جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مهاجرت به فرانسه 2024 ✔️ راه های مهاجرت+شرایط، مدارک و مراحل

مهاجرت به فرانسه 2024 | راه های مهاجرت + مدارک و شرایط

مهاجرت به فرانسه از طریق 7 روش اصلی کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، پناهندگی و افراد خاص امکان پذیر میباشد. برای مهاجرت به فرانسه داشتن تمکن مالی کافی، آشنایی و تسلط به زبان و همچنین داشتن سوابق شغلی و تحصیلی ضروری می باشد. یکی از بهترین روش های مهاجرت به فرانسه خود حمایتی فرانسه است، که شما میتوانید با اثبات تمکن مالی خود اقامت فرانسه را برای خود و خانواده خود دریافت کنید همچنین میتوانید بدون ویزا به کشورهای حوزه شنگن سفر کنید.

یکی دیگر از روش های مهاجرت به فرانسه نوآفرینی فرانسه است که شرط سنی و نیاز به مدرک زبان ندارد و شما می توانید از این طریق اقامت دائم گرفته و پس از موفقیت در استارتاپ تابعیت فرانسه را نیز دریافت کنید. روش های دیگر مانند تحصیل هم گزینه خوبی است زیرا تحصیل به زبان فرانسوی رایگان است و امکان دریافت ویزای تحصیلی با دوره زبان نیز وجود دارد.

برای مهاجرت کاری به فرانسه لازم است یک پیشنهاد شغلی معتبر داشته و رزومه کاری قوی در مشاغل مورد نیاز فرانسه داشته باشید. در روش کاری برای دریافت ویزا باید مدرک زبان و مدرک تحصیلی معتبر نیز داشته باشید. شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله و درصورت داشتن ابهام با موسسه MIE از سراسر دنیا تماس گرفته و یک مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

 کشور فرانسه برای مهاجرت

کشور فرانسه از دیرباز مقصد بسیاری از مهاجران بوده است. اگر قصد مهاجرت دارید ابتدا باید با این کشور بیشتر آشنا شوید.

واحد پول یورو
زبان کشور فرانسوی
رنکینگ پاسپورت 3
تعداد کشورهای قابل سفر با پاسپورت  192
بهترین شهرها پاریس، مارسی، لیون
راه های مهاجرت تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، پناهندگی و افراد خاص
میانگین حقوق و درآمد متوسط ​​حقوق در فرانسه 2587 یورو خالص در ماه یا 39800 یورو خالص در سال
شاخص رفاه 6.7 مطابق با میانگین OECD

 

ویدیو راه های مهاجرت به فرانسه

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

شرایط مهاجرت به فرانسه 

فرانسه یکی از بزرگترین کشور های اروپایی و همچنین یکی از قدرت ها ی منطقه از نظره اقتصادی و سیاسی است. امنیت بالا و ثبات اقتصادی درآن فرانسه را به یک کشور مهاجر پذیر تبدیل کرده است. اما برای مهاجرت شرایطی لازم است . از جمله شرایطی که به طور کلی برای مهاجرت به فرانسه نیاز است.

  • یادگیری زبان فرانسه یا انگلیسی
  • ویزای مورد نیاز بسته به هدف ازمهاجرت، سرمایه‌گذاری و یا اخد مجوز کار در فرانسه و…
  • تهیه بیمه برای خدمات بهداشتی
  • اثبات تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه

 

روش شرایط
مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل داشتن مدرک زبان (امکان گذراندن دوره زبان پیش از تحصیل هست)، معدل دوره تحصیل پیشین، تمکن مالی برای پرداخت شهریه، پذیرش از موسسه معتبر
مهاجرت به فرانسه از طریق کار داشتن سابقه کاری، آشنایی با زبان، داشتن مهارت، داشتن جاب آفر از مشاغل مورد نیاز فرانسه
مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری خرید املاک و مستغلاتی با حداقل ارزش 70 هزار یورو، ثبت شرکت با حداکثر سرمایه 40 هزار یورو
مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج ازدواج با یک شهروند فرانسوی + 4 سال سابقه زندگی
مهاجرت به فرانسه از طریق نوآفرینی داشتن یک ایده خلاقانه، تمکن مالی
مهاجرت به فرانسه از طریق تولد اصل خون در این کشور حاکم است و یکی از والدین باید فرانسوی باشد

 

راه های مهاجرت به فرانسه

برای مهاجرت به فرانسه راه های مختلفی وجود دارد که بسته به شرایط هر فرد انتخاب روش مهاجرتی به فرانسه ممکن است متغیر باشد در ادامه روش های مهاجرت به فرانسه توضیح داده شده است:

  • مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل : برای تحصیل در مقاطع مختلف مانند لیسانس، فوق لیسانس و دکترا میتوانید اقدام کنید. تحصیل در فرانسه به زبان بومی رایگان میباشد.
  • مهاجرت به فرانسه از طریق کار: با دریافت پیشنهاد شغلی از سوی یک کارفرما میتوانید ویزای کاری دریافت کنید و به فرانسه مهاجرت کنید.
  • سرمایه گذاری در فرانسه: مهاجرت از طریق روش های مبتنی بر سرمایه مانند خودحمایتی، ثبت شرکت، خرید ملک و کارآفرینی و همچنین روش نوآفرینی فرانسه صورت میگیرد.
  • مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج: ازدواج با فردی که تابعیت و یا اقامت فرانسه را داشته باشد.
  • تولد فرزند در فرانسه: فرانسه از قانون خون پیروی میکند و باید یکی از والدین تابعیت فرانسوی داشته باشند تا فرزند تابعیت فرانسه را دریافت کند.
  • مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی: برای پناهندگی در فرانسه ابتدا باید در سازمان PADA ثبت نام کنید تا مراحل پناهندگی شما پیگیری شود ولی درکل این روش را ما به شما توصیه نمیکنیم.
  • مهاجرت به فرانسه از طریق هنرمندان و افراد خاص: افرادی که در سطح بین المللی مقام و یا مدالی کسب کرده اند و همچنین هنرمندان می توانند از طریق این روش اقدام کنند.

 

پرطرفدارترین راه های مهاجرت به فرانسه

مهاجرت به فرانسه از طریق کار

کار در فرانسه یکی از پر طرفدارترین و ارزان ترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد. برای اخذ ویزای کار فرانسه سه روش وجود دارد که مختصرا توضیح می دهیم.

  • مهاجرت کاری به فرانسه از طریق دریافت پیشنهاد شغلی: متقاضی باید یک دعوتنامه یا پیشنهاد شغلی رسمی داشته باشد. مهاجرت به فرانسه از طریق کار با داشتن پیشنهاد شغلی (job offer) از یک کارفرمای فرانسوی امکان پذیر است. کارفرمای شما می تواند یک کار فرمای خصوصی ، یک شرکت یا سازمان باشد.

  • انتقال درون شرکتی: اگر شما در یک شرکت بین‌المللی کار می‌کنید و شرکت شما دفتر یا شعبه‌ ای در فرانسه دارد، می‌توانید با انتقال داخلی در شرکت، به فرانسه بروید
  • بلو کارت اروپا: برای دریافت کارت آبی اتحادیه اروپا اگر با یک قرارداد کاری حداقل یک ساله با داشتن حداقل حقوق 53.836 هزار یورو در سال به مدت 2 سال در حرفه تخصصی خود مشغول به کار باشید، سپس بعد از گذشت 18 ماه کار در فرانسه می توانید در کشورهای دیگر اتحادیه اروپا کار کنید.

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل و ویزای تحصیلی فرانسه با توجه به نظام آموزشی رایگان این کشور، تقاضای بسیار بالایی دارد و خیلی از ایرانی ها دوست دارند مدرک تحصیلی خود را از کشور فرانسه دریافت نمایند. برای تحصیل در فرانسه داشتن شرایط زیر الزامی است.

  • تحصیل در فرانسه در مقطع لیسانس: تحصیل کارشناسی در فرانسه به مدت 3 تا 4 سال به طول می انجامد و اکثراً به زبان فرانسوی دروس ارائه می شود. البته دانشگاه های خصوصی هم هستند که به زبان انگلیسی باشند اما تعداد آنها بسیار اندک است. برای تحصیل رایگان در فرانسه فرد باید حداقل مدرک زبان فرانسوی B2 داشته باشد. معمولاً دانشجویان در مقطع کارشناسی هفته ای 10 تا 15 ساعت اجازه کار پاره وقت دارند.
  • تحصیل در فرانسه در مقطع فوق لیسانس: تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد هم به زبان فرانسوی و هم به زبان انگلیسی ارائه می شود. برای راه یابی به دانشگاه های انگلیسی زبان متقاضی باید دارای مدرک زبان آیلتس 6 تا 6.5 باشد. عموماً تحصیل کارشناسی ارشد در فرانسه دو ساله است و دانشجویان هفته ای 15 تا 20 ساعت اجازه کار پاره وقت دارند.
  • تحصیل در فرانسه در مقطع دکتری : قبولی در مقطع دکتری یا اخذ بورس تحصیلی از دانشگاه های فرانسه اگر دانشجو دارای فاکتورهای لازم باشد امکان پذیر است. مدرک زبان قوی حداقل آیلتس 6.5–7، معدل بالا، پروپوزال و داشتن مقالات علمی معتبر و داشتن سوپروایزر از جمله شرایط تحصیل دکترا در فرانسه هستند.
  • دوره زبان فرانسه : ارائه مدرک زبان یکی از مهم ترین مراحل در زمان مهاجرت فرانسه می باشد. یکی مزایای مهاجرت از طریق دوره های زبان در فرانسه این است که دانشجویان می توانند جهت شرکت در دوره ها برای اخذ ویزای تحصیلی به این کشور اقدام نمایند و پس از گذراندن این دوره وارد دانشگاه های دولتی فرانسه گردند.

 

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در فرانسه روش های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

خودحمایتی فرانسه

این روش نیاز به داشتن تمکن مالی کافی و اجاره ملک در فرانسه دارد. در روش خود حمایتی فرانسه تنها نیاز است اثبات کنید که نیاز به کار در فرانسه ندارید. در نظر داشته باشید که ویزا شدن از این طریق به نظر آفیسر بستگی دارد بنابراین تکمیل بودن مدارک و مشورت با موسسه مهاجرتی و وکیل بومی دارد. این روش پس از 5 سال امکان اخذ اقامت دائم دارد.

ثبت شرکت در فرانسه

 مهاجرت به فرانسه از طریق ثبت شرکت به راحتی منجر به اخذ اقامت نمی شود و شما حتماً باید یک طرح تجاری که منافع اقتصادی برای جامعه فرانسه داشته باشد ارائه دهید. اگر سرمایه گذاری در فرانسه حداقل 100 هزار یورو داشته باشید و طرح تجاری شما مورد قبول قرار گیرد، می توانید اقامت یک ساله فرانسه را دریافت نمایید. در پروسه های ثبت شرکت در فرانسه ، علاوه بر هزینه های دولتی شما نیازمند به استخدام نیرو، پرداخت بیمه و مالیات نیز بصورت سالانه می باشید.

خرید ملک در فرانسه 

مهاجرت به فرانسه از طریق خرید ملک با محدودیت هایی همراه است که یکی از آنها، عدم اعطای اقامت دائم به فردی که اقدام به خریداری ملک کرده، می باشد و افراد با ویزای توریستی باید وارد کشور فرانسه شده و اقدام به خرید ملک در فرانسه تنها با هدف سرمایه گذاری کنند. این روش امکان اخذ اقامت دائم ندارد.

استارتاپ یا نوآفرینی فرانسه

برای استارتاپ یا نوآفرینی در فرانسه نیاز به سرمایه چندانی نیاز ندارید و می توانید بسته به ایده از 20 هزار یورو به بالا سرمایه گذاری کنید. در این روش داشتن یک بیزنس پلن نو و خلاقانه از اهمیت بسیاری برخوردار است. سابقه کاری خاص، مدرک زبان و یا تحصیلات بالایی نیاز ندارد. متقاضی می تواند خانواده خود را همراه برده و فرزندان متقاضی امکان تحصیل رایگان را خواهند داشت.

 

ویدیو انواع راه های مهاجرت به فرانسه

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج، زمانی اصولی و قانونی است که همراه با تحقیق و آگاهی کامل صورت پذیرد. توصیه می شود قبل از هر اقدامی نسبت به آثار نکاح در کشور فرانسه و کشور ایران آگاهی داشته و آن را مطالعه نمایید. ازدواج با یک خارجی زمانی منجر به اخذ اقامت فرانسه و تابعیت می گردد که یکی از طرفین، تابعیت کشور فرانسه را داشته باشد. لازم به ذکر است که به ازدواج های غیرواقعی هیچگونه اقامت و تابعیتی تعلق نمی گیرد. شرایط ازدواج با یک تبعه فرانسوی به قرار ذیل می باشد:

  • متقاضی ازدواج باید دارای سن قانونی باشد.
  • بتواند از پس هزینه های زندگی شخصی و شریک خود برآید.
  • ازدواج باید به صورت قانونی بوده و حتی اگر در خارج کشور صورت می گیرد باید در اداره مدنی کشور فرانسه ثبت گردد.
  • از شهرداری منطقه ای که ازدواج در آن صورت می گیرد باید یک گواهی امضا دال بر عدم مخالفت با ازدواج تهیه گردد.

پس از ازدواج و طی مراحل قانونی بصورت کامل، ابتدا یک اقامت موقت صادر می شود و پس از گذشت 4 سال از زندگی مشترک، متقاضی می تواند درخواست تابعیت یا پاسپورت فرانسه را اعلام نماید.

 

شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق تولد 

در مهاجرت به فرانسه از طریق تولد و اخذ تابعیت یا پاسپورت این کشور، موضوع مورد بحث به تابعیت اصلی و تابعیت فرعی بر می گردد. در تابعیت اصلی کشورهای دنیا از دو قاعده یا سیستم پیروی می کنند. قاعده خون یا خاک. کشور فرانسه از قاعده خون پیروی می کند و اگر یکی از پدر یا مادر تابعیت کشور فرانسه را داشته باشد به نوزاد هم تابعیت یا پاسپورت فرانسه تعلق می گیرد.

 

مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی

پناهندگی فرانسه یکی از اشتباه و غلط ترین راه های ممکن برای مهاجرت می باشد. موسسه CANADAMIE درخصوص مهاجرت به فرانسه از طریق پناهندگی هیچگونه خدمات و مشاوره ندارد و صرفاً جهت آگاهی از قوانین و خطرات برای تصمیم گیری درست در این مقاله به آن می پردازد.

 کشور فرانسه در 25 ژانویه 1951 قوانین مربوط به کنوانسیون ژنو یا کنوانسیون پناهندگی را امضا کرده و به عنوان یکی از کشورهای اصلی این کنوانسیون می باشد. در سال 2017 تعداد 33.143 پناهنده در کشور فرانسه ثبت نام شده بودند که تا سال بعد به 20.710 پناهجو افزایش یافت.

باتوجه اعلام پناهندگی و طرح کیس های دروغین، سیاست های پناهندگی بعنوان موضوعی نگران کننده در بین مردم و سیاستمداران مطرح است. برخی از مشاجرات فعلی سیساست های پناهندگی فرانسه مربوط سیاست جذب، مشکلات امنیت ملی و شرایط بد زندگی پناهجویان می باشد، که روز به روز قوانین سخت گیرانه تری در دولت نسبت به قبول پرونده پناهنجویان اعمال می شود.

مهاجرت به فرانسه برای هنرمندان و افراد فوق موفق

یکی از انواع روش های مهاجرتی که کمتر به آن پرداخته شده است، روش مهاجرت برای افراد خاص، هنرمندان و افراد موفق است. مهاجرت هنرمندان به فرانسه نیز امکان پذیر است. هنرمندانی که از درآمد کافی برخوردار بوده، توانایی اداره زندگی خود از طریق هنر خود داشته و از سابقه کاری مناسبی در این زمینه برخوردارند می توانند با اخذ ویزای فرانسه برای هنرمندان به این کشور مهاجرت کنند.

مراحل مهاجرت به فرانسه

بعد از انجام شرایط لازم برای مهاجرت باید مراحل آن را طی کنید. در لیست زیر مراحل مهاجرت به فرانسه به طور دقیق برای شما اماده شده است:

  1. انتخاب روش مهاجرتی: در اولین مرحله شما باید باتوجه به شرایطی که دارید روش مهاجرتی خود را انتخاب کرده و درخواست های لازم برای روش مهاجرتی خود را بدهید.
  2. دریافت دعوتنامه: بسته به انتخاب روش مهاجرتی ممکن است نیاز به دعوت نامه داشته باشید دعوت نامه پذیرش از دانشگاه یا دعوت نامه پذیرش شغلی.
  3. تهیه مدارک لازم: با توجه به انتخاب روش مهاجرتی باید مدارک خود را تهیه کنید. پاسپورت، مدارک شغلی یا تحصیلی، مدارک شناسایی و ترجمه ان و..
  4. درخواست ویزا: بعد از طی کردن مراحل فوق میتوانید درخواست ویزا را به کنسول گری فرانسه بدهید.
  5. مصاحبه: در بعضی از مواقع ممکن است نیاز به مصاحبه باشد.
  6. اخذ ویزا: پس از قبولی در مراحل فوق شما میتوانید ویزای خود را دریافت کرده و برای سفر به فرانسه اقدام کنید.
همچنین شما می توانید پیش از اقدام نگاهی به سایت کنسولگری فرانسه در ایران انداخته و شرایط خود را مطابقت دهید.

 

مدارک لازم برای مهاجرت به فرانسه

مدارک لازم برای مهاجرت به فرانسه از جمله ضروریاتی می باشد که نقص در هر کدام از آنها، خط قرمزی روی پروژه می کشد. قابل ذکر است که با توجه به روش مهاجرتی که فرد برمی گزیند، مدارک دیگری نیز لازم است که در بخش هر روش مهاجرتی فرانسه، به آن پرداخته خواهد شد.

  • مدارک شناسایی ازجمله: شناسنامه، کارت ملی و…
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست
  • گواهی اثبات تمکن مالی
  • بیمه سلامت
  • فیش پرداخت هزینه های مربوطه
  • انجام آزمایش های بیومتریک و…

 

اخذ همراه برای مهاجرت به فرانسه

با توجه به روش انتخابی متقاضی می تواند نسبت به همراه بردن همسر و فرزندان خود نیز اقدام کند. در اکثر روش ها همراهان متقاضی می توانند همزمان با او اقدام کرده و به فرانسه مهاجرت کنند. در نظر داشته باشید که تحصیل فرزندان شما در این صورت رایگان خواهد بود. برای اخذ ویزای همراه فرانسه باید مدارکی اعم از مدارک هویتی، مدارک اثبات کننده روابط خانوادگی و تمکن مالی کافی را ارائه دهید.

هزینه مهاجرت به فرانسه

 هزینه مهاجرت به فرانسه تاثیر پذیر از روش مهاجرتی می باشد که افراد انتخاب می کنند و در هرکدام عددی متفاوت است که در جدول زیر به طور کامل شرح داده شده است:

نوع هزینه مبلغ
اخذ ویزا شینگن بزرگسالان حدود 80 یورو

کودکان 40 یورو

ویزای بلند مدت 99 یورو
بیمه پزشکی (در همه روش های مهاجرتی) 30000 یور
مجوز اقامت  250 یورو برای خانواده
انجام آزمایشات بیومتریک (در همه روش های مهاجرتی) 70 یورو
اخذ بلوکارت 269 یورو
مجوز دانشجویی 69 یورو
تمکن مالی مهاجرت به فرانسه ۶۵ یورو روزانه
تمکن مالی ویزای دانشجویی ماهانه ۶۱۵ یورو

 

هزینه زندگی در فرانسه

یکی از مواردی که باید برای زندگی در فرانسه به آن توجه کنید، هزینه مسکن و هزینه های ضروری روزمره است. در جدول زیر می توانید هزینه های زندگی در فرانسه را مشاهده کنید.

هزینه های ضروری قیمت (یورو)
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 665.75
آپارتمان یک خوابه در خارج شهر 512.46
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر 1.294.94
آپارتمان سه خوابه در خارج شهر 957.33
هزینه ماهانه یک خانواده چهار نفره 3392.6
هزینه ماهانه یک شخص مجرد 1800 
هزینه مواد غذایی برای یک شخص 50 

 

مزایای مهاجرت به فرانسه

  • تحصیل تقریباً رایگان
  • امکان مهاجرت بدون مدرک زبان
  • آموزش و پرورش، تاریخ و هنر قوی
  • آب و هوایی مطبوع همراه با چهار فصل
  • واقع شدن در اتحادیه اروپا
  • کیفیت زندگی بالا

مزایای مهاجرت به فرانسه

معایب مهاجرت به فرانسه

  • بیشترین پیشرفت و پویایی زندگی در شهر پاریس دیده می شود که در شهرهای دیگر فرانسه کمتر خواهد بود و از طرفی هم این شهر از شهرهای گران دنیا می باشد.
  • اکثر استخدامی ها در بخش خصوصی توسط شخص کارفرما صورت می گیرد نه بخش دولتی و اکثرا تا فردی تسلط کامل به فرانسوی نداشته باشد به راحتی نمی تواند در این کشور کار پیدا کند.
  • دشواری یادگیری زبان فرانسه به نسبت زبان انگلیسی.

 

شهر های مهاجر پذیر فرانسه

اکثر شهر های فرانسه از نظره رفاهی سطح بالایی دارند. اما عواملی مانند فرصت های شغلی، هزینه زندگی در شهرها، امکانات رفاهی و تحصیلی برای انتخاب شهرمهم است دراینجا به چندین شهر مهاجر پذیر فرانسه اشاره شده است:

  • پاریس: پاریس به عنوان پایتخت فرانسه و یکی از شهرهای مهم اروپا، جذب مهاجران زیادی از سرتاسر جهان را دارد و از نطر امکانات رفاهی مانند سیستم حمل و نقل عمومی کیفیت بالایی دارد.
  • مارسی: این شهر یکی از بزرگترین بنادر در جنوب فرانسه است و همچنین میزبان جوامع مختلف مهاجر است. مارسی دومین شهر بزرگ فرانسه است و حدود یک ملیون جمعیت دارد و هزینه های زندگی درآن به نسبت پاریس کمتر است.
  • لیون: لیون یک شهر صنعتی و فرهنگی است که مهاجران زیادی را به خود جذب کرده است. یکی از زیبا ترین شهر ها در جنوب غرب فرانسه، دارای کافه ها و رستوران های متعدد، موزه ها ، سالن های تائتر، شهر لیون فرانسه به پایتخت غذا معروف است. از دیگر امکانات آن سیستم حمل و نقل پیشرفته و وسیعی در سطح شهر دارد.
  • سالارلا_کاندا: دومین شهر مهاجر پذیر فرانسه برای ایرانیان سالارلا_کاندا است. این شهر در جنوب فرانسه قرار دارد. امکانات رفاهی در این شهر در سطح عالی قرار دارد. بسیاری از فستیوال های موسیقی و رویداد های مهم فرانسه دراین شهر برگذار میشود. از دیگر مزایای آن هزینه پایین زندگی در آن و نزدیکی آن به شهر های بزرگ جنوب فرانسه.

اقامت و تابعیت فرانسه

تمام راه های مهاجرت به فرانسه اعم از کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی در ابتدا منجر به دریافت تابعیت نمی شوند. افرادی که:

  • به مدت 5 سال به صورت پیوسته در کشور فرانسه زندگی کنند.
  • زبان این کشور را بیاموزند.
  • پس از گذشت 5 سال برای اقامت دائم و همچنین شهروندی فرانسه اقدام نمایند.

با توجه به اطلاعات ارائه شده ازدواج با یک تبعه فرانسوی که بصورت قانونی بوده و از آن 4 سال گذشته باشد منجر به تابعیت و پاسپورت می گردد.

برای دریافت پاسپورت فرانسه متقاضی باید درخواست خود را مبنی بر اخذ پاسپورت در اداره مهاجرت فرانسه ثبت نماید. سپس باید فرم CAI را پر نمایید و پس از بررسی فرم CAI و نحوه پاسخگویی شما که شامل ارزیابی مهارت در زبان فرانسوی، میزان آشنایی شما با جامعه فرانسه (تاریخ) و همچنین فرهنگ و اداب معاشرت در کشور فرانسه برای مهاجرت مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وکیل مهاجرت به فرانسه

برای مهاجرت به فرانسه اینکه بتوانید با یک وکیل خوب مشورت کند و کارهای مهاجرتی را خود را به او بسپارید، بسیار مهم است. یک وکیل مهاجرت به فرانسه راههای مهاجرت را بارها و بارها امتحان کرده از این رو چالش های این مسیر را می داند. او می داند که از چه طریقی اقدام کند تا شانس شما برای پذیرفته شدن بالاتر برود.

موسسه مهاجرتی CANADAMIE با سالها تجربه در امر مهاجرتی و همکاری با وکلای محلی در کشور فرانسه، می تواند شما را در این مسیر راهنمایی و کمک کند. انتخاب یک موسسه معتبر برای آغاز راه مهاجرتی شما یک مسئله بسیار مهم و حیاتی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مهاجرت به سایر کشورهای جهان می توانید از کاملترین مرجع مهاجرتی تحت عنوان محصول ویدیویی مسیر سبز مهاجرت استفاده نموده و دانش خود را افزایش دهید.

Picture of الناز دادخواه
الناز دادخواه
همه پست ها
ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
الناز دادخواه
الف دادخواه دانش آموخته مترجمی زبان و نویسنده. نویسنده محتوای امور مهاجرت با گذراندن دوره ها و کلاس های مهاجرتی دکتر امیرمحمد ملک پور.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport