جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دوره زبان آلمانی در اتریش ✔️ معرفی کالج ها + شهریه دوره

دوره زبان آلمانی در اتریش

دوره زبانى آلمانى در اتريش براى افرادى كه نه مدرک زبان بالا دارند و نه سرمايه زياد مناسب است. هزينه دوره زبان آلمانى در اتريش برابر با 12 تا 13 هزار يورو در سال است.

متقاضيان از طريق دوره زبان اتریش مى توانند همسر و فرزندان تا سن 18 سال با خود به صورت همزمان ببرند كه هردو متقاضى و همسرش با اخذ تاييد اداره كار مى توانند به صورت فول تايم كار كنند و تحصیل فرزندان رايگان خواهد بود.

پروسه دوره زبان آلمانى در اتريش بين 3 تا 6 ماه است و افراد مى توانند در كورس هاى مختلفى از جمله بيزينس ،مديريت، كامپيوتر و … تحصيل کنند.

براى اطلاع از نحوه مهاجرت از طريق دوره زبان آلمانى در اتريش و باقى روش هاى مهاجرتى به اين كشور با مشاورين Canadamie تماس حاصل كرده و شرايط خود را بررسى كنيد.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

شرایط دوره زبان آلمانی در اتریش

 تحصیل در اتریش از طريق شرکت در دوره‌ های زبان آلمانی نياز به مدرک زبان بالا و سرمايه گذارى هنگفت ندارد. کورس زبان آلمانى را در محيط ياد مى گيريد و خود دانشگاه به شما كمک مى کند تا کار پيدا كنيد. مثلا شخصى مى خواهد سرمايه گذارى در اتريش را شروع كند و بيزينس خود را راه اندازى كند، بايستى اول دوره بيزينس بگذراند و دانشگاه در تبليغ اين بيزنيس و پروژه از طريق فراهم كردن امكاناتى مثل اتاق ضبط ويدئو به متقاضى كمک مى کند.

مهم ترين مزاياى دوره زبان زبان آلمانى اتريش اينكه ويزاى همراه براى همسر وبچه هاى تا 18 سال به صورت همزمان است. وكيل مهاجرت به اتريش قدم به قدم با شما هست و شما را در دريافت كارت اقامت كمک مى کند، اين اقامت به مدت يكسال است. بعد از دريافت پيشنهاد شغلى و مجوز كار از اداره كار اتريش ، مى توانيد فول تايم كار كنيد. همسر شما هم در صورت داشتن اين شرايط هم به صورت فول تايم مى تواند كار كند. تحصيل بچه ها کاملا رايگان است. کل پروسه پذيرش معمولا زير 2-3 ماه است و ويزا هم زير 3 الى 4 ماه است. يعنى در كل، شما بين 3 تا 6 ماه در كشور اتريش هستيد.

 

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 

مزایای دوره زبان در کشور اتریش

شايان ذكر است كه دوره زبان آلمانى در اتريش جايگزين آموزش زبان آلمانى سفارت اتريش است و افراد در واقع در خود محيط يعنى كشور اتريش تحصيل مى كنند. از مزایای دوره زبان آلمانی در اتریش می‌ توان به لیست ذیل اشاره داشت:

  • یادگیری این زبان در دوره‌های فشرده و کوتاه‌ مدت
  • آماده شدن متقاضی برای فعالیت‌های حرفه‌ای کار و تحصیل در کشور های آلمانی زبان
  • امکان تحصیل رایگان پس از پایان دوره در کشور های آلمانی زبان
  • تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار در اتریش یا تبدیل ویزای تحصیلی به مجوزی برای سرمایه‌ گذاری
  • راهی برای اخذ اقامت اتریش
  • امکان برقراری ارتباط راحت با مردم بودمی آلمانی زبان و در نتیجه سرعت یادگیری بالاتر

 دوره های ارائه شده جهت دوره زبان آلمانی در اتریش

همان‌گونه که ذکر شد زبان رسمی کشور اتریش آلمانی است بنابراین براى مهاجرت به اتریش از طريق روش هاى مختلف مثل كار، تحصيل و برقرارى ارتباط‌های اجتماعی، مستلزم تسلط بر مهارت‌های زبان آلمانی است. دوره هاى ارائه شده متنوع هستند. به غير از بيزينس كورس هاى مختلفى وجود دارد، مثل مديريت ، كامپيوتر ، روانشناسى و… است. شما مى توانيد در اغلب رشته ها تحصيل كنيد.

هزینه های دوره زبان آلمانی و هزینه زندگی در اتریش

هزینه دوره زبان آلمانی در اتریش براى يکسال حدود 12 الى 13 هزار يورو است. اين دوره ها به دوره هاى معمولى، فشرده و فوق فشرده تقسيم مى شود كه بستگى به نوع دوره انتخاب شده تعداد ساعت هاى آموزش در هفته متفاوت خواهد بود.

هزینه زندگی در اتریش از یک شهر به شهری دیگر تفاوت دارد. اما در کل گرانی مسکن در اتریش امری اجتناب‌ پذیر است. فناوری پیشرفته و توسعه‌ یافته سبب سهولت در سرویس اینترنت و مخابرات شده است. وین و اینسبروک به ترتیب شهرهایی هستند که هزینه زندگی بالایی رادارند، در مقابل شهرهایی مانند گراتس و کلاگنفورت از شهرهایی هستند که زندگی در آنها بسیار به‌ صرفه تر است. طبق سايت livingcost.org هزينه زندگى در اتريش برابر با :

نوع هزينه ها ميانگين هزينه زندگى براى اشخاص مجرد (به يورو) ميانگين هزينه زندگى براى يک خانواده (به يورو)
هزينه اجاره و اسكان 829 1,509
هزينه مواد غذايى 498 1,329
هزينه حمل و نقل 123 337
هزينه انرژى مصرفى، آب ، برق، برق و … 169 259

 

 دوره زبان آلمانی در اتریش و شرایط اخذ اقامت دائم

اخذ اقامت دائم اتريش از طريق دوره زبان آلمانى به صورت مستقيم ممكن نيست و اين در صورتى امكان پذير است كه فرد پذيرش تحصيلى از دانشگاه هاى دولتى كه اكثر رشته ها به زبان آلمانى هستند و بعضا انگليسى هستند را بگيرد. همچنين شخص مى تواند در دانشگاه هاى خصوصى انگليسى زبان از طريق دوره زبان انگليسى پذيرش بگيرد.بعد از اتمام تحصیل داوطلب يكسال Stay back visa داره که يا وارد بازار كار يا روش هاى سرمايه گذارى مى شود که اين امر در رسيدن او به اقامت دائم و سپس تابعيت اتريش را ميسر مى كند. پس راه هاى اخذ اقامت دائم اين كشور از طريق دوره زبان اتريش بدين صورت است:

فرد متقاضی پس از اتمام تحصیل امکان درخواست ویزای جستجوی کار فراهم می‌شود و این‌ گونه می‌تواند وارد فرایند اخذ اقامت دائم به‌ واسطه ویزای کار شود. راه دیگر این است که فرد که تحصیلات خود را به‌ پایان برده است و به زبان آلمانی هم مسلط شده است می‌تواند در صورت داشتن امکان مالی و اقتصادی یکی از انواع سرمایه‌ گذاری مثل تاًسیس شرکت یا سرمایه‌ گذاری در رستوران‌های زنجیره‌ ای را انتخاب کرده و سبب شود اقامت وی اعتبار جدید بگیرد. یا شیوه‌ ای دیگر اینکه فرد برای خود شغلی بیابد و به‌ واسطه آن کارت سفید قرمز سفید با اعتبار دو ساله را کسب کند قبل از پایان کار به مدت کمتر از دو سال کارت مذکور به کارت سفید قرمز سفید پلاس با اعتبار سه سال تبدیل می‌شود درمجموع فرد 5 سال سابقه کار وزندگی در اتریش را داشته است و شایسته اخذ اقامت دائم اتریش شود و یک سال بعد می‌توان پاسپورت اتریش را هم داشت.

خدمات canadamie در رابطه با دوره زبان آلمانی در اتریش

موسسه مهاجرتى Canadamie بار دیگر با خدماتی ویژه و خاص با همکاری وکلایی باتجربه درزمینه مهاجرت راهی جدید را برای مهاجران و متقاضیان مهاجرت به اتریش گشوده است. فرایند بی‌ نقص دوره زبان آلمانی در اتریش با بازخورد بی‌نظیر همکاری canadamie با دانشگاهی در اتریش است که این موسسه را به‌ عنوان نماینده انحصاری این فرایند تعیین کرده است. شما وارد دوره اى مى شويد كه مقدمات بيزينس و زبان را به شما ياد مى دهد.

ویزای تحصیلی و ویزای همراه جهت دوره زبان آلمانی در اتریش

متقاضیان دوره زبان آلمانی در اتریش به‌ منظور شرکت در این دوره و تحصیل در اتریش ملزم به اخذ ویزای تحصیلی هستند. امكان اخذ ويزاى تحصيلى اتريش يا ويزاى يادگيرى زبان آلمانى در اتريش براى اشخاص مجرد و متاهل امكان پذير است. متقاضى مى تواند از طريق ويزاى همراه با خانواده خود يعنى همسر و فرزندان تا 18 سال به صورت همزمان به اتريش سفر كند.

ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport