جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کار در خارج از کشور ✔️ استخدام نیروی کار در خارج از کشور 2024

کار در خارج از کشور

کار در خارج از کشور به شما فرصتی بی‌ نظیر می ‌دهد تا مهارت‌ های خود را بیشتر بشناسید و توسعه دهید. شما با همکاری با افراد از تمامی نقاط جهان، بهترین شیوه‌ ها و روش‌ های کاری را دریابید و با دیدگاه جدید به مسائل نگاه کنید. تجربه کار در خارج از کشور شما را به یک فرد قابل تعمل و منعطف در مقابل چالش‌ها و موقعیت‌ های جدید تبدیل می‌ کند. کار در خارج از کشور به شما فرصت می ‌دهد تا شبکه ‌ای وسیع از ارتباطات حرفه ‌ای بسازید. شما با افراد مختلفی از جمله همکاران، مشتریان و کسانی که در صنعت شما فعالیت می ‌کنند، در تماس خواهید بود. این شبکه ‌سازی می‌ تواند در آینده به شما در پیشرفت شغلی و حرفه ‌ای کمک کند.

ارتباط با ما
فهرست مطالب
  • شرایط استخدام نیروی کار در خارج از کشور

کشورهای مختلف بر اساس میزان رشد و توسعه اقتصادی خود و با توجه به میزان کمبود نیروی متخصص در زمینه های مختلف، اقدام به جذب نیروی ماهر بین المللی می کنند. بر این اساس می توان یکی از انواع روش های مهاجرت به خارج از کشور را دریافت ویزای کاری نامید.

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

در واقع می توان گفت که اقدام از طریق دریافت پیشنهاد شغلی و اخذ ویزای کاری، در زمره بهترین روش های مهاجرتی قرار دارد. چرا که این روش، نیاز به سرمایه گذاری هنگفت نداشته و افراد می توانند با خیالی آسوده از شرایط خود جهت کار در خارج از کشور، برنامه ریزی های لازم را برای مهاجرت و زندگی در کشور مورد نظر انجام دهند. شرایط کلی اخذ اقامت دائم از طریق کار در خارج از کشور نیز بدین صورت است که افراد، پس از مدت مشخصی کار و پرداخت بیمه و مالیات به اقامت کشور مورد نظر خود دست می یابند. البته در میان انواع ویزاهای کار، ویزاهایی نیز صادر می شود که دارای استثنا در شرایط اعطای اقامت می باشند.

اگرچه اخذ ویزای کاری، روشی مطمئن و مناسب برای مهاجرت به خارج از کشور می باشد؛ اما یکی از بزرگترین چالش ها و دغدغه های پیش روی متقاضیان انواع ویزاهای کار، کاریابی در خارج از کشور و چگونگی دریافت پیشنهاد شغلی است. همانطور که گفته شد، کارفرمایان هر کشور با توجه به نیاز خود، اقدام به جذب افراد متخصص و ماهر در زمینه های مختلف کرده و به همین دلیل موارد زیر برای دریافت پوزیشن شغلی بسیار با اهمیت است:

  • دانش متقاضی
  • تجربه و روزمه کاری مرتبط متقاضیان
  • اطلاع از فرصت های شغلی موجود در کشورهای مختلف،
  • اقدام در زمان مناسب،
  • نحوه معرفی خود به کارفرما
  • تحویل روزمه و مدارک مناسب به کارفرما
  • نداشتن سوء سابقه
  • تمکن مالی مناسب

انواع ویزای کار در خارج از کشور

به منظور مهاجرت از طریق کار در خارج از کشور بایستی برای اخذ ویزای کاری کشور مورد نظر اقدام نمود. با توجه به انواع ویزاهای کاری، روش های مختلفی نیز برای دریافت ویزا وجود دارد.

پیشنهاد کاری: یکی از انواع طرق اخذ ویزای کاری، دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای کشور مورد نظر می باشد. در صورتی که دانش و تخصص متقاضی در زمینه مورد نیاز کارفرمای خارجی باشد، می توان برای جذب نیروی بین المللی اقدام کرد. البته این امر دارای مراحل و شرایطی می باشد که معمولاً ارسال دعوتنامه برای نیروی کار خارجی را دشوار می کند. با توجه به دشواری روند اخذ جاب آفر توسط خود افراد، موسسه ملک پور ویدئویی را تحت عنوان گام به گام تا کاریابی در خارج از کشور تهیه نموده است که متقاضیان کار در خارج از کشور بتوانند با تهیه و مشاهده آن، با تمامی مراحل کاریابی آشنا شده و در نهایت بتوانند مراحل اخذ ویزای کار را طی نمایند تا به نتیجه برسند. همچنین در برخی از مواقعی از سال، موسسه MIE با ایجاد کمپین کاریابی، برای متقضیان واجد شرایط کار در خارج از کشور، فرصت کار در برخی از کشورهای جهان مانند کانادا را فراهم می آورد. برای اطلاع از فرم درخواست کاریابی در خارج(کمپین کاریابی) و لیست مشاغل مورد نیاز کانادا می توانید مقالات نگارشی در این خصوص را مطالعه کنید.

  • ویزای جستجوی کار (جاب سیکر): از دیگر روش هایی که مناسب برای متقاضیان کار در خارج از کشور می باشد، اقدام برای ویزای جستجوی کار یا جاب سیکر است. این ویزا برای برخی کشورها صادر می شود و دارای شرایط ویژه خود می باشد. کشورهای آفریقای جنوبی، اتریش و آلمان، از جمله کشورهایی هستند که با صدور ویزای جستجوی کار، شرایط را برای حضور متقاضیان در این کشورها و کاریابی در مدت مشخص فراهم می نمایند. این شرایط در کشورهای مختلف، متفاوت است. به طور مثال:
  • فرد باید تمکن مالی مناسبی را برای دریافت ویزای جستجوی کار نشان دهد (برای هزینه های ویزای جستجوی کار آلمان حدود 5هزار یورو)
  • داشتن سابقه کاری مرتبط با پوزیشن کاری که میخواهد دریافت کند موثر است.
  • اخذ ویزای جستجوی کار اتریش دارای یک سیستم امتیازبندی می باشد؛ بدین معنی که تنها در صورت کسب امتیاز لازم می توان این ویزا را دریافت کرد.
  • متقاضی بسته به کشور مورد نظر، 6 ماه تا 1 سال فرصت دارد تا پس از ورود به آن کشور اقدام به کاریابی نموده و موفق به اخذ جاب آفر از کارفرمایی در آن کشور و تبدیل ویزای خود به ویزای کاری شود، وگرنه مدت اقامت وی تمام شده و ملزم به بازگشت به کشور مبدا خود می باشد.

همچنین اخذ ویزای کاری در برخی کشورها تابع سیستم امتیازبندی می باشد. از جمله این کشورها می توان به کانادا، استرالیا و نیوزلند اشاره کرد که متقاضیان کار در این کشورها بایستی از طریق سیستم امتیازبندی موسوم به اسکیلد ورکر اقدام نمایند.

 

شرایط دریافت اسکیل ورکر کانادا: برنامه اسکیل ورکر در کشور کانادا تحت سیستم جامع اکسپرس اینتری بوده و دارای دو مرحله امتیازدهی می باشد که در صورت کسب امتیاز متقاضی در هر دو مرحله و خروج از اکسپرس اینتری، دعوتنامه کاری و اقامت دائم این کشور توسط دولت کانادا اعطا می شود.

در مورد شرایط اخذ اقامت و تابعیت ازاین روش می توان گفت که به عنوان مثال، کشور کانادا به تمامی افراد پذیرفته شده در این سیستم از ابتدا اقامت دائم کانادا را اعطا می نماید ولی در باقی کشورها مانند استرالیا و نیوزلند، شما در ابتدا اجازه اقامت کوتاه مدت کانادا را دریافت می نمایید و پس ورود به این کشورها ملزم به کاریابی هستید تا پس از شروع اشتغال در ابتدا موفق به اخذ اقامت 2 ساله و بعد اقامت 5 ساله و دائم آن کشورها شوید.

 

عوامل تاثیرگذار بر کاریابی در خارج از کشور

عوامل مهمی وجود دارند که افراد متقاضی کار در خارج از کشور، قبل از هزینه کردن برای کار و کاریابی می بایست از برخورداری آنها اطمینان حاصل نمایند تا بتوانند با خیال آسوده اقدام به کاریابی در خارج از کشور نمایند. این عوامل و شرایط شامل موارد زیر هستند که هر کدام از این موارد دارای امتیاز است و در صورت کسب نمره 70 از 100 شما قادر به کسب امتیاز جاب سیکر یا همان ویزای جستجوی کار خواهید بود.

  • سن

بهتر است کمتر از 40 سال (بهترین سن تا قبل از35 سال) باشد.

  • مدرک دانشگاهی

بهتر است دارای مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر باشد. (تنها بخش کمی از مشاغل ویژه افراد متخصص بدون مدرک دانشگاهی هستند.)

  • نوع شغل

شغل فرد بهتر است جزو لیست مشاغل مورد نیاز کشور مورد نظرش برای کار باشد. از جمله مهم ترین مشاغل مورد نیاز در خازج از کشور می توان به آی تی، برق، مکانیک، پرستاری (به شرط گذراندن دوره های معادلسازی مدرک تحصیلی)، و … اشاره نمود.

  • سابقه کاری

چه شما دارای تخصص بدون مدرک تحصیلی باشید و چه دارای مدرک تحصیلی، نیاز است تا میزان مشخصی سابقه کاری داشته باشید که البته حتماً می بایست در راستای رشته تحصیلی شما باشد (برای افراد دارای مدارک دانشگاهی) و این سابقه کاری می بایست بالای 3 سال و قابل اثبات از طریق بیمه، قرارداد کاری و یا فیش حقوقی باشد. به ازای هر سال سابقه کاری در خارج از کشور مقصد2 امتیار گسب می کنید.

  • مدرک زبان

متقاضی می بایست دارای مدرک زبان با نمره قابل قبول در آزمون زبان کشور مورد نظرش برای کار باشد.. به عنوان مثال، فردی که قصد کار در آلمان را دارد بهتر است مدرک آلمانی اخذ نموده باشد تا بتواند راحت تر جذب بازار کار این کشور شود. به طور کلی، برای کار در کشورهای انگلیسی زبان و آنهایی که زبان دوم مورد تکلم آنها انگلیسی است (مانند هلند و سوئد و …) نمره آیلتس بالای 6 (ترجیحاً 6.5) و برای کشورهای آلمانی زبان B1 آلمانی می باشد.

  • وضعیت تاهل و سن فرزندان

عموماً اخذ ویزای همراه به صورت همزمان ریسک بالایی دارد و بهتر است همسر و فرزندان متقاضی با فاصله زمانی چند ماهه نسبت به فرد اصلی وارد آن کشور شوند. فردی که متاهل است و قصد بردن همراه به کشور مورد مهاجرت خود را دارد می بایست بداند که همراه شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال اوست و سایر افراد خانواده وی به صورت جداگانه و از طرق دیگری وارد آن کشور شوند.

بهترین رشته ها برای کار در خارج از کشور

یکی از دغدغه های متقاضیان کار در خارج از کشور این است که چه رشته ای را برای تحصیل در دانشگاه انتخاب کنند که دارای بازار کار خوبی برای مهاجرت به خارج از کشور باشد. در این زمینه می بایست خدمت شما عزیزان عرض کنیم که طبق تجربه، رشته های مرتبط با IT، رشته مدیریت گردشگری، مدیریت بازاریابی، مدیریت کسب و کار، و MBA دارای بهترین بازار کار در کشورهایی مانند هلند، سوئیس، آلمان، اتریش، فنلاند و نروژ هستند. یکی از بهترین روش ها برای افزایش شانس کاریابی در خارج از کشور این است که افراد در این رشته ها در کشورهای ذکر شده تحصیل نموده و سپس به راحتی در بازار کار آن کشور مشغول به کار شوند و اقامت تحصیلی را به اقامت کاری تبدیل نمایند.

 

خدمات canadamie در زمینه کار در خارج از کشور

canadamie به منظور کمک به متقاضیان کار در خارج از کشور و مهاجرت از این طریق، خدمات جدید و ارزنده ای را به مدت کوتاهی ارائه می نماید. تیم فعال canadamie در کشورهای کانادا، با انجام تحقیقات گسترده و دقیق، شرایط جذب نیرو در ایالات مختلف کانادا را بررسی کرده و ایالت هایی را شناسایی کرده است که این امکان را به شما می دهند تا مستقیماً کار پیدا کنید. این امکان برای canadamie فراهم شده است تا در برخی استان های کانادا، اقدام به کاریابی کرده و فرصت های شغلی مناسب با درآمد بالا (حدود 2-3 هزار دلار) را به متقاضیان آن معرفی نماید؛ به طوری که با این مجوز کاری، شرایط اقامت دائم شما در کانادا نیز مهیا شود.

با توجه به شرایط عمده سنی (کمتر از 40 سال) و مالی متقاضیان ویزای کار کانادا و در راستای اهداف معنوی canadamie، هزینه های مورد نیاز برای اقدامات مربوط به کاریابی در کانادا، اخذ اقامت کاری و سپس اقامت کانادا توسط موسسه به صورت تدریجی و مرحله به مرحله از متقاضیان دریافت می شود. بدین ترتیب که شما در ابتدا مبلغ اندکی (تقریباً رایگان) و به مقدار 5 درصد از هزینه کل را پرداخت می نمایید تا تمایل واقعی خود برای اقدام از این طریق را اثبات کنید. پروسه کاریابی در کانادا با توجه به شرایط متقاضی شروع شده و پس از تعیین وقت مصاحبه با کارفرمای مورد نظر در یکی از ایالت های کانادا، یک سوم از هزینه باقیمانده از متقاضی دریافت می شود. دقت داشته باشید که موفقیت و پذیرش شما در مصاحبه، منوط به صداقت شما در رزومه کاری و تحصیلی ارائه شده می باشد. بنابراین خواهشمند است که اطلاعات اولیه رزومه خود را به صورت صادقانه ارائه دهید تا درصد موفقیت شما در جلب رضایت کارفرما افزایش یابد. در صورت دریافت پیشنهاد کاری و ویزای کار کانادا، با دریافت 50 درصد از مبلغ باقیمانده، پروسه تلاش برای اخذ اقامت دائم کانادا برای شما آغاز می شود. در پایان پروسه اخذ اقامت دائم کانادا و دستیابی به هدف نهایی، مبالغ باقیمانده از هزینه پروژه با متقاضی تسویه حساب می شود.

  • توضیحات

متقاضیان عزیزی که حرفه آن ها از جمله مشاغل مورد نیاز ایالات کشور کانادا می باشد، می توانند به لینک ذیل مراجعه کرده و فرم درخواست ارزیابی کار در خارج از کشور را تکمیل نمایید. مجدداً توصیه می شود که لیست مشاغل مورد نیاز کشور کانادا را که در بند بعدی به آن پرداخته می شود، با دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به تکمیل فرم مربوطه در زمینه کاریابی در کانادا نمایید.

 

محصول موسسه MIE در زمینه کاریابی در خارج از کشور

canadamie، یک موسسه معتبر مهاجرتی است که بیش از 15 سال سابقه کار در این حوزه را داشته و دفاتر اصلی خود را در کشورهای اتریش، کانادا و… برقرار کرده است. این موسسه در راستای افزایش اطلاعات متقاضیان مهاجرت از طریق کار، اقدام به تهیه ویدئویی آموزشی به نام گام به گام تا کار در خارج از کشور کرده اند که به طور رایگان و یا با هزینه بسیار اندکی در اختیار متقاضیان و علاقمندان قرار خواهد گرفت. در این ویدئو به طور کامل به اصول کاریابی و چگونگی نگارش رزومه و تهیه CV پرداخته شه و بایدها و نبایدهای کاریابی به طور مفصل شرح داده شده است. اصول اولیه معرفی خود به کارفرما که یکی از مهمترین مراحل و اقدامات کاریابی و دریافت پیشنهاد کاری می باشد، آموزش داده شده است.

کار در خارج از کشور و کاریابی در کانادا

کانادا کشور مهاجرپذیر قاره آمریکاست که با ارائه برنامه های متنوع مهاجرتی، از جذب و حضور افراد متخصص در خاک این سرزمین استقبال کرده و شرایط دریافت اقامت دائم این را برای آنان فراهم نموده است. شرایط مناسب اقتصادی و زندگی در این کشور، زبان رایج آن، نزدیکی به ایالت متحده آمریکا و… از جمله عمده ترین دلایل محبوبیت این کشور در بین متقاضیان مهاجرت می باشد. از همین روی، سالیانه افراد بسیاری برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور اقدام می نمایند. همانطور که قبلاً نیز گفته شد، مهاجرت از طریق کار در خارج از کشور، یکی از بهترین روش های قانونی برای اقدام به مهاجرت و اخذ اقامت می باشد. ایالت های متعدد کانادا، برنامه های مهاجرتی متنوعی را ارائه نموده اند که شرایط مهاجرت برای اقشار و افراد مختلف را فراهم نموده است. تخصص های مورد نیاز این کشور در زمینه های گوناگونی می باشد و بر همین اساس، افراد تحصیلکرده و دارای تخصص و مهارت در زمینه کاری و تحصیلی خود می توانند شانس خود را برای اخذ ویزای کار کانادا ارزیابی نمایند. لازم به ذکر است که شما می توانید با تهیه محصول آموزش جامع اقامت کاری دولت فدرال کانادا که توسط  canadamie تهیه شده است، اطلاعات کاملی در خصوص کار در کانادا و کسب امتیاز در این سیستم به دست آورید.

اقامت از طریق دیجیتال نومد

یکی از جدید ترین روش های اخذ اقامت، اقامت از طریق دیجیتال نومد می باشد. در این روش فرد که مورد قبول بسیاری از کشور های اروپایی از جمله، کشور های اروپایی مانند یونان و اسپانیا می باشد،فرد باید یک قرار داد کاری ارائه دهد که مربوط به یکسال اخیر بوده باشد این قرار داد باید:

  • قرار داد یک کار دورکاری باشد.
  • میزان درآمد ثابت در آن قید شده باشد.
  • حداقل درآمد فرد بین 2 الی 3 هزار یورو باشد.

در این صورت فرد می تواند برای اخذ ویزای کاری دیجیتال نومد اقدام کند، این روش یک روش بسیار مناسبی می باشد که برای افرادی که این ویژگی را دارند بسیار مناسب است.

مشاغل مورد نیاز کانادا برای کار در خارج از کشور

مشاغل مورد نیاز کانادا در ایالت های مختلف، متفاوت می باشد. متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در کمپین کار در خارج از کشور موسسه ملک پور، در صورت فعالیت در رشته های شغلی تعیین شده می توانند برای کار در ایالت مربوطه در کانادا اقدام نمایند. امتیاز و شرایط تعیین شده برای هر یک از مشاغل در هر یک از ایالات کانادا متفاوت است. عوامل مختلفی در کسب امتیاز و موفقیت در اخذ ویزای کاری کانادا دخیل است که امتیاز و استاندارد مورد نیاز هر یک، در ایالت های مختلف، با یکدیگر تفاوت دارد. از جمله شرایط اولیه کار در مناطق مورد تأیید دولت فدرال کانادا، دریافت پیشنهاد کاری، حداقل یک سال سابقه کاری تمام وقت در سه سال گذشته، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، مدرک زبان متناسب با کد رشته شغلی و سن مناسب (حداکثر 38 سال) می باشد. علاوه بر این شرایط اولیه و کلی، هر ایالت شرایط متفاوتی را در زمینه های مختلف کاری مشخص کرده است.

همانطور که گفته شد همه مشاغل در تمامی ایالات و مناطق مورد تأیید دولت فدرال کانادا مورد نیاز نمی باشد. برخی مشاغل فنی و مهندسی و… دارای بیشترین تقاضا جهت جذب نیروی کار می باشند. شما می توانید از طریق تماس با canadamie، شرایط خود را جهت اقدام از طریق کمپین کار در خارج از کشور ارزیابی نمایید. در ادامه، فهرستی از مشاغل مورد نیاز برخی ایالت های کانادا که توسط موسسه mie برای این رده های شغلی کاریابی امکان پذیر است را بیان می کنیم.

 عنوان شغلی میزان حقوق (دلار کانادا)
کارگر انبار  3300
کارگر ساختمان  4000
مهمان دار  2600
کارگر مزرعه  2600
کمک کارگر ساختمان  4000
کارگر کارواش  2600
نظافت کار  2600
راننده کامیون سنگین  4000
کمک مکانیک  3400
نجار  4000
کارگر حمل و نقل  3300
پخش مواد  3500
برش گشت – خرده فروشی/عمده فروشی  3000
آشپز سوشی  4200
آشپز پیتزا  2600
کارگر آشپزخانه  2600
کارگر رستوران  2800
کارگر مزرعه کشاورزی  2700
متصدیان پیشخوان غذا  2600
کارگر  2600
کارگر گلخانه  2900
نصاب دیوار آماده  4800
نقاش  4200
جوشکار  4500
مراقبت از افراد سالخورده و ناتوان  3000
مراقبت از بچه‌ها در منزل  2600
منزل داری  2600

لیست مشاغل مورد نیاز برای کار در بلژیک

یکی دیگر از کشور هایی که کاریابی در آن به کمک موسسه mie امکان پذیر است، کشور بلژیک می باشد. موسسه mie با همکاری موسسات کاریابی در بلژیک برای برخی از رده های شغلی امکان فوق العاده و منحصر به فردی را ایجاد کرده است، با رایزنی که موسسه MIE در بلژیک داشته است، این امکان فراهم شده تا در برخی رده های شغلی کاریابی رایگان برای همراهانمان را فراهم نماییم، در واقع هزینه معرفی متخصص به کارفرما را کارفرما پرداخت می کند و در واقع فرد جویای کار، هزینه ای را برای کاریابی پرداخت نمیکند. لیست مشاغل مورد نیاز بلژیک که امکان کاریابی رایگان برای آنها فراهم است عبارتند از:

  • مکانیک خودرو (تعمیر کاران بدنه خودرو)
  • اپراتور مونتاژ
  • اپراتورهای SMD
  • تکنسین قالب گیری
  • تعمیرکار بدنه
  • ناظران بخش های انرژی
  • تکنسین تعمیرات و نگهداری سیستم ها و بزارآلات صنعتی
  • نجار
  • تکنسین های تعمیرات و نگهداری خطوط تولید اتوماتیک
  • اپراتور ورق های فلزی
  • تعمیرکار هوشمند
  • دارندگان مدرک CNC (کنترل عددی کامپیوتری)
  • نقاش (کاربا پیستوله)

نرخ بیکاری و بازار کار در خارج از کشور

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از اقدام برای کار در خارج از کشور باید انجام گیرد، بررسی نرخ بیکاری در کشور مورد نظر است. با بررسی این معیار می توان از شرایط کلی کار در کشور مورد نظر، فراوانی فرصت های شغلی و میزان احتمال دریافت پیشنهاد کاری مناسب توسط متقاضی اطلاع یافت. به طور کلی کشورهای پیشرفته و دارای رشد اقتصادی بالا، از نرخ پایین بیکاری برخوردار هستند. به تناسب توسعه های اقتصادی و تولید فرصت های شغلی متنوع، نیاز به نیروی کار متخصص نیز افزایش یافته و به همین دلیل جذب نیروی متخصص از دیگر کشورها رونق می یابد. با بررسی نرخ بیکاری در کشورهای مهاجرپذیری مانند اتریش، آلمان و… به ویژه از طریق جذب نیروی کار می توان به اهمیت بررسی نرخ بیکاری در پروسه مهاجرت کاری به خارج از کشور پی برد.

کشور مهاجرپذیر نرخ بیکاری
آلمان 4.6 درصد
اتریش 7.6 درصد
سوئد 9.4 درصد
آفریقای جنوبی 32.6 درصد

از آنجایی که در این مقاله به معرفی خدمات کاریابی canadamie در ایالات کانادا می پردازیم، نرخ بیکاری این کشور را نیز مورد بررسی قرار می دهیم تا بتوان با استفاده از آن، به درک کلی از وضعیت کار در این کشور دست یافت. نمودار نرخ بیکاری کانادا در ذیل این مطلب نمایش داده شده است.

کار در خارج از کشور

مطابق با نمودار فوق، کشور کانادا دارای نرخ بیکاری بسیار پایینی است و از هر 100 نفر واجد شرایط کاری، تقریباً 95 نفر مشغول به کار می باشند. بر همین اساس، شانس افراد برای دریافت پیشنهاد کاری در این کشور بالا بوده و در صورت برخورداری از رزومه کاری و تحصیلی مناسب می توان ویزای کار این کشور را دریافت کرد.

Picture of الناز دادخواه
الناز دادخواه
همه پست ها
ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
الناز دادخواه
الف دادخواه دانش آموخته مترجمی زبان و نویسنده. نویسنده محتوای امور مهاجرت با گذراندن دوره ها و کلاس های مهاجرتی دکتر امیرمحمد ملک پور.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport