جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

هزینه مهاجرت به آمریکا ⭐️بررسی جامع صفر تا صد هزینه ها

هزینه مهاجرت به آمریکا

آمریکا کشوری است که به نوبه خود دوستانه ترین محیط را دارد و از لحاظ سطح رفاه زندگی در اولویت قرار دارد. معمولاً متقاضیانی که دارای شرایط خاص و رزومه ویژه می باشند، آمریکا را برای ساختن یک زندگی جدید و بسیار زیبا برمی‌ گزینند. آمریکا درجه یک ترین ویزاها را به اشخاصی که هر ساله فرم درخواست ویزای مهاجرت به آمریکا را پر می کنند، ارائه می دهد‌. البته متقاضیان دارای شرایط بسیار ویژه می توانند براساس تمکن مالی، رزومه تحصیلی، CV و یا رزومه کاری که دارند، به یکی از ایالت های آمریکا سفر کنند و در میان شهروندان آمریکایی، در محیط قرار گیرند. در مقاله‌ ای که هم اکنون مشاهده می نمایید، قرار است تخصصی ترین نکات را به منظور مطلع کردن شما مهاجرین خارجی از هزینه مهاجرت به آمریکا قرار دهیم و قرار است به تفصیل موضوعاتی همچون: راحت ترین راه مهاجرت به امریکا و هزینه مهاجرت به آمریکا از طریق کار و هزینه مهاجرت به ایالات متحده آمریکا از مسیرهای دیگر بپردازیم‌. قطعاً شما با متمرکز شدن بر مقاله هزینه مهاجرت به آمریکا، نکات مهاجرتی را خواهید آموخت و با نحوه مهاجرت درست و صحیح آشنا خواهید شد. اگر در خصوص هزینه های مهاجرت و مهاجرت ایرانیان به آمریکا سوالاتی در اذهانتان ایجاد شده است و در پی اخذ مشاوره از افراد باتجربه می باشید ، می توانید به صورت رایگان با کارشناسان کاربلد موسسه مهاجرتی و مشاوره ای MIE تماس بگیرید. اطلاعات مشاورین این موسسه در رابطه با هزینه مهاجرت به آمریکا کاملاً تخصصی و جدید می باشد‌.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

بررسی هزینه مهاجرت به آمریکا

باید قبل از مهاجرت مهم ترین اطلاعات را در مورد هزینه مهاجرت به ایالات متحده آمریکا از طریق تحصیل و اخذ اقامت آمریکا اطلاعاتی کسب نمایید. مقاله هزینه مهاجرت به آمریکا در تقویت سطح معلومات شما بسیار موثر می باشد. لطفاً با دقت تمامی موضوعات مربوط به مسیرهای مهاجرتی درست و کاملا قانونی را مطالعه نمایید. در ادامه، به آنالیز هر یک از مسیرهای مهاجرتی خواهیم پرداخت.

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

هزینه مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل

این بخش از مقاله هزینه مهاجرت به آمریکا و ویزای تحصیلی آمریکا را به پاسخ چنین پرسشی اختصاص داده‌ ایم‌. در واقع قرار است  در رابطه با  پاسخ به سوال محبوب ترین و پرتقاضاترین راه مهاجرت به آمریکا چیست، کاربردی ترین و تخصصی ترین نکات را ارائه دهیم.  روش تحصیلی نسبت به دیگر کته گوری های مهاجرتی پردرخواست می باشد. تعداد فرم هایی که دانشجویان برای اخذ ویزای دانشجویی این کشور پر می کنند، بسیار چشمگیر می‌ باشد. دانشگاه هایی در آمریکا قرار دارند که در سراسر دنیا از همه لحاظ مطرح می باشند. در تمامی دانشگاه های مطرح، برنامه های دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی در دسترس می باشند. ویزاهایی که کشور آمریکا به بخش تحصیلی اختصاص داده است، شامل ویزای J1,F1 وM1 می باشد. دانشجویان رشته‌ های فنی ویزای M1 ، محصلان اهل تحقیق ویزای J1 و سایر فراگیران ویزای F1 را درخواست می دهند. کودکان پس از رسیدن به سن ۶ سالگی به کمک والدین می توانند در یکی از مدارس آمریکا مشغول به تحصیل شوند و معمولاً تا مقطع دبیرستان که جمعاً ۱۲ سال می شود، تحصیل می نمایند. این ۱۲ سال پایان تحصیل نمی‌ باشد. بلکه آغاز ورود به دانشگاه‌ های با سطح کیفیت بالای آمریکا است. برای اپلای به دانشگاه های آمریکا نیاز است که مدرک زبان ارائه دهید.

 برای مطلع شدن از هزینه مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل، به جدول آورده شده در زیر توجه نمایید.

کالج های دوساله دولتی 12320 دلار

 

کالج های چهارساله دولتی 21370 دلار
کالج های چهار ساله دولتی ( هزینه های خارج از کشور) 3743دلار
کالج های غیر انتفاعی خصوصی چهار ساله 48510 دلار

هزینه مهاجرت به آمریکا از طریق کار

به طور معمول تمامی مهاجرینی که مایل هستند، وارد یکی از ایالت‌ های آمریکا شوند، می بایست ابتدا فرم درخواست ویزا را پر کنند. نوع فرم درخواست، به نوع انتخاب مسیر مهاجرتی شما بستگی   دارد. اگر مسیر برگزیده شما مسیر پر درخواست کاری باشد، بایستی براساس رزومه کاری خود یکی از انواع ویزاهای کاری ایالات متحده آمریکا را درخواست دهید. مهاجرینی که تمایل دارند در یک مدت مشخص در آمریکا بمانند و مشغول به کار شوند، باید فرم درخواست ویزای کارگری موقت این کشور را پر کنند. البته توجه کنید ؛ برای اخذ ویزای کاری آمریکا لازم است که از سوی یک کارفرمای آمریکایی مورد حمایت قرار گرفته باشید و از وی دعوتنامه داشته باشید.

ویزای P2 و ویزایQ1 از ویزاهای کاری آمریکا می باشند که اشخاص با توجه به نوع شغلی که دارند، می توانند قبل از اقدام در خصوص هریک از آن ها تحقیقاتی انجام دهند. در خصوص هزینه مهاجرت به آمریکا از طریق کار، می توان گفت که هزینه ویزای غیرمهاجرتی به ایالات متحده آمریکا تقریباً ۱۶۰ دلار می باشد. منظور از ویزای غیرمهاجرتی ویزای مبادلات تجاری و توریستی است. هزینه ویزاهای کاری و ویزاهای مذهبی تقریباً ۱۹۰ دلار و هزینه ویزای کار ۲۵۰ دلار است.

 هزینه مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری

امروزه، بیزینس من ها درباره پلن های جذاب سرمایه گذاری در آمریکا بسیار تفکر می کنند. پلن های آمریکا به قدری جذاب می باشند که نمی‌ توان به راحتی از آنان گذشت. زیرا برخی از پلن ها شما را به گرین کارت آمریکا می رسانند. البته برای انتخاب چنین مسیری نیاز است که سرمایه غیر نقدی و نقدی بسیار زیادی داشته باشید. گفتنی است که، مسیر سرمایه گذاری در دسته مسیرهای گران قیمت قرار دارد. بدان معنا که شما باید بدون اخذ آن، مبلغی را که دولت آمریکا مشخص کرده است را بدون فوت وقت به بازار سرمایه این کشور وارد نمایید. در غیر این صورت ورود شما به آمریکا از طریق سرمایه گذاری تقریبا غیر ممکن می شود. برای دریافت گرین کارت آمریکا لازم است که بیزینس من ها ۹۰۰ هزار دلار از سرمایه نقدی خود را وارد یک منطقه کوچک  و یا مبلغ ۱.۸۰۰.۰۰۰ هزار دلار را وارد  یک منطقه بزرگ نمایند. با توجه به مبلغ ارائه شده، می توان گفت که بیزینس من خارجی و خانواده وی با انتخاب یکی از این دو حالت ذکر شده، به کارت سبز آمریکا دسترسی پیدا می کنند. ولی تنها انتقال مبلغ به آمریکا کافی نیست. شما به عنوان بیزینس من، بایستی به مسئولین آمریکا نشان دهید که در کسب و کارخود، ۱۰ شهروند آمریکایی را استخدام نموده‌ اید.  ویزای سرمایه گذار مهاجر شامل ویزای I5,R5,T5, وC5 می باشد.

 هزینه ازدواج در آمریکا

کشور آمریکا برای تبعه خارجی پس از ثبت ازدواج، و پس از گذشت مدت زمانی گرین کارت صادر می کند. به این مسئله تخصصی توجه کنید که، اگر شخص خارجی مقیم دائم آمریکا باشد و پس از دریافت گرین کارت با شهروند آمریکایی ازدواج کند، در کمتر از سه سال  به پاسپورت آمریکایی دسترسی پیدا می کند. ولی اگر تبعه خارجی مستقیما از خارج از کشور آمده باشد، ۵ سال طول می کشد تا به گیرین کارت  دسترسی پیدا کند. هزینه مهاجرت به ایالات متحده آمریکا  از طریق مسیر ازدواج بسیار کمتر از  از سایر مسیرها می باشد. به عنوان یک مثال، هزینه ای که باید برای تشکیل پرونده به منظور اخذ گرین کارت آمریکا بپردازید، ۱۷۶۰ دلار است. البته این مبلغ را  بایستی ساکنین آمریکا بپردازند. ساکنین  خارج از آمریکا  ملزم به پرداخت ۱۲۰۰ دلار هستند.

هزینه مهاجرت به آمریکا از طریق تولد

در این قسمت از مقاله هزینه مهاجرت به آمریکا، به آنالیز تمامی قوانین تعیین شده ایالات متحده آمریکا در راستای اعطای تابعیت و پاسپورت از طریق تولد طفل در خاک کشور خواهیم پرداخت. کشور آمریکا و سایر کشورها براساس قانون خون و یا قانون خاک به طفل متولد شده، تابعیت می دهند. سیستم خاک به اشخاصی اختصاص یافته است که از همان بدو تولد پاسپورت کشوری که در آن جا چشم به جهان گشوده اند، را دریافت می کنند. بدان معنا که تابعیت پدر و مادر در تابعیت فرزند دخیل نمی باشد. کشور آمریکا همانند کشور کانادا سیستم خاک را برای اعطای تابعیت پذیرفته است. کشور هایی که سیستم خون را پذیرفته‌ اند، به اطفال تازه متولد شده در خاک کشور، تابعیت پدر و مادر را  می دهند. والدینی که تمایل دارند از طریق تابعیت فرزند به تابعیت ایالات متحده آمریکا برسند، باید به این موضوع توجه کنند که دسترسی به پاسپورت آمریکا تا قبل از سن ۲۱ سالگی فرزندشان تقریباً غیر ممکن است. مگر این که نوع اقامت خود را تغییر دهند. در خصوص مسئله هزینه ها می توان گفت که، وارد شدن به آمریکا از طریق تولد طفل همانند روش کاری ارزان نمی باشد. به عنوان مثال؛ هزینه زایمان در آمریکا  ۱۰۸۰۸ دلار و هزینه کلی مراقبت قبل از  به دنیا آمدن طفل تا بعد از  به دنیا آمدن  وی، ۳۰ هزار دلار می باشد.

 هزینه مهاجرت به آمریکا از طریق پناهندگی

متاسفانه، تعداد مهاجرینی که از طریق پناهندگی وارد آمریکا و یکی از ایالت‌ های آن می‌شوند، هر ساله رو به افزایش است. چندین سال است که اشخاص ادعا می کنند در کشور خود از لحاظ عقایدی مورد شکنجه و آزاد قرار گرفته اند و با این ادعا فرم درخواست پناهندگی را تکمیل می نمایند. اشخاصی که بتوانند واقعی بودن ادعای خود را اثبات کنند، اجازه دارند، پس از پیمودن مراحل بسیار پیچیده به ایالات متحده بروند.

موسسه MIE هیچ گونه خدمات و فعالیتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد و  این روش را توصیه نمی کند.

ارزانترین راه مهاجرت به امریکا

آسان ترین و راحت ترین راه مهاجرت به امریکا دو مسئله ای می باشند ، که همواره مهاجرین درخصوص آنان می اندیشند و به دنبال مسیری هستند که ارزانترین راه مهاجرت به امریکا را تجربه کنند و با هزینه کم و به راحتی وارد آمریکا شوند. برای این که در مسیر مهاجرتی به آمریکا هزینه های بسیاری را متقبل نشوید و برای این که ورود شما آسان و بدون استرس باشد، بایستی به شرایط خود توجه کنید. اگر مجرد می باشید و به یکی از شهروندان آمریکایی علاقه مند شده اید، مسیر ازدواج می تواند مسیر آسان و ارزانترین راه مهاجرت به امریکا برای ورود شما باشد. البته اگر از لحاظ مالی شرایط خوبی دارید، راحت ترین راه مهاجرت به امریکا، مسیر تحصیلی می باشد. به طور کلی می توان گفت؛ شرایط شما در انتخاب مسیر آسان و ارزان بسیار مهم می باشد. پیشنهاد می کنیم، قبل از مهاجرت با یک وکیل مهاجرتی متبحر در زمینه مسیر های متنوع و اصلی مهاجرتی مکاتبه‌ای داشته باشید. وکیل مهاجرتی در شروع پروسه مهاجرتی می تواند به شما کمک شایانی نماید و همچنین وی تا انتهای مسیر شما را تنها نخواهد گذاشت. برای دسترسی آسان به وکیل مهاجرتی می توانید از طریق موسسه ملک پور که به نوبه خود درجه یک ترین موسسه برای مهاجرت ایرانیان به آمریکا است، اقدام کنید.

ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport