جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نوبت دهی کنسولگری استانبول ✔️راهنمای وقت سفارت در سامانه

نوبت دهی کنسولگری استانبول

نوبت‌دهی کنسولگری استانبول برای دریافت خدمات و انجام مصاحبه نیازمند دقت و برنامه‌ریزی دقیق است. متقاضیان باید از طریق سامانه‌ آنلاین appointment.mfa.ir نسبت به دریافت وقت سفارت و کنسولگری اقدام نمایند و در روز مقرر با آماده‌سازی کامل مدارک به کنسولگری استانبول مراجعه کنند. این امر باعث تسریع در روند بررسی درخواست خواهد شد.

همچنین متقاضیان باید به موقع نسبت به پیگیری وضعیت درخواست خود اقدام نمایند تا از تأخیر در فرآیند جلوگیری شود. در صورت بروز هرگونه مشکل یا سؤال، نیز می‌توانند با کارشناسان کنسولگری تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. با رعایت این نکات، متقاضیان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود دست یابند.

در زمینه اخذ وقت سفارت ترکیه در تهران یا چگونگی نوبت دهی کنسولگری استانبول در ترکیه و مواردی در مورد مهاجرت به ترکیه می توانید با کارشناسان موسسه candamie تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

مراحل نوبت دهی کنسولگری استانبول چگونه است؟

نوبت دهی کنسولگری استانبول چه مراحلی دارد؟ این یکی از مهمترین سوالاتی است که سوال بسیاری از شما عزیزان می باشد. در پاسخ به این سوال بایستی بیان نمایم که برای گرفتن وقت متقاضیان بایستی به سامانه نوبت دهی خدمات کنسولی استانبول مراجعه نمایند و به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی، اقدام به دریافت وقت از کنسولگری استانبول جهت انگشت نگاری یا موارد دیگر نمایند.

پس از گرفتن نوبت از این طریق می توانید در موعد مقرر در کنسولگری استانبول حضور پیدا کنید و خدمات مورد نظر خود را دریافت نمائید. چگونگی نوبت دهی کنسولگری استانبول از آن جهت برای ما ایرانیان مهم است که برخی از کشورهای دنیا مانند کانادا و آمریکا که در ایران سفارتخانه ای را ندارند و متقاضیان بایستی برای درخواست ویزا و انجام انگشت نگاری و… به کنسولگری های این کشورها در شهرهای مختلف ترکیه از جمله استانبول یا آنکارا مراجعه نمایند.

 

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 

آدرس سفارت ترکیه در ایران

آدرس سفارت ترکیه در ایران و ساعت کاری و… در جدول ذیل قرار داده شده است.

 

آدرس سفارت ایران، تهران، فردوسی، چهارراه استانبول، پلاک 337- با شماره تماس 33111202
آدرس سایت tehran.emb.mfa.gov.ir
روزهای کاری از یکشنبه تا پنجشنبه به جز روزهای تعطیل 2022
ساعات کاری از ساعت 9 الی 17

 

همانطور که می دانید معمولا برای اکثر کشور های دنیا متقاضیان برای دریافت وقت سفارت به صورت آنلاین و از طریق وب سایت سفارت خانه بر اساس نوع ویزایی که قصد اقدام برای آن را دارند بایستی تعیین وقت نمایند. پس از آن برای تایید مدارک یا انجام مصاحبه یا ارائه مدارک مربوط به ویزا بایستی حضوراً به سفارتخانه مراجعه نمایند.

ذکر این نکته ضروری است که شهروندان ایرانی برای سفر به کشور ترکیه و اخذ اقامت ترکیه به مدت کمتر از سه ماه نیازی به دریافت ویزا یا مراجعه به سفارت ندارند ولی برای دریافت ویزاهای بلند مدت بایستی برای گرفتن وقت سفارت ترکیه در تهران اقدام نمایند و پس از آن به صورت حضوری به این سفارتخانه مراجعه کنند.

 

هزینه اخذ وقت سفارت ترکیه

هزینه وقت سفارت ترکیه بسته به نوع ویزا و خدمات اضافی می‌تواند متفاوت باشد. هزینه مربوط به رزرو وقت سفارت برای ویزا به طور کلی در حدود 60 تا 80 دلار آمریکا است. البته، هزینه‌ها ممکن است بسته به نوع ویزا (توریستی، کاری، تحصیلی و غیره) و کارگزاری که انتخاب می‌کنید تغییر کند. پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات دقیق‌تر، با کارگزاری‌های رسمی یا سایت‌های معتبر مرتبط با رزرو وقت سفارت در ترکیه تماس بگیرید.

 

مدارک مورد نیاز گرفتن وقت از سفارت ترکیه در تهران

از آنجایی که گرفتن نوبت از سفارت ترکیه در تهران به صورت آنلاین می باشد، لازم است برای اخذ نوبت یکسری اطلاعات را وارد کنند. متقاضیان بایستی برحسب نوع ویزایی که مدنظر دارند از جمله ویزای تحصیلی ترکیه، کاری و بلند مدت یا ویزای یک بار ورود یا چند بار ورود با داشتن پاسپورت معتبر و مراجعه به سایت سفارت ترکیه در ایران برای گرفتن وقت اقدام نمایند.

در ابتدا متقاضیان بایستی به سایت www.konsolosluk.gov.tr/Visa مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت ترکیه از جمله نوع ملیت، نوع سند مسافرتی یا پاسپورت، شماره پاسپورت، نوع ویزای درخواستی، ویزای یکبار ورود یا چند بار ورود به ترکیه و… را تکمیل نمایند و به صورت آنلاین وقت خود را دریافت کنند. لذا مهمترین مدرک برای دریافت وقت سفارت ترکیه در تهران پاسپورت متقاضی می باشد.

 

سامانه نوبت دهی سفارت ایران در استانبول و معرفی خدمات ان

سامانه appointment.mfa.ir برای نوبت دهی سفارت ایران در استانبول نیز در نظر گرفته شده که خدماتی همچون دریافت نوبت، پیگیری نوبت و امکان درج پرسش را برای کاربران فراهم می کند.

 

نحوه نوبت دهی کنسولگری ایران در استانبول

برای مهاجرت به ترکیه باید به نوبت دهی کنسولگری نیز توجه داشته باشید. نحوه نوبت دهی کنسولگری ایران در استانبول نیز همانند سایر کنسولگری ها به صورت آنلاین و با مراجعه به وبسایت رسمی کنسولگری ایران در استانبول می باشد.

متقاضیان برای تعیین وقت می توانند از طریق وب سایت رسمی appointment.mfa.ir وقت خود را دریافت نمایند. بدون وقت قبلی متقاضیان نمی توانند به کنسولگری وارد شوند.

برای دریافت نوبت لازم است از سامانه مذکور، قسمت خدمات بدون کدرهگیری را انتخاب کنید و با درج کدملی، تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تماس و انتخاب کنسولگری و نوع خدمت درخواست خود را ارسال نمائید. سپس با انتخاب زمان و روز مدنظر می توانید ثبت نوبت کرده و کد رهگیری دریافت نمائید.

 

نحوه پیگیری نوبت از کنسولگری ایران در استانبول

برای پیگیری نوبت خود می توانید از سامانه appointment.mfa.ir با وارد کردن کدملی و کدرهگیری خود و سپس زدن دکمه درخواست نوبت دهی اقدام نمائید.

از جمله خدماتی که با گرفتن وقت سفارت ایران در استانبول می توانید دریافت کنید، می توان به؛ ثبت ولادت و صدور شناسنامه، تغییر نام و نام خانوادگی، تعویض شناسنامه، صدور گواهی تجرد، صدور کارت ملی هوشمند، ثبت ازدواج، ثبت طلاق، درخواست صدور گواهی عدم سوء پیشینه، صدور و تعویض گذرنامه، تایید اسناد و مدارک تجاری مالی و… اشاره داشت که از طریق سامانه مذکور می توانید برای این خدمات درخواست دهید.

 

نوبت دهی سامانه میخک استانبول

قبل از بررسی نوبت دهی سامانه میخک استانبول بایستی به معرفی این سامانه بپردازیم. در واقع سامانه میخک یا سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی در جهت تسهیل امور حقوقی و اداری شهروندان ایرانی در ترکیه و ارائه خدماتی در زمینه امور گذرنامه شناسنامه، دادن وکالت نامه، اسناد تجاری و مالی و امور مربوط به دانشجویان ایرانی در ترکیه و… به ارائه خدمات می پردازد.

برای ورود به این سامانه متقاضیان بایستی کد ملی و آدرس ایمیل خود را وارد نموده و پروفایل الکترونیکی خود را ایجاد نمایند. برای ثبت نام متقاضیان ویزای ترکیه بایستی اطلاعات هویتی، تحصیلات، شغل و… را از طریق سایت میخک به نشانی mikhak.mfa.gov.ir را تکمیل نمایند و برای دریافت وقت از این سامانه، کد رهگیری دریافت نمایند.

لازم به توضیح است موضوعی تحت عنوان نوبت دهی سامانه میخک استانبول وجود ندارد و متقاضیان از طریق این سامانه فقط کد رهگیری برای درخواست خود دریافت می نمایند و برای دریافت وقت از کنسولگری بایستی به وبسایت رسمی که در قسمت قبلی به آن پرداختیم مراجعه گردد.

 

مهم ترین نکات در زمینه نوبت دهی کنسولگری استانبول

در این قسمت تصمیم داریم به مهمترین نکات در زمینه نوبت دهی کنسولگری استانبول بپردازیم. همانطور که خاطرنشان کردیم متقاضیان که قصد مراجعه به کنسولگری های مختلف در استانبول را دارند بایستی از قبل برای نوبت دهی کنسولگری استانبول اقدام نموده باشند و بر حسب خواسته خود مدارک مورد نیاز را ارائه نمایند.

  • از مهمترین نکات در زمینه نوبت دهی کنسولگری استانبول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • داشتن مدارک مورد نیاز برای دریافت نوبت
  • ارائه تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت وقت یا برای انجام پروسه ویزا
  • مراجعه به کنسولگری دقیقا در روز، تاریخ و ساعتی که برای متقاضی مشخص شده
  • داشتن نقدینگی لازم برای پرداخت هزینه های سفارت

 

سوالات متداول

سامانه نوبت دهی سفارت ایران در استانبول چیست؟

سامانه appointment.mfa.ir برای نوبت دهی سفارت ایران در استانبول نیز در نظر گرفته شده که خدماتی همچون دریافت نوبت، پیگیری نوبت و امکان درج پرسش را برای کاربران فراهم می کند.

 

آیا نوبت دهی از طریق سامانه میخک استانبول ممکن است؟

متقاضیان از طریق سامانه میخک فقط کد رهگیری برای درخواست خود را می توانند دریافت کنند و برای دریافت وقت از کنسولگری بایستی به وبسایت رسمی کنسولگری مراجعه نمایند.

 

هزینه وقت سفارت ترکیه چقدر است؟

هزینه وقت سفارت ترکیه بسته به نوع ویزا و خدمات اضافی می‌تواند متفاوت باشد. هزینه مربوط به رزرو وقت سفارت برای ویزا به طور کلی در حدود 60 تا 80 دلار آمریکا است.

Picture of الناز دادخواه
الناز دادخواه
همه پست ها
ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
الناز دادخواه
الف دادخواه دانش آموخته مترجمی زبان و نویسنده. نویسنده محتوای امور مهاجرت با گذراندن دوره ها و کلاس های مهاجرتی دکتر امیرمحمد ملک پور.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport