جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاریابی در عمان 2024 ✔️ معرفی سایت کاریابی عمان+استخدام فوری

کاریابی در عمان 2024 | جستجوی کار در عمان

روش های کاریابی در عمان شامل جستجوی کار در سایت ها، موسسه های کاریابی در عمان، اپلیکیشن های کاریابی در عمان و جستجوی کار بصورت حضوری شامل شرکت در نمایشگاه های کاریابی در عمان می باشد که از طریق آن ها می توانید دعوتنامه شغلی دریافت کنید.

جستجوی کار در عمان به دلیل ارزش پول بالا، تورم صفر درصدی و نزدیکی به ایران برای نیروی کار ایرانی بسیار اهمیت دارد. کشور عمان به دلیل شرایط کاری خوبی که برای کارمندان خود مهیا می کند به یکی از کشورهای محبوب جهت کاریابی تبدیل گشته است. بعلاوه به دلیل فعال بودن کشورهای عربی در حوزه نفت و گاز بسیاری از متقاضیان تمایل دارند در شرکت نفت عمان مشغول به کار شوند.

موسسه canadamie به کمک همکاران خود در کشور عمان قادر خواهد بود کار مناسب با درآمد و شرایط خوب را برای ایرانیان پیدا کند. در متن این مقاله به صورت مفصل شرایط سایت کاریابی عمان و شرایط کاریابی عمان را بازگو نمودیم.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت اطلاعات کامل تر در زمینه کاریابی و استخدام در عمان از طریق مؤسسات کاریابی، با مشاورین کاردان مؤسسه canadamie تماس بگیرید و مشاوره رایگان اولیه دریافت نمایید.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

کاریابی در عمان برای ایرانیان

برای این که کارفرمایان عمانی راضی به استخدام نیروی خارجی شوند، می بایست رزومه خود را برای آنان ارسال نمایید. اگر رزومه عالی ارائه دهید و هنگام مصاحبه با کارفرمای خود بتوانید وی را راضی کنید، موفق به دریافت دعوتنامه می‌شوید.

یکی از مدارک مهمی که تاثیر بسزایی در تصمیم کارفرما دارد، ارائه مدرکی می باشد که حرفه ای بودن شخص در فعالیت خود را اثبات نماید. اگر کارفرما با استخدام شما موافقت کند، بایستی به منظور دریافت تاییدیه به عبارتی اجازه استخدام شما، به اداره کار و امور اجتماعی مراجعه نماید. پروسه کاری شما پس از دریافت دعوتنامه یک الی دو ماه طول می‌کشد.

آشنایی به زبان عربی و تسلط کافی به زبان انگلیسی، داشتن گروه سنی ۲۱ تا ۶۰ سال، حرفه‌ای و با تجربه بودن فرد در زمینه فعالیت خود از جمله شرایط مهم جهت کاریابی در عمان می باشد.

لازم به ذکر است بدانید که این کشور در خصوص استخدام اتباع خارجی سیاست‌ هایی را تعیین کرده است. این سیاست ها محدودیت های بسیاری را برای اشخاص خارجی ایجاد کرده است. براساس سیاست‌ های این کشور کارفرمایان خارجی می بایست ابتدا شهروندان عمانی را استخدام نمایند.

حال اگر فرد ماهر جهت استخدام پیدا نشود، کارفرما می تواند شخص خارجی را استخدام کند. نکته قابل توجه در خصوص کار در عمان این می باشد که شاید این کشور شرایط خوبی جهت کار داشته باشد ولی سطح کیفیت زندگی و رفاه در این کشور نسبت به کشورهای اروپایی پایین می باشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کاریابی عمان

 

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 

روش های جستجوی کار در عمان

جهت اخذ ویزای کار عمان بایستی تمام متقاضیان پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای عمانی دریافت کنند. بنابراین جهت یافتن کار مناسب با رشته تحصیلی در این کشور می توانید از طریق موسسات معتبر کاریابی در عمان اقدام نمایید. در این صورت شما موظف هستید رزومه کاری و اطلاعات خود را کامل و درست به این مؤسسات ارائه دهید.

آژانس های کاریابی پس از تحویل رزومه شما، آن را با کارفرمایان عمانی در میان می گذارند. در صورتی که کارفرما با استخدام شما موافقت نماید، می توانید خود را برای مصاحبه آماده کنید.

یکی دیگر از روش های رایج جهت یافتن کار در کشور عمان این است که شخص در میان آگهی های کاری که در سایت مؤسسات معتبر کاریابی در کشور عمان ارائه می‌شود، به دنبال شغل مورد نظر خود بگردد و پس از پیدا کردن شغل مناسب به مکاتبه با کارفرما بپردازد و در نهایت اگر کارفرما با شرایط شخص موافقت نماید، قرارداد کاری توسط آنان امضا می‌ شود. جهت مراجعه به سایت کاریابی عمان، به اعتبار آن ها توجه نمایید.

 

لیست مؤسسات معتبر کاریابی در عمان

موسسات کاریابی در عمان راه بسیار مناسبی برای مهاجرت به عمان و به دنبال کار بودن برای افراد خارجی می باشد که فرد خواستار کار در این کشور، می‌ تواند با ارسال رزومه کاری خود به این مؤسسات در اولین فرصت ممکن از کارفرمای عمانی پیشنهاد کاری دریافت نماید.

در نظر داشته باشید کشور عمان ویزای جستجوی کار ارائه نمی‌دهد تنها راه کاریابی در عمان به صورت غیر حضوری و از طریق مؤسسات معتبر می باشد. جدولی که در این قسمت آورده شده نشان دهنده لیستی از مؤسسات معتبر کاریابی در عمان است.

 

Competence HR Wadaef
Oxygen Oman Workopolis
Talent Development LLC Jobs.Pk
Budge Talent Gulfijobseeker

 

وب سایت ها کاریابی در عمان

وبسایت های کاریابی یکی از روش های جستجوی اینترنتی برای کاریابی کشور عمان بشمار می آید. اغلب این سایت های کاریابی در عمان داری فیلترهای جستجوی کار بر اساس حرفه، سمت و شهر محل کار قابل تفکیک هستند. برخی از محبوبترین سایت های کاریابی در عمان عبارتند از:

 

Bayt.com GulfTalent.com
Naukrigulf.com MonsterGulf.com
Akhtaboot.com Tanqeeb.com
CareerJet.com JobsOmega.com
jobibex.com businessweboman.com/jobs
ooredoo.om/en/careers talentsearch.tn

سایت های کاریابی عمان

 

اپلیکیشن های کاریابی در عمان

اپلیکیشن های کاریابی در عمان برای دسترسی سریعتر و آسانتر به آگهی های استخدام از طریق گوشی های هوشمند طراحی شده اند و معمولاً از طریق App Store و Google Play قابل دانلود هستند. برخی از این اپلیکیشن ها و برنامه ها عبارتند از:

 

Bayt asia gulf job
GulfTalent Oman Jobs
Naukrigulf Business Web Oman
Akhtaboot Tasdeeq

اپلیکیشن های کاریابی در عمان

 

شبکه های اجتماعی کاریابی در عمان

شرکت ‌ها و سازمان‌ های بزرگ و کوچک در عمان از شبکه‌ های اجتماعی مختلف برای جذب استخدامی ‌های جدید استفاده می ‌کنند. در زیر به برخی از شبکه ‌های اجتماعی مورد استفاده برای کاریابی در عمان اشاره می‌ شود:

  •  LinkedIn: این شبکه اجتماعی حرفه ‌ای به عنوان یکی از مهمترین شبکه ‌های اجتماعی برای کاریابی در عمان شناخته شده است. شرکت‌ ها می‌ توانند با انتشار آگهی ‌های استخدامی خود در LinkedIn، بازار کار و جامعه کاری خود را در عمان گسترش دهند.
  • Twitter: شرکت ‌ها با استفاده از هشتگ‌ های مرتبط با جامعه کاری خود در تویتر، توئیت ‌هایی با محتوای استخدامی منتشر می کنند تا به جامعه متقاضیان کار دسترسی داشته باشند.
  • Instagram: شرکت‌ها می ‌توانند از طریق صفحات شرکت خود در این شبکه، آگهی‌های استخدامی و اخبار مرتبط را منتشر کنند.
  • Facebook: این شبکه اجتماعی به عنوان یکی از پراستفاده‌ ترین شبکه‌های اجتماعی در عمان و جهان شناخته شده است. شرکت‌ ها آگهی‌های استخدامی و اخبار مرتبط را در صفحات مربوط منتشر می کنند.
  • TikTok: این شبکه اجتماعی به عنوان یکی از جدیدترین شبکه ‌های اجتماعی به جذب استخدامی‌های جدید کمک می کند. به این صورت که شرکت‌ها با ایجاد کلیپ‌های تبلیغاتی ویدیویی، با جامعه متقاضی کار ارتباط برقرار می کنند.

شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای کاریابی مدرن در عمان و سراسر جهان به کار گرفته می ‌شوند. شبکه‌های اجتماعی به شرکت‌ها امکان می‌دهند تا به طور مستقیم با جامعه کاری در عمان ارتباط برقرار کنند و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند.

 

شرکت در نمایشگاه های کاریابی در عمان

شرکت در نمایشگاه‌های کاریابی در عمان می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای یافتن شغل، شبکه‌سازی با کارفرمایان و آشنایی با بازار کار این کشور باشد. نحوه شرکت در این نمایشگاه‌ها به صورت زیر است:

  • آگاهی از تاریخ و مکان نمایشگاه از طریق اینترنت یا شبکه‌های اجتماعی و لینکدین
  • انجام ثبت‌نام آنلاین و پرداخت هزینه ورودی
  • آماده‌سازی مدارک شامل رزومه بروز شده و مدارک تحصیلی و کاری
  • حضور در نمایشگاه و تعامل با کارفرمایان
  • ارسال ایمیل تشکر و پیگیری درخواست‌ها

شرکت در نمایشگاه‌های کاریابی در عمان یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن شغل و ایجاد ارتباطات حرفه‌ای است. با آماده‌سازی مناسب و حضور فعال در این نمایشگاه‌ها، می‌توانید شانس خود را برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی مناسب افزایش دهید.

تماس با شرکت‌های مورد نظر در عمان

افراد جویای کار با برقراری ارتباط و تماس با شرکت‌های مورد نظر در عمان و تبادل رزومه و مشخصات و سوابق کاری در صورت شایستگی موفق به جذب در این شرکت ها شده و جایگاه های شغلی مورد نظر خود در عمان را  کسب می کنند.

سایت های کاریابی عمان مانند Bayt و GulfTalent تحت عنوان واسطه هایی آدرس ها و شماره تلفن های شرکت ها را به همراه موقعیت های شغلی منتشر می کنند و اینگونه تماس و برقراری ارتباط برای کاریابی با سهولت بیشتری در جریان است.

یک راه دیگر برای دسترسی به شماره تلفن کاریابی در عمان استفاده از گوگل مپ است. جستجو در Google Maps نیز می‌تواند آژانس‌های کاریابی در عمان را به همراه اطلاعات تماس و آدرس نشان دهد.

 

فرصت های کاریابی در عمان

فرصت‌های کاریابی در عمان در سال‌های اخیر به دلیل توسعه اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در زیرساخت‌ها، انرژی، گردشگری و سایر بخش‌ها به شدت گسترش یافته است. عمان به دنبال جذب نیروی کار ماهر و متخصص در حوزه‌های مختلف است.

یکی از مهم ترین و اساسی ترین عواملی که یک فرد متقاضی برای کاریابی در عمان می تواند در نظر بگیرد و قبل از هر اقدامی به بررسی آن بپردازد، مشاغل مورد نیاز کشور عمان می باشد. هر کشوری هر ساله لیست مشاغل مورد نیاز خود را به‌ روز رسانی کرده و لیست جدیدی از مشاغل را منتشر می‌ کند. لیست فرصت های شغلی عمان همراه درآمد به شرح زیر است:

 

مشاغل مورد نیاز درآمد دریافتی (ریال عمان)
باریستا  ۲۵۰
کمک آشپز  ۱۶۰
آشپز ۴۰۰
حسابدار ۳۵۰
کارگر کارهای شبیه هایپرها  ۲۰۰ الی ۳۰۰
فروشنده ماهی ۲۰۰
کارگر در هایپر مارکت ها ۱۵۰ الی ۲۰۰
فروشنده ۱۵۰
فروشنده و تکنسین کامپیوتر ۲۵۰
کارگر سوپر مارکت ها ۲۰۰
کارگر نستو مارکت  ۳۰۰
برنامه نویس  ۱۸۰۰
ناخنکار و آرایشگران ‌   ۲۸۰  الی ۳۵۰‌
پزشک عمومی  ۱۲۰۰ الی۱۴۰۰‌
پزشک متخصص  ۱۵۰۰ الی ۳۰۰۰
ماما و پرستار  ۵۰۰ الی ۷۰۰
آرایشگاه مردانه (درصدی)   ۲۰۰ الی ۳۵۰‌
مربی ورزش  ۳۰۰ الی ۲۵۰

 

کاریابی در عمان با جای خواب

برای پیدا کردن شغل‌هایی با جای خواب در عمان، بهتر است بر روی صنایع خاصی مانند هتلداری، ساخت و ساز، خدمات خانگی و پروژه‌های نفتی تمرکز کنید. استفاده از وب‌سایت‌های کاریابی و آژانس‌های کاریابی معتبر می‌تواند به شما در یافتن این نوع مشاغل کمک کند. همچنین، می‌توانید به صورت مستقیم با کارفرمایان تماس بگیرید و در مورد ارائه جای خواب از آن ها سوال کنید.

 

کاریابی به کمک موسسه canadamie

موسسه canadamie به کمک همکاران خود، قادر خواهد بود در کشور عمان برای شما کار مناسب پیدا کند. دستمزد و حقوق مشاغلی که به کمک موسسه، برای متقاضیان پیدا می شود با توجه به سوابق تحصیلی و میزان مهارتشان، بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ ریال عمان می‌باشد.

پیشنهاد های شغلی در عمان اغلب شامل مزایای متعددی مانند بلیط رفت و برگشت متقاضی، محل اقامت، خورد و خوراک و حتی دسترسی به وام است و موجب می شود حقوق دریافتی به صورت کامل سیو شود. برای کاریابی در عمان به کمک موسسه canadamie باید این مراحل را سپری کنید:

  • مرحله اول: اطلاع کامل از روش کاریابی موسسه و پذیرش شرایط آن
  • مرحله دوم: بستن قرارداد با موسسه mie و پرداخت مبلغ مورد نظر برای کاریابی در عمان
  • مرحله سوم: در مدت 6 ماه منتظر باشید تا کار مناسب برای شما پیدا شود. معمولا کاریابی 2 الی 3 ماهه به نتیجه می رسد.

شرط اصلی همکاری پذیرفتن ریسک های مرتبط با کار در عمان و توجه به تضمینی نبودن پروسه است. پروسه یافتن موقعیت شغلی در عمان معمولاً بین 2 تا 6 ماه طول می کشد. به این صورت که هزینه از شما دریافت می شود و موسسه مجدانه تلاش می کند تا شما را با فرصت های شغلی مناسب در بازار کار عمان ارتباط دهد.

اگر به هر دلیلی، موقعیت شغلی پیدا نشود، جهت اعتماد و اطمینان بخشی به شما عزیزان، حدود 80 تا 90 درصد از هزینه ای که پرداخت کرده اید، عودت داده می شود. این امر درجه ای از امنیت مالی را برای شما فراهم می کند و کار در عمان از طریق موسسه MIE را به یک تلاش قابل مدیریت و کم خطرتر تبدیل می کند.

Picture of الناز دادخواه
الناز دادخواه
همه پست ها
ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
الناز دادخواه
الف دادخواه دانش آموخته مترجمی زبان و نویسنده. نویسنده محتوای امور مهاجرت با گذراندن دوره ها و کلاس های مهاجرتی دکتر امیرمحمد ملک پور.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport