جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کالج دانشگاهی لندن | UCL ✔️{شهریه+ددلاین+بورسیه+خوابگاه}

کالج دانشگاهی لندن UCL

کالج دانشگاهى لندن UCL به دليل ارائه برنامه هاى آموزشى منحصر به فرد، يک مقصد تحصيلى مرغوب مى باشد.

نمره زبان مطلوب براى تحصيل در يو سى ال، بين 6.5 تا 7.5 در آزمون آيلتس يا معادل آن مى باشد. هزينه تحصيل در UCL ساليانه بين 26,200 تا 39,000 پوند متغير است.

ددلاين اپلاى براى دوره هاى پزشکى 15 اکتبر 2024 و ساير برنامه هاى كارشناسى 30 ژوئن 2025 مى باشد.‌ از طرفى، ددلاين اپلاى تحصيلات تکمیلى بسته به برنامه متغير است.

در صورت احراز شرايط لازم، دانشجویان مى توانند بورسيه دريافت كنند كه مبلغ آن بين 5,000 تا 25,000 پوند متغير است.

شما اگر مايليد اطلاعات كاملتر در خصوص تحصيل در انگلستان در دانشگاه ها و كالج هاى متفاوت كسب كنيد با مشاورين Canadamie تماس حاصل كنيد و اطلاعات به روز دريافت كنيد.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

معرفی کالج دانشگاهی لندن (UCL)

کالج دانشگاهی لندن UCL (university college London) در بلومزبری شهر لندن تاسیس گردیده است که یکی از دانشگاه‌ های بسیار برجسته و قدیمی انگلستان می باشد. این دانشگاه با هدف رقابت با دانشگاه‌ هایی همچون کمبریج و آکسفورد کلاس های آموزش را آغاز نموده است. با تحصيل در انگلستان در کالج دانشگاهى لندن، فارغ التحصیلان يک مدرک معتبر در تمام جهان اخذ خواهند کرد. طبق آخرین تحقیقات، دانشگاه یو سی ال دوره‌ های آموزشی را در اختیار ۳۶ هزار دانشجوی داخلی و خارجی قرار داده است. گفتنی است که این دانشگاه دارای چند موزه بسیار جذاب نظیر موزه جانورشناسی گرانت و موزه باستان شناسی مصر می باشد. یکی از افتخارات بسیار بزرگ دانشگاه یو سی ال دریافت ۳۲ جایزه نوبل می باشد. جهت رجوع به سايت رسمى دانشگاه روى اين لينک کليک کنيد.

رنکینگ دانشگاه UCL انگلستان

دانشگاه UCL انگلستان یکی از بهترین دانشگاه ها در این کشور و دنیا می باشد که طبق رده بندی جهانی در سطوح بالای علمی، حتی بین 10 دانشگاه برتر قرار دارد. جالب است بدانید دانشگاه کالج لندن در 38 حوزه آموزشی دارای رتبه زیر صد در رنکینگ های جهانی است. البته حضور بهترین رشته های تحصیلی انگلیس در میان این رده بندی گواه جایگاه بالای این دانشگاه است. در ادامه می توانید به رنکینگ دانشگاه یو سی ال در جدول ذیل توجه کنید.

سازمان 2024 2023 2022 2021 2020
QS 9 9 8 10 8
THE 22 25 18 16 15
Academic Ranking of World Universities 12 17 16
Guardian 9 18 9 4 22
CWUR 21 19 19

 

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 

دانشکده های کالج دانشگاهی لندن

کالج دانشگاهی لندن متشکل از یازده دانشکده و حدود 100 موسسه و مرکز تحقیقاتی و گروه آموزشی است.

  • علوم پزشکی
  • هنر و علوم انسانی
  • موسسه آموزش و پرورش یا IOE
  • علوم اجتماعی و تاریخی
  • علوم مهندسی
  • علوم مغز
  • Bartlett
  • حقوق
  • علوم زیستی
  • علوم ریاضی و فیزیک
  • علوم بهداشتی جمعیت

رشته هاى دانشگاه ucl

دانشگاه کالج لندن با ارائه بهترین رشته های تحصیلی انگلستان باعث جذب داوطلبان بسیاری شده است. جالب است بدانید بیشترین تقاضا تحصیل فوق لیسانس در انگلستان در رشته های دانشگاه UCL ثبت می شود. در جدول ذیل برخی از مهم ترین رشته های دانشگاه كالج لندن را مطالعه کنید.

پزشکی مهندسی و طراحی معماری روانشناسی
داروسازی مهندسی عمران حقوق
علوم پزشکی و مهندسی مهندسی الکترونیک و برق جامعه شناسی
علوم زیست پزشکی مهندسی بیوشیمی علوم جنایی و امنیت
شنوایی شناسی مهندسی زیست پزشکی علوم مدیریت
فارماکولوژی مهندسی مکانیک علوم انسانی
علوم اعصاب علوم کامپیوتر رسانه
نوآوری پزشکی علوم داده هنرهای زیبا

شرایط اخذ پذیرش از کالج دانشگاهی لندن (UCL)

قطعاً همه دانشجویان بین المللی علاقمند به تحصیل در بهترین دانشگاه ها و کالج ها می باشند. اما بایستی به این نکته توجه نمایید که برای ثبت نام در دانشگاه برتر مد نظر خود بایستی یک سری پیش نیازها را رعایت نمایید. دانشگاه یو سی ال این امکان را برای محصلان انگلیسی و خارجی فراهم آورده است که در هر سه مقطع تحصیلات دانشگاهی به تحصیل در کشور انگلستان بپردازند که به نوبه خود به مهد علم معروف است. موسسه مهاجرتى canadamie بهترین یاری رسان شما در پروسه اخذ پذیرش تحصیلی و یا سایر پروسه های مهاجرتی می باشد. در مطلب ذیل، شرایط لازم ذکر شده است:

شرایط پذیرش لیسانس در University College London

  • حداقل معدل 17.3 پیش دانشگاهی
  • نتیجه کنکور سراسری
  • حداقل نمره سال اول لیسانس 18

شرایط پذیرش تحصیلات تکمیلی در University College London

  • لیسانس با معدل 16 تا 18 بسته به برنامه تحصیلی
  • مدرک پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی یا دامپزشکی با نمره کلی 15 تا 17
  • مدرک کارشناسی ارشد
  • نتایج GRE یا GMAT در برخی برنامه ها

مدارک لازم

  • دانشجویان باید قبل از ورود به دانشگاه یو سی ال در آزمون A_Level قبول شوند.
  • انگیزه نامه
  • ارائه دیپلم ۱۲ ساله
  • رزومه
  • ریزنمرات

مدرک زبان مورد نیاز تحصیل در دانشگاه کالج لندن

یکی از اولین اصول در اپلای دانشگاه کالج لندن، مهارت زبان می باشد. مدارک مورد تایید در سه سطح استاندارد، خوب و پیشرفته دسته بندی شده اند که با مراجعه به سایت کالج دانشگاهی لندن و رشته مد نظر می توان از جزئیات سطح تایید شده اطلاع پیدا کرد. در ادامه به توضیح نمرات لازم برای این سه سطح خواهیم پرداخت.

آزمون استاندارد خوب پیشرفته
IELTS 6.5 (حداقل 6 در دسته بندی موضوعی) 7 (حداقل 6.5 در دسته بندی موضوعی) 7.5 (حداقل 6.5 در دسته بندی موضوعی)
TOEFL 92 (نمره 24/30 در خواندن، نمره 20/30 در صحبت کردن و گوش دادن) 100 (نمره 24/30 در خواندن، نمره 20/30 در صحبت کردن و گوش دادن) 109 (نمره 24/30 در خواندن، نمره 20/30 در صحبت کردن و گوش دادن)
 Cambridge (CPE) 176 (با نمره 169 در تمام موضوعات) 185 (با نمره 176 در تمام موضوعات) 191 (با نمره 176 در تمام موضوعات)

ددلاین اپلای دانشگاه UCL

اولین قدم در اپلای اطلاع از ددلاین دانشگاه‌ های انگلستان است. ددلاين پذیرش دانشگاه UCL بدين صورت است:

  • 15 اکتبر 2024: برای برنامه های کاربردی در دوره های پزشکی، دامپزشکی و دندانپزشکی.
  • 30 ژوئن 2025: آخرین مهلت درخواست برای برنامه های کارشناسی. درخواست های بعد از این تاریخ از طریق UCAS Clearing در نظر گرفته می شود.
  • مهلت های تحصیلات تکمیلی بسته به برنامه خاص می تواند متفاوت باشد، و بهتر است برای اطلاعات دقیق تر مستقیماً با UCL چک کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

ویزاهای تحصیلی انگلستان به طور کلی برای دو دسته متقاضیان زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال صادر می شود.که نوع آن Tier4 می باشد. هر گونه نقصی در مدارک شانس شما را برای دریافت ویزای انگلیس که براساس سیستم امتیازبندی است، کاهش می دهد. برای این که بدانید چه مدارکی مورد نیاز می باشد و چیدمان مدارک به چه صورت می باشد توصیه می‌ کنیم؛ حتماً قبل از مهاجرت تحصیلی به انگلستان با یک وکیل ویزا و مهاجرت مشورت نمایید. متقاضی دانشجو می بایست جهت اخذ پذیرش تحصیلی از کالج دانشگاهی لندن اسناد و مدارکی که در ذیل این متن آورده شده است را ارائه دهد.

  • گواهی بانکی
  • پرداخت هزینه ویزا
  • نامه پذیرش تحصیلی
  • ارائه گذرنامه معتبر
  • مدرک زبان آیلتس یا تافل در صورت وجود
  • ارائه گواهی پشتیبانی مالی

تحصیل در دانشگاه یو سی ال لندن و شرایط اخذ ویزای همراه

همانطور که اطلاع دارید یکی از دغدغه‌ های اساسی و مهم دانشجویان متاهل، اخذ ویزای الحاق خانواده و یا ویزای همراه برای افراد وابسته می‌ باشد. منظور از افراد وابسته، شریک زندگی و فرزندان زیر ۱۸ سال شخصی می باشد که منظور تحصیل به انگلستان و یا سایر کشورها مهاجرت می نماید. دانشجویانی که در برنامه‌ های کارشناسی ارشد در رشته هاى پژوهش محور و دکترای کالج دانشگاهی لندن university college London (UCL) ثبت نام نمودند، می توانند از مزایای ویزای همراه انگلستان بهره مند شوند و برای افراد وابسته خود ویزای الحاق خانواده را درخواست دهند. برای اخذ ویزای الحاق خانواده ارائه مدارکی چون گواهی بانکی، رسیدپرداخت هزینه ویزا، پر کردن فرم درخواست، ارائه پاسپورت، عکس پاسپورتی و ارائه سند ازدواج الزامی است.

هزینه تحصیل در دانشگاه UCL

 شهریه و هزینه دوره های تحصیلی به عواملی چون سطح تحصیلات دانشگاهی، گرایش انتخابی و دانشگاه مد نظر شما بستگی دارد. حال اگر تصمیم دارید مدارک خود را به منظور اخذ پذیرش به کالج دانشگاهی لندن ارسال نمایید؛ بایستی قبل از ارسال مدارک رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی خود را مشخص نمایید. هزینه تحصیل در انگلستان دانشجویان بین المللی مقطع کارشناسی به عنوان مثال، در برنامه هایی مانند BSc Physics تقریباً 37,500 پوند در سال پرداخت خواهند کرد. این هزینه ها برای مدت زمان برنامه ثابت است، به این معنی که مقدار آن در هر سال تحصیلی برای دانش آموزانی که در سال های 2024-2025 شروع می کنند یکسان باقی می ماند. برنامه‌هایی مانند معماری یا هنرهای زیبا ممکن است به هزینه‌های اضافی برای مواد نیاز داشته باشند، و دوره‌های شامل کار میدانی نیز ممکن است هزینه‌های اضافی را به همراه داشته باشند. ميانگين هزينه تحصيل در دانشگاه UCL براى مقاطع مختلف به شرح زير است:

مقطع کارشناسی بسته به رشته تحصیلی بین 26,200 پوند تا 39,300 پوند در سال متغیر است. به عنوان مثال، دوره های هنر و علوم انسانی شهريه ى آن ها كمتر است، در حالی که برنامه های علوم، مهندسی و پزشکی گران تر هستند و اغلب نزدیک به 37,500 پوند یا بالاتر هستند.
مقطع تحصیلات تکمیلی از 26,200 پوند تا بیش از 38,000 پوند در سال

 

از لحاظ هزینه های زندگی در انگلستان می توان گفت هر شخصی الگوی مصرف بخصوصی دارد. ولی به طور کلی هزینه های زندگی یک دانشجوی تمام وقت ثبت‌ نام شده در کالج دانشگاهی لندن UCL هر سال معمولاً بین 15,000 تا 20,000 پوند در سال بسته به انتخاب سبک زندگی و گزینه های محل اقامت متغیر است.

هزینه زندگی دانشجویی در University College London

متوسط مخارج زندگی دانشجویی برای داوطلب دانشگاه UCL اهمیت خواهد داشت. با مطالعه جدول ذیل می توان تقریبی از مجمع مخارج بدست آورد.

موارد هزینه 1 سال تحصیلی (پوند)
اسکان 11,310-17,576
حمل و نقل 780
غذا 2,562
هزینه جانبی تحصیل 208
تلفن همراه 280
تفریح 624
سایر (لباس، بیمه و..) 728
مجموع 15,185

 

بورسیه تحصیلی کالج دانشگاهی لندن UCL

معمولاً برخی از دانشجویان بین المللی به دلیل بالا بودن هزینه های تحصیل و زندگی در انگلستان، از تحصیل در این کشور منصرف می‌ شوند؛ ولی آنان باید در نظر داشته باشند که با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد انگلستان – یک ساله فارغ التحصیل می شوند و می توانند در دوره‌ های کار تحصیل شرکت نمایند و از این طریق هزینه های تحصیل و زندگی خود را کاهش دهند. البته اخذ بورسیه تحصیلی نیز سبب کاهش هزینه های تحصیل می شود. امکان دریافت کمک هزینه تحصیلی از کالج دانشگاهی لندن UCL برای دانشجویان ایرانی و خارجی نخبه و برتر وجود دارد. قابل ذکر است که اخذ بورسيه تحصيلى انگلیس در این دانشگاه اکثر به دانشجویان ثبت نام شده در سطح فوق لیسانس و دکترا تعلق می‌ گیرد. در ذیل این مطلب، به چند نمونه از برنامه‌ های کمک هزینه تحصیلی اشاره نموده ایم:

  • بورس تحصیلی خانواده اردلان
  • بورسیه چوپینگ انگلستان
  • بورس تحصیلی فارغ التحصیلان
  • بورس تحصیلی دنیس هالند
  • فلوشیپ دانشکده دکتری

به طور متوسط، بورسیه ها بین 5,000 پوند تا 20,000 پوند در سال متغیر است، که بسیاری از آنها بر پوشش شهریه کامل یا جزئی تمرکز دارند.

شرایط کار پس از تحصیل در کالج دانشگاهی لندن UCL

اگر دانشجویی می‌ باشید که به منظور تحصیل از طریق ویزای Tier4، مهاجرت به انگلیس نموده و موفق به دریافت مدرک دانشگاهی از کالج دانشگاهی لندن شده اید، حق دارید به منظور یافتن کار خوب و متناسب با مدرک دریافتی خود در این کشور به مدت دو سال بمانید. اگر در این مدت بتوانید با کارفرمای انگلیسی قرارداد کاری منعقد کنید، اقامت کاری دریافت می‌ کنید. ناگفته نماند که به دلیل بالا بودن ارزش و اعتبار مدرک تحصیلی، کار شما در کشور انگلستان تضمینی می باشد.

خوابگاه کالج دانشگاهی لندن UCL

مسئله اسکان یکی از دغدغه های دانشجویان متمایل به مهاجرت به انگلستان از طريق تحصيل می باشد که هزینه و شرایط آن از اهمیت بالایی برخوردار است. خوابگاه دانشگاه UCL انگلستان برای متقاضی بین المللی در نظر گرفته شده است. این خوابگاه ها معمولا امکاناتی نظیر یک اتاق خواب مجهز به تخت، میز، صندلی، کمد، دسترسی به لباسشویی، سالن تلویزیون، اتاق کامپیوتر و قفسه دوچرخه هستند. معمولا ظرفیت اتاق ها یک تا دو نفر است. ددلاین اپلای خوابگاه دانشجویی در انگلیس تا 10 ژوئن است و برای دانشجوی لیسانس تقریبا در سال اول تضمین شده است. افراد پذیرش شده مبلغ 250 پوند به عنوان سپرده در اختیار خوابگاه قرار می دهند که این مبلغ سوای هزینه اسکان است. اتاق تک نفره کوچک، اتاق تک نفره بزرگ، سوئیت تک نفره، اتاق دو نفره، سوئیت دو نفره انواع اتاق های خوابگاه UCL است. هزینه اسکان با توجه به امکانات رفاهی اتاق و ابعاد آن متغیر و بین بازه 145 تا 469 پوند در هفته است. براى اطلاع از جزئيات دقيق به اين لينک مراجعه کنيد.

مشاهیر دانشگاه UCL انگلستان

در جدول ذیل با برخی از مشاهیر دانشگاه UCL انگلستان آشنا شوید:

نام شهرت نام شهرت
مهاتما گاندی رهبر جنبش استقلال هند جونیچیرو کویزومی نخست وزیر ژاپن
دورا کارینگتون نقاش کریستوفر نولان کارگردان
ویلیام کولد استریم نقاش رئالیسم فرانی آرمسترانگ کارگردان
آنتونی گورملی مجسمه ساز ریکی جرویز بازیگر
گری جودا طراح کریس مارتین، جانی باکلند، گای بریمن و ویل چمپیون اعضای گروه Coldplay
بن نیکلسون نقاش انتراعی الکساندر گراهام بل مخترع تلفن
برت اندرسون خواننده فرهاد مشیری مالک بخش باشگاه اورتون

سوالات متداول

آيا دانشجوى پذيرفته شده در کالج دانشگاهى لندن، مى تواند همراه با خود ببرد؟

دانشجويان ارشد كه رشته آن ها پژوهش محور است و دانشجویان دکترى مى توانند براى افراد خانواده درخواست ويزاى همراه دهند.

هزينه زندگى براى دانشجوى UCL چقدر است؟
ميانگين هزينه هاى اساسى بين 15 تا 20 هزار پوند در سال‌ است.

در چه رشته هايى مى توان در دانشگاه يو سى ال لندن تحصيل كرد؟

متقاضيان مى توانند در رشته هاى متنوعى از قبيل داروسازى، مهندس بيو شيمى، علوم اعصاب، مهندسى عمران، هنرهاى زيبا و ديگر رشته ها تحصيل کنند.

نتيجه گيرى

کالج دانشگاهى لندن UCL يک موسسه علمى برجسته و معتبر در سطح جهان است. دانشجويان مى توانند در طيف وسيعى از رشته ها در يو سى ال به تحصيل بپردازند. ‌محصلان بعد از فارغ التحصیلى قادر خواهند بود به مدت 2 الى 3 سال در انگليس بمانند و دنبال كار بگردند. شما عزيزان مى توانيد براى اخذ مشاوره رايگان تلفنى با مشاورين موسسه Canadamie تماس بگيريد.

 

ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport