‌تر، قیمت‌ها می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی پایین‌تر باشد و به طور متوسط ​​حدود 200000 تا 500000 دلار باشد.

قیمت اجاره خانه در آمریکا

متوسط ​​اجاره خانه در ایالات متحده براساس منطقه متفاوت است. در سطح ملی، متوسط ​​اجاره حدود 2150 دلار در ماه است. با این حال، در شهرهای گران قیمت مانند سانفرانسیسکو یا نیویورک، اجاره ماهانه می تواند به راحتی از 3500 دلار تجاوز کند، در حالی که بازارهای مقرون به صرفه تر، مانند غرب میانه، می توانند اجاره های حدود 1500 تا 2000 دلار را ببینند.

شهرهای امریکا قیمت اجاره ملک
سانفرانسیسکو استودیو: 2960 دلار
 1 خوابه: 3990 دلار
نیویورک استودیو: 3292 دلار
 1 خوابه: 4333 دلار
 2 خوابه: 5,488 دلار
سیاتل استودیو: 1739 دلار
 1 خوابه: 2534 دلار
 2 خوابه: 3870 دلار
لس آنجلس استودیو: 2514 دلار
 1 خوابه: 3200 دلار
2 خوابه: 4522 دلار
شیکاگو 1831 دلار
 1 خوابه: 2395 دلار
 2 خوابه: 3167 دلار
تگزاس  استودیو: 1030 دلار
 1 خوابه: 1243 دلار
 2 خوابه: 1631 دلار
میامی  استودیو: 2800 دلار
1 خوابه: 3850 دلار
بوستون استودیو: 2972 ​​دلار
 1 خوابه: 3757 دلار
2 خوابه: 5401 دلار

قیمت کاندو در آمریکا

میانگین قیمت کاندو نیز در شهرها متفاوت است. به عنوان مثال، در شهر نیویورک، کاندوها می توانند به طور متوسط ​​بیش از 1 میلیون دلار باشند. در مقابل، در شهرهای کوچکتر یا مناطق کمتر شهری، آپارتمان هایی با قیمت حدود 200000 تا 400000 دلار یافت می شود.

قیمت مغازه در آمریکا

قیمت املاک تجاری برای مغازه ها و فضاهای خرده فروشی به شدت به مکان و اندازه بستگی دارد. در مکان‌های شهری پرنفوذ، قیمت‌ها می‌تواند از 500000 دلار شروع شود و برای املاک بزرگ‌تر و مرکزی به میلیون‌ها دلار برسد.

معرفی چندین سایت خرید خانه در آمریکا

برای مهاجرت به آمریکا و خرید ملک در این کشور در صورتی که آشنایی چندانی با قوانین و املاک آمریکا ندارید، بهتر است از سایت های معروف برای بازدید و پیدا کردن خانه مناسب کمک بگیرید. تعدادی از سایت های معروف برای خرید خانه در آمریکا به شرح زیر هستند:

  • Zillow :یکی از محبوب ترین وب سایت های املاک و مستغلات در ایالات متحده است که یک پایگاه داده جامع از خانه ها برای فروش، اجاره و حتی املاک را ارائه می دهد. این سایت اطلاعات دقیق دارایی، عکس ها و ابزارهای کاربرپسند مانند مدل ارزش گذاری خانه “Zestimate” را ارائه می دهد.
  • Realtor.com: توسط انجمن ملی مشاوران املاک اداره می شود، Realtor.com لیست های به روزی را ارائه می دهد که مستقیماً از پایگاه های داده MLS تهیه شده است. فهرست های دقیق املاک، اطلاعات محله، و راهنمای خرید مفید را ارائه می دهد.
  • Redfin به دلیل رابط کاربر پسند و ویژگی‌های نوآورانه‌اش مانند بازدیدهای سه بعدی و تورهای مجازی شناخته شده است. همچنین از نمایندگان محلی استفاده می کند که می توانند در روند خرید کمک کنند.
  • Trulia اطلاعات دقیقی در مورد خانه های برای فروش، آپارتمان های اجاره ای، و حتی امکانات محلی مانند مدارس و خرید ارائه می دهد. همچنین بینش های محله، نقشه های جرم و جنایت و روند بازار را ارائه می دهد.
  • Homes.com طیف گسترده ای از لیست ها را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد خانه ها، آپارتمان ها و حتی املاک تجاری را جستجو کنند. بینش بازار محلی و اطلاعات جامعه را ارائه می دهد.
  • Movoto لیست MLS، از جمله سلب مالکیت و خانه های جدید ساخت و ساز را ارائه می دهد. انواع فیلترها و ابزارهای جستجو را برای کمک به خریداران برای یافتن ملک مناسب ارائه می دهد.

 

مالیات خرید ملک در آمریکا

مالیات بر خرید ملک، که اغلب به عنوان مالیات نقل و انتقال املاک شناخته می شود، به طور قابل توجهی بر اساس ایالت و گاهی اوقات بر اساس حوزه قضایی محلی در ایالات متحده متفاوت است.

مالیات در کشور آمریکا
در کالیفرنیا مالیات انتقال 1.10 دلار به ازای هر 1000 دلار ارزش ملک است.
در شهر نیویورک، نرخ مالیات نقل و انتقال برای املاک تا سقف 500,000 دلار 1٪ و برای املاک بیش از 500,000 دلار 1.425٪ است. علاوه بر این، ایالت نیویورک مالیات انتقال 0.4٪ از قیمت فروش را اعمال می کند.
فلوریدا به ازای هر 100 دلار از قیمت فروش، مالیات نقل و انتقال 0.70 دلار را اعمال می کند. به عنوان مثال، شهرستان میامی داد، مالیات اضافی دارد.
تگزاس مالیات نقل و انتقال ایالتی را بر فروش املاک اعمال نمی کند.

بیمه وام خرید خانه در آمریکا

بیمه وام مسکن سیاستی است که از وام دهندگان در برابر ضرر و زیان در صورت عدم پرداخت وام مسکن توسط وام گیرنده محافظت می کند. معمولاً برای وام هایی با پیش پرداخت کمتر از 20٪ ارزش خانه مورد نیاز است. دو نوع اصلی بیمه وام مسکن وجود دارد:

1. بیمه خصوصی وام مسکن (PMI):
– برای وام های معمولی، زمانی که پیش پرداخت کمتر از 20 درصد باشد، PMI مورد نیاز است. حق بیمه PMI می تواند از 0.3٪ تا 1.5٪ از مبلغ اصلی وام در سال متغیر باشد. هزینه بر اساس مبلغ وام، اندازه پیش پرداخت و امتیاز اعتبار وام گیرنده متفاوت است. برای مثال، در وام 200000 دلاری، PMI ممکن است سالانه بین 600 تا 3000 دلار هزینه داشته باشد.

2. بیمه وام مسکن FHA:
– برای وام های FHA، دو نوع حق بیمه وام مسکن وجود دارد: حق بیمه اولیه 1.75٪ از مبلغ وام (که می تواند در وام قرار گیرد) و حق بیمه سالانه که از 0.45٪ تا 1.05٪ از مبلغ وام متغیر است. بسته به مدت وام، مبلغ و نسبت وام به ارزش. برای وام 200000 دلاری، حق بیمه اولیه 3500 دلار خواهد بود و حق بیمه سالانه ممکن است از 900 دلار تا 2100 دلار متغیر باشد

بیمه وام مسکن به خریداران اجازه می دهد خانه هایی را با پیش پرداخت های کوچکتر خریداری کنند، اگرچه هزینه کلی وام مسکن را افزایش می دهد. بسته به شرایط وام و سیاست‌های وام‌دهنده، بیمه معمولاً می‌تواند لغو شود، زمانی که حقوق وام گیرنده در خانه به 20٪ تا 22٪ برسد.

 

ارزانترین خانه در امریکا

یکی از ارزان ترین ایالات در آمریکا آیوا نام دارد. از آنجایی که آیوا دارای مالیات متوسطی است و درآمد خانوارها به نسبت بالاست، همچنین با توجه به پایین بودن نرخ املاک و خانه های این منطقه، آیوا تبدیل به یکی از محبوب ترین ایالات آمریکا برای خرید ملک شده است.

ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport