جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کار شرکت انگلستان ✔️اخذ اقامت با سرمایه کم 2024

کار شرکت انگلستان

روش کار شرکت انگلستان به دو طریق امکان پذیر است. روش اول بدین ترتیب است که متقاضی شرکتی فعال در ایران داشته و بخواهد شعبه ای از آن را در انگلستان تاسیس کند. روش دوم در شرایطی است که متقاضی هیچ بیزنس فعالی نداشته و قصد دارد یک شرکت جدید در انگلیس تاسیس کند که در این حالت باید یک سال سابقه کار مرتبط و یک بیزنس پلن با سوددهی بالا داشته باشد، حدود 65 هزار پوند سرمایه گذاری کرده و شرکت خود را راه اندازی کند.

همچنین باید یک کارمند انگلیسی را استخدام کرده و به او حقوق پرداخت کند. خود متقاضی می تواند از طریق شرکت ثبت شده خود جاب آفر گرفته و حقوقی حدود 35 الی 45 هزار پوند دریافت کند تا واجد شرایط اقامت دائم انگلستان نیز بشود.

پس از پنج سال متقاضی می تواند به اقامت دائم دست یافته و پس از یک سال از اقامت دائم نیز پاسپورت بگیرد. در این روش همسر متقاضی اجازه کار تمام وقت داشته و هزینه تحصیل فرزندانش نیز رایگان خواهد بود. مدت زمان صدور این ویزا حدود 6 ماه است و متقاضی نیازی به سطح بالای زبان و یا مدرک تحصیلی ندارد.

 

ارتباط با ما
فهرست مطالب

کار شرکت انگلستان چیست؟

کار شرکت انگلستان روشی است که توسط دکتر ملک پور ابداع شده و اقدام از این طریق تنها منحصر به موسسات خودشان است. در روش کار شرکت متقاضی می تواند از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان به این کشور مهاجرت کرده و به اقامت انگلستان دست پیدا کند.

از آنجا که موسسه CANADAMIE با موسسات و شرکت های معتبر در کشور انگلیس همکاری دارد می تواند شرایطی را برای شما عزیزان پدید آورد که با هزینه 60 الی 70 هزار پوند بتوانید شرکت خود را ثبت کرده و برای خود و خانوادتان اقامت انگلیس بگیرید. در این روش همسر متقاضی می تواند مجوز کار تمام وقت داشته و تحصیل فرزندان نیز رایگان خواهد بود.

 

شرایط کار شرکت انگلستان

اخیراً نیاز انگلستان به نیروی کار خارجی افزایش داشته است. کار در انگلستان هم مانند بیشتر کشورها نیاز به اسپانسری از این کشور دارد. متقاضی کار در انگلستان به روش کارشرکت، باید در انگلیس شرکت خود را، راه اندازی کند. در صورت تمایل به اقدام از طریق کارشرکت انگلستان لازم است شرایط زیر را داشته باشید:

  • رزومه کاری
  • حداقل یک سال سابقه کار
  • عدم نیاز به تحصیلات
  • محدودیت سنی ندارد
  • داشتن مهارت کافی
  • بیزنس پلن خلاقانه با قابلیت سوددهی
  • داشتن تمکن مالی
  • آیلتس جنرال 5.5 به بالا
  • استخدام یک کارمند انگلیسی و پرداخت حقوق به او
  • شرط حضور 6 ماه و یک روز

 

ویدیو کار شرکت انگلستان

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 

پس از استارت کار، نیاز است که به صورت ماهیانه از حساب شرکت (ماهیت حقوقی دارد) به حساب خودتان به عنوان مدیر شرکت، حقوق پرداخت شود. همچنین شما باید یک فرد انگلیسی را استخدام نمایید و به او حقوق ماهانه 2000 پوند پرداخت نمایید. به عبارتی به صورت سالانه 35 الی 45 هزار پوند حقوق دریافت می کنید.

با اقدام از این روش در ابتدا اقامت موقت 3 الی 5 ساله به متقاضی داده می شود و به دلیل اینکه بیمه و مالیات برای شما رد می شود امکان اینکه بعد از 5 سال بتوانید درخواست سیتیزن شیپ دهید و درخواست شما پذیرش شود وجود دارد.

 

چارت معرفی کشور انگلستان

 

انواع مسیرهای کارشرکت انگلستان 

برای اخذ اقامت از طریق کار شرکت انگلستان متقاضی می تواند به دو شیوه عمل کند که در ادامه هر دو را شرح می دهیم.

روش اول کار شرکت انگلستان

فرد متقاضی در ایران یک کسب‌وکار فعال دارد و تصمیم دارد فعالیت خود را به انگلستان گسترش دهد. او می تواند از طریق کارشرکت انگلیس، این کسب‌وکار را در آنجا ادامه دهد. برای این کار، فرد باید یا صاحب کسب‌وکار یا از مدیران ارشد آن باشد، یا اینکه دارای مهارت و دانش تخصصی برجسته‌ای باشد. یکی از شرایط این حالت این است که کسب‌وکار متقاضی در ایران باید در طول اقامت او در انگلستان فعال و مرتبط با کسب‌وکار جدید باقی بماند.

حالت دوم، کار شرکت انگلستان

در حالت دوم، فرد متقاضی در ایران کسب‌وکاری ندارد و قصد دارد به انگلستان مهاجرت کرده و یک کسب‌وکار جدید در آنجا راه‌اندازی کند. در این روش، نیازی نیست که کسب‌وکار او با فعالیتی خارج از انگلستان مرتبط باشد. متقاضی باید پس از تاسیس شرکت، به عنوان کارمند در آن مشغول به کار شده و حقوق دریافت کند تا واجد شرایط اخذ ویزا شود. برای موفقیت در این روش، متقاضی باید یک ایده نوآورانه، برنامه‌ریزی جامع و توانایی بالایی در ارائه طرح خود داشته باشد.

او باید بتواند ریسک‌ها و فرصت‌های موجود را به‌طور شفاف نشان دهد، مسیر سودآوری را مشخص کند و راهکارهایی برای کاهش ریسک ارائه دهد. از دیگر شرایط مهم، ایجاد فرصت‌های شغلی است؛ به این معنا که پس از ثبت شرکت، فرد باید یک شهروند انگلیسی را استخدام کند تا نشان‌دهنده تعهد او به ایجاد اشتغال باشد.

در این صورت، متقاضی می‌تواند به عنوان اسپانسر عمل کرده و نیروی کار از کشورهای دیگر جذب کند. این روش می‌تواند اقامت موقت دو تا پنج ساله را برای متقاضی فراهم کند که پس از پنج سال، در صورت داشتن سابقه کیفری پاک، بیمه و پرداخت مالیات، امکان اخذ اقامت دائم نیز وجود دارد.

راه دیگری نیز برای متقاضی وجود دارد که از طریق خرید سهام شرکت، جاب آفر دریافت کند و از این طریق برای اخذ ویزا اقدام کند.

 

کار شرکت انگلستان (1)کار شرکت انگلستان (1)

اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار شرکت انگلستان

دراکثر موارد هدف نهایی سرمایه گذاری و کار در یک کشور به دست آوردن اجازه اقامت آن کشور است که کارشرکت انگلستان هم از این قاعده مستثنا نیست. اخذ اقامت از طریق راه اندازی کسب و کار در انگلستان این نکته را دارد که متقاضی با سرمایه گذاری، در شرکت خود می تواند اقامت دریافت کند.

متقاضیان می توانند بسته به قرار داد خود اقامت موقت یک الی سه ساله قابل تمدید بگیرند که پس از 5 سال امکان اقدام برای اقامت دائم نیز وجود دارد. متقاضی در صورتی می تواند برای اخذ اقامت دائم اقدام کند که از طریق شرکت ثبت شده برای خود جاب آفر صادر کند یا همسر متقاضی با داشتن مجوز کار بتواند جاب آفر گرفته و به اقامت دائم دست پیدا کنند.

 پس از گذشت 1 سال از اقامت دائم، می توان برای اخذ پاسپورت انگلستان هم اقدام کنید. بدین ترتیب با طی کردن مراحل قانونی و مدارک قانونی می توان از طریق کار شرکت اقامت دائم را اخذ کرد.

ویدیو کارشرکت انگلیس
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 

 

 

مزایای کار شرکت انگلستان

اقدام از طریق کار شرکت انگلستان مزایای بسیاری دارد از جمله

  • امکان زندگی در انگلستان
  • مجوز کار تمام وقت همسر
  • تحصیل رایگان فرزندان در مدارس دولتی
  • امکان دستیابی به اقامت دائم
  • سریع بودن پروسه کارشرکت در حدود 6 ماه
  • امکان تغییر شغل
  • نیاز به سرمایه بالا ندارد

 

میزان سرمایه گذاری برای کار شرکت در انگلستان

میزان حدودی سرمایه گذاری برای کار شرکت انگلستان حدود 65 هزار پوند خواهد بود. متقاضی می تواند در این مدت حقوق 35 الی 45 هزار پوند حقوق داشته باشد که همین امر موجب می شود میزان سرمایه گذاشته شده در طول یک سال به او بازگردد.

خدمات موسسه CANADAMIE برای کار شرکت انگلستان

موسسه Canadamie می تواند شما را در امر ثبت شرکت و کارشرکت انگلستان یاری داده و از اولین قدم تا آخرین مراحل کنار شما باشد. روش کارشرکت انگلستان تنها توسط موسسات دکتر ملک پور انجام می شوند. اقدام از این طریق به شما شانس دسترسی سریع به مهاجرت به انگلستان و فرصت اقامت در این کشور را می دهد.

موسسه مهاجرتی canadamie با سال ها سابقه در امور مهاجرت و کیس ها و پرونده های موفق در این زمینه می تواند شما را در امر مهاجرت یاری دهد. تنها کافی است با شماره های موسسه تماس گرفته و از مشاوره اولیه رایگان بهرمند شوید.

Picture of الناز دادخواه
الناز دادخواه
همه پست ها
ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
الناز دادخواه
الف دادخواه دانش آموخته مترجمی زبان و نویسنده. نویسنده محتوای امور مهاجرت با گذراندن دوره ها و کلاس های مهاجرتی دکتر امیرمحمد ملک پور.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport