جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کار در دبی 2024 ✔️ شرایط کار در امارات و مدارک لازم

کار در دبی | کار در امارات 2024

شرایط کار در دبی و امارات بسته به صنعت، بخش شغل و کارفرما متفاوت است. به طور کلی، متقاضيان مى توانند با دريافت پيشنهاد شغلى از كارفرماى اماراتى از طريق برآورده كردن شرايطى نظير :

  • داشتن مدرک تحصيلى(ديپلم، كاردانى و يا لیسانس)
  • اثبات سالم بودن
  • آشنايى نسبى به زبان عربى و انگليسى براى برقراری ارتباط در كشور امارات مشغول به كار شوند.

انواع ويزاهاى كار در امارات شامل؛ ويزاى جاب آفر، جاب سيكر، ويزاى كار استاندارد، ويزاى سبز وويزاى طلايى مى باشد.

باوجود شرايط سختگيرانه دريافت پيشنهاد شغلى براى ايرانيان، افراد مى توانند با ثبت شركت در امارات و اخذ مرخصى و مجوز كار در اين كشور شاغل شوند.

هزينه ويزاى كار دبى از 5,000 تا 7,000 درهم مى باشد. كار در دبى و امارات منجر به اخذ اقامت و تابعيت نمى شود.

شما در صورت اطلاع از شرايط لازم جهت کار در كشور امارات با مشاورين موسسه Canadamie تماس حاصل كنيد و اطلاعات مفصل در اين خصوص را بدست آوريد.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

شرايط كار در دبى

براى مهاجرت به امارات از طريق كار افراد بايد شرايط مورد نياز را برآورده كنند. افرادی که مایل به كار در دبى هستند:

  • باید ویزای کار با حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشند.
  • مدارک تحصیلی فرد جهت كار در امارات باید تایید شود.
  • متقاضی باید آزمایش های لازم برای بیماری های واگیر دار را بدهد.
  • کارفرما در دبى موظف است که مجوز کار و اقامت تهیه کند.
  • شرايط سنى استخدام در دبى براى متقاضيان بالاى سن 18 سال می باشد.
  • اعزام نيروى كار در دبى لازمه مدرک زبان نيست اما افراد بايد آشنايى نسبى به زبان عربى يا انگليسى براى تسهيل ارتباط داشته باشند.
  • كار در دبى با جاى خواب توسط بعضى از كارفرمايان فراهم مى شود.
  • ارائه هر گونه کار به متقاضی بدون ویزا غیرقانونی است و می تواند برای کارفرما و کارمند مجازات به همراه داشته باشد.

نکته: افراد غیر اماراتی که قصد کار در امارات را دارند باید بدانند که نمی توانند با ویزای بازدید یا ویزای توریستی در امارات به کار مشغول شوند. آنها برای کار نیاز به ویزای کار/اقامت/مجوز قانونی دارند تا بتوانند به طور قانونی در امارات زندگی و کار کنند.

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 

مدارک مورد نیاز ویزا برای مهاجرت كارى به دبى

برای كار در امارات متحده عربى، شما به یک ویزا کاری نیاز دارید. مدارک مورد نیاز ممکن است بر اساس نوع ویزا و شرایط کاری شما متغیر باشد. در اینجا چند مدرک عمومی برای ويزاى كار دبى ذکر شده است:

  • نامه‌ی تایید شغلی (Job Offer Letter)
  •  کپی آخرین مدرک تحصیلی
  • آزمون پزشکی: برخی از امارات نیاز به گذراندن آزمون پزشکی دارند تا اطمینان حاصل شود که شما برای کار در این کشور سلامتی لازم را دارید.
  • شناسنامه
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • ارائه سابقه کار مرتبط با شغلى كه براى آن درخواست كرديد.
  • پرداخت هزینه ویزا
  • گذرنامه
  • عکس‌های شناسایی

انواع ویزای کار در دبی و امارات

انواع ويزاى كار دبى و امارات به چند دسته تقسيم مى شود:

  • ويزاى جاب آفر دبى (JobOffer) : به این معنی که شما از یک کارفرمای اماراتی پیشنهاد کاری دارید که برای این منظور، باید شرایط مهارت ها و سوابق کاری تان مورد تایید کارفرمای اماراتی واقع گردد.
  • ويزاى جاب سیکر (JobSeeker):  برای این منظور می توانید یا با ویزای توریستی وارد امارات شوید و یا اینکه با ویزای جستجوی کار وارد امارات شده و برای مدت 6 ماه الی 1 سال به صورت حضوری در این کشور به دنبال  شغل مورد نظر خود بگردید.این نوع ویزا برای ایرانیانی که به دنبال جستجوی کار در دبی هستند، صادر نمی شود.
  • ویزای سبز: این یک ویزای 5 ساله است که خود اسپانسر می شود و به کارمندان ماهر، فریلنسرها یا افراد خوداشتغال اجازه می دهد تا بدون نیاز به کارفرما از خود حمایت مالی کنند. متقاضیان باید:

    – دارای مدرک لیسانس یا دیپلم تخصصی.
– ارائه مدرکی مبنی بر توانایی مالی یا مدرکی دال بر درآمد سالانه حداقل 360,000 درهم برای خوداشتغالی.
– در صورت درخواست به عنوان یک کارمند ماهر، قرارداد کاری معتبر و حقوق ماهانه حداقل 15,000 درهم داشته باشید.

  • ویزای کار استاندارد: این ویزای معمولاً توسط کارفرمای شما حمایت می شود و به مدت دو سال اعتبار دارد. کارفرمایان برای ویزا درخواست می دهند که شامل پردازش از طریق وزارت منابع انسانی و امارات امارات (MoHRE) می شود.  پس از تایید، کارگر خارجی وارد امارات متحده عربی می شود و مواردى مانند آزمایش پزشکی، دریافت کارت شناسایی اقامت در ظرف 60 روز و مهر مجوز اقامت کار بر روی پاسپورت خود را انجام می دهد.
  • ویزای طلایی: گلدن ويزا يا ويزاى طلايى امارات اجازه اقامت طولانی مدت بر اساس استعدادهای استثنایی، سرمایه گذاری یا کارآفرینی را می دهد.به صورت كلى براى برای درخواست هر گونه ویزای کاری به موارد زیر نیاز دارید:
    – قرارداد کار معتبر
    – تاییدیه وزارت منابع انسانی و امارات (MOHRE)
    – اسپانسر امارات متحده عربی یا کارفرما

قوانین کار در دبی

جهت استخدام در امارات بايد از قوانين كار در اين كشور آگاه شويد. اين قوانين عبارتند از:

  • قراردادهای کاری: قراردادهای کار باید کتبی باشد و شرایط و ضوابط استخدام شامل جزئیاتی مانند عنوان شغل، حقوق، ساعات کار، مدت زمان کار و دوره های اعلان باشد.
  • ساعات کاری: استاندارد هفته کاری 8 ساعت در روز و 48 ساعت در هفته است. در ماه رمضان ساعات کاری روزانه دو ساعت کاهش می یابد.
  • برابری و عدم تبعیض: قانون کار امارات کار اجباری و تبعیض بر اساس جنسیت، نژاد و مذهب را ممنوع می کند
  • اضافه کاری: کارمندانی که بیش از ساعات معمول خود کار می کنند، مستحق دریافت اضافه کاری هستند، معمولاً 25٪ اضافی برای کار روزانه و 50٪ اضافی برای کار در شب.
  • حداقل دستمزد: امارات حداقل دستمزد قانونی برای کارمندان بخش خصوصی ندارد. و به کارگران اجازه عضویت در اتحادیه‌ ها را نمی‌دهد.
  • فسخ و استعفا: کارفرمایان و کارمندان باید قبل از فسخ قرارداد کاری (معمولاً بین 30 روز تا 3 ماه) اطلاع دهند. اخراج ناعادلانه یا فسخ بدون اطلاع قبلی می تواند منجر به ادعای جبران خسارت شود.
  • استحقاق مرخصی: کارمندان پس از اتمام یک سال خدمت، حداقل 30 روز مرخصی سالانه استحقاقی دارند. مرخصی های دیگر شامل مرخصی زایمان، مرخصی پدری، مرخصی استعلاجی و تعطیلات رسمی است.

کار در دبی به صورت تضمینی برای ایرانیان

کار در دبی به صورت تضمینی برای ایرانیان با اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در امارات و کار در شرکتتان یا کاریابی به کمک موسسه مهاجرتى Canadamie امکان پذیر خواهد بود. زمانی که اقامت این کشور را داشته باشید، می توانید با شرکت هایی که برای پیدا کردن کار برای ایرانیان همکاری می کنند، به کمک موسسه وارد مذاکره شوید تا برای شما کاریابی کنند. لازم به ذکر است که از این طریق به کمک موسسه mie در هر رده شغلی، و هر سطحی از تحصیلات، حتی با داشتن مدرک دیپلم یا فوق دیپلم (به شرط داشتن مهارت فنی) می توانید کار مناسب پیدا کنید.

لیست مشاغل مورد نیاز امارات

همان طور که می دانید قدم اول مهاجرت کاری به امارات، کاریابی در این کشور و یافتن شغل مناسب می باشد. دانستن شغل هاى مورد نياز دبى و امارات باعث می شود که افراد با اطمینان خاطر بیشتری شروع به کاریابی در این کشور کنند. در جدول زیر تعدادی از مشاغل مورد نیاز را در این کشور می بینیم:

  دانشمندان و تحلیلگران داده  متخصصان تجارت الکترونیک
 متخصصان هوش مصنوعی  کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
 کارشناسان امنیت سایبری  توسعه دهندگان بلاک چین
 مهندسین انرژی های تجدیدپذیر  مدیران پروژه
 متخصصان بهداشت و درمان  مدیران زنجیره تامین و لجستیک

حقوق کار در دبی

در اين بخش به حقوق مشاغل مختلف در امارات و حقوق ماهانه كار در دبى مى پردازيم:

 استخدام كارگر ساده در دبى 1500 – 3000 درهم استخدام ناخن كار در دبى 2500 – 5000 درهم كار فنى در دبى (تکنسین) 3000 – 8000 درهم استخدام اسکين كر در دبى (مراقبت از پوست) 3000 تا 8000 درهم
استخدام راننده پايه يک در دبى/ راننده کاميون در دبى بین 3000 تا 5000 درهم استخدام در فرودگاه دبى 3000 – 7000 درهم استخدام در مدارس ايرانى دبى 4000 – 10000 درهم استخدام نقاش ساختمان در دبى 2000 تا 4000 درهم
استخدام راننده‌ پايه دو در دبى/ استخدام راننده در دبى 2,000 تا 3,500 درهم استخدام در شركت نفت امارات از 5000 تا 10000 درهم شروع شود و ممکن است 15000 تا 40000 درهم برسد. استخدام باريستا در دبى 2500 – 4500 درهم استخدام آشپز در دبى 2500 تا 6000
استخدام راننده جر ثقيل در دبى 4000 تا 8000 درهم استخدام راننده لیفتراک در دبى حدود 2500 تا 4500 درهم استخدام مهندس عمران در دبى 7,000 تا 20,000 درهم استخدام در هتل هاى دبى 2500 تا 5000
استخدام در رستوان دبى 2000 – 4000 درهم استخدام كابينت ساز در دبى 3000 – 5500 درهم استخدام ام دى اف كار در دبى 2500 – 5000 درهم استخدام اپراتور ليزر در دبی 4000 – 10000 درهم
استخدام راننده لودر در دبى 2500 – 4500 درهم كار تاسيسات در دبى 2000 – 4000 درهم استخدام مدرس زبان انگليسى در دبى 8000 – 15000 درهم استخدام جوشكار در دبى 3000 – 6000 درهم
استخدام ماساژور در دبى 3000 تا 6000 درهم كار ساختمانى در دبى 1500 – 3500 درهم استخدام مژه کار در دبى 3000 – 7000 درهم استخدام راننده بيل ميکانيکى در دبى 3500 – 6500 درهم
استخدام مکانيک خودرو در دبى 3000 تا 6000 درهم كار كناف در دبى حدود 1500 تا 3000 درهم استخدام طراح لباس در دبى 5000 تا 15000 درهم استخدام معمار در دبى 8000 تا 25000 درهم
استخدام صافکار در دبى 2000 – 4500 درهم استخدام راننده اوبر در دبى 3500 تا 7000 درهم استخدام مهندس برق در دبى 8000 – 20,000+ _ _

 

نحوه کاریابی در امارات و معرفی موسسات کاریابی

اولین و اساسی ترین قدم در اخذ اقامت کاری امارت دریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای اماراتی می باشد. شما در اولین گام می بایست با ارائه رزومه شغلی و علمی پربار و قوی و سوابق کاری خوب و مناسب کارفرمای اماراتی را متقاعد کنید که شما را استخدام نماید. شما شخصاً می توانید اقدام به کاریابی در امارات بنمایید ولی با توجه به عدم آشنایی با محیط این کشور پیشنهاد می گردد از موسسات کاریابی در امارات و آگهی استخدام در دبى در سايت هاى مختلف استفاده کنید. در ادامه تعدادی از کاریابی امارات و موسسات کاریابی معتبر در امارات معرفی شده اند:

نام موسسه کاریابی امارات وب سایت کاریابی در امارات
موسسه کاریابی (BAC) https://www.bacme.com/
موسسه کاریابی (DUBIZZLE) https://www.dubizzle.com/
موسسه کاریابی (GET THAT) https://getthat.com/jobs
موسسه کاریابی استعدادهای خلیج https://www.gulftalent.com/
موسسه کاریابی اختاپوس https://www.akhtaboot.com/en

نرخ بیکاری و بازار کار در امارات

در مهاجرت کاری به هر کشوری و ار جمله امارات، بررسی نرخ بیکاری بسیار کلیدی و اساسی می باشد. نرخ بیکاری مناسب نشان دهنده رونق اقتصادی، توسعه صنایع و پویایی تجارت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک می باشد. بررسی نرخ بیکاری امارات در سایت tradingeconomics در سال های گذشته طبق نمودار زیر این کشور را هم تراز با کشورهای برتر دنیا از قبیل آلمان، اتریش و کانادا قرار می دهد. بررسی نمودار زیر برای عزیزانی که به دنبال کار در امارات هستند پیشنهاد می گردد.

نمودار نرخ بیکاری امارات

مالیات و هزینه های کار در امارات

خوشبختانه در حال حاضر، امارات مشهور به عدم وجود مالیات در سطح ملی بر درآمد شخصی و شرکت‌ها می‌باشد. این به معنای عدم وجود مالیات درآمد شخصی، مالیات بر حاشیه‌ای (مانند VAT) یا مالیات بر درآمد شرکتی (برخلاف دیگر کشورها) است. اما باید توجه داشته باشید که این اطلاعات ممکن است تغییر کند، بنابراین توصیه می‌شود که با منابع موثق و دفاتر مالیاتی محلی تماس بگیرید یا از وکیل مالیاتی ماهر در امارات کمک بگیرید تا اطلاعات به‌روز و دقیقی در مورد وضعیت فعلی دریافت کنید.

بهترین شهر های امارات برای کار

  • امارات متحده عربی شش ایالت دارد، که هرکدام از آن‌ها شهرهای مهمی دارند. در ادامه، برخی از بهترین شهرهای امارات برای کار ذکر شده است:
  • دبی (Dubai)
  • كار در ابوظبى (Abu Dhabi)
  •  كار در شارجه (Sharjah)
  • عجمان (Ajman)
  • العین (Al Ain)

ويزاى كارى دبى براى ايرانيان

همان گونه که در بخش قبل به آن اشاره شد، کار در دبی و امارات برای اشخاصی ممکن می باشد که دارای پیشنهاد کاری مناسب از این کشور باشند. شرايط كار در امارات براى ايرانيان بدين صورت است كه افراد نمى توانند به راحتى ويزاى كار و جاب آفر دريافت كنند، به عبارتى شرايط كارى در دبى براى ايرانى ها كمى سختگيرانه است و بهترين جايگزين اينكه در ابتدا شركت ثبت كنند كه نوعى سرمايه گذارى در امارات محسوب مى شود و سپس دنبال مجوز کار کار گرفته و براى شرکت هاى ديگر کار کنند.

هزينه ثبت شركت در امارات بسته مجوز يا license هست كه از 6-7 هزار دلار شروع مى شود. شرايط ثبت شركت شامل:

  • شرط سنى ندارد
  • تمكن مالى نياز ندارد
  • عدم ارائه مدرک زبان

شركت اگر ثبت شود، همسر و فرزندان مجرد زير 18 سال مى توانند در پرونده قرار بگيرند. اقامت به صورت دو سال دو سال تمديد مى شود اما به اقامت دائم و تابعيت منتهى نمى شود. علاوه بر ثبت شركت در امارات، متقاضيان مى توانند در كشور هاى تاپ ديگرى مثل ثبت شركت در كانادا، ثبت شرکت در آلمان و ثبت شرکت در انگلستان كه اقامت دائم از ابتدا نصيب آن ها خواهد بود.

بهترين شغل براى خانم ها در دبى

چگونه در دبى کار پيدا كنيم؟ پاسخ اين سوال به بانوانى كه جوياى كار در دبى هستند اين است كه يكسرى مشاغل وجود دارد كه براى زنان مناسب و در آمد خوبى دارند. در اينجا برخى از بهترين مشاغل براى زنان آورده شده است:

  • مسئول پذیرش
  • نماینده فروش
  • حسابداری
  • مدیر رویدادهای زن
  • مربی مهد کودک

 

هزینه ویزای کار امارات و دبی

هزینه دریافت ویزای کار امارات بسته به عواملی مانند سطح مهارت کارمند، دسته شرکت و مدت زمان ویزا متفاوت است.  به طور کلی، هزینه ویزای کار می تواند از 5,000 درهم تا 7,000 درهم یا بیشتر باشد.  این هزینه معمولاً شامل:

1. اجازه ورود : تقریباً 500 درهم – 1,200 درهم.
2. معاینه پزشکی: حدود 500 درهم – 1,000 درهم.
3. شناسه امارات (کارت شناسایی مقیم): تقریباً 100 درهم – 300 درهم.
4. مهر ویزای اقامت : 500 درهم – 2,000 درهم، بسته به مدت ویزا.
5. کارمزد کارت کار: هزینه ها بر اساس سطح مهارت و دسته شرکت متفاوت است (معمولاً از 300 درهم تا 5000 درهم متغیر است).

شرایط اخذ ویزای همراه در مهاجرت به دبی برای کار

طبیعتاً شخصی که به دنبال مهاجرت کاری به دبی و امارات می باشد، تمایل دارد که خانواده خود را نیز با خود به همراه داشته باشد. طبق قوانین کار در امارات و قوانین مهاجرت به دبی از طریق کار شرایط اخذ ویزای امارات به شرح زیر است:

  • افرادی که به کار کارگری مشغول باشند اجازه استفاده از قانون ویزای همراه را ندارند.
  •  افرادی که با توجه به تخصص و حرفه خاصی که دارند موفق به دریافت پیشنهاد کاری و کسب اقامت کاری امارات شده اند می تواند خانواده خود را به همراه داشته باشند.
  • هر شخص می تواند همسر، دختران تا زمانی که مجرد باشند و پسر تا زیر 18 سال را به همراه خود داشته باشد.
  • بندهای موجود در قرارداد کاری منعقده، تاثیر زیادی در تایم حضور فرد و خانواده وی در امارات دارند. همراهان در امارات به صورت نیمه وقت اجازه اشتغال دارند.

اقامت دبی از طریق کار

برای گرفتن اقامت دبی از طریق کار دو روش وجود دارد:

  • داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرما: مختص افراد دارای مهارت
  • داشتن اقامت امارات و کاریابی: ثبت شرکت برای افراد عادی با مهارت های معمولی

در کل با ثبت شرکت مجوز اقامت و سپس کاریابی کشور امارات را خواهید گرفت که دارای مزایای زیر است:

  • ثبت شرکت در دبی در مقایسه با کشورهایی مثل ترکیه امنیت بالاتری دارد.
  • کمترین میزان مالیات دریافت می شود.
  • متقاضی حتی می تواند با ثبت شرکت و توسعه بیزینس در این کشور جاب آفر هم صادر کند.

وضعیت اخذ تابعیت امارات از طریق کار

اقامت امارات از طریق کار همانند سایر روش ها دارای مزایا و معایب متفاوتی می باشد. از جمله مزایای مهاجرت به دبی از طریق کار، عدم وجود مالیات بر درآمد می باشد که عملاً افرادی که مشغول به کار در این کشور می شوند هیچ گونه مالیاتی به دولت پرداخت نمی کنند. ولی نکته مهمی که در این روش مهاجرتی وجود دارد این می باشد که کار در امارات منجر به اقامت دائم و یا تابعیت امارت نمی شود. همان گونه که می دانیدپاسپورت امارات  تا سال گذشته معتبرترین پاسپورت بین کشورهای جهان به شمار می آمد.

  • اشخاصی که مشغول به کار در دبی و امارات هستند به مدت قرارداد کاری خود اقامت موقت دریافت می کنند.
  • این اقامت قابل تمدید تا 30 سال می باشد.
  • پس از گذشت سی سال شخص می تواند تحت شرایط خاصی درخواست اقامت دائم امارات را بدهد. ولی این اقامت با توجه به قوانین فعلی این کشور هرگز منجر به تابعیت نمی گردد.

ساير مواردى كه مردم بيشتر در مورد آن سوال مطرح كرده اند را در جدول زير آورده شده است:

موسسه كاريابى ايرانى در دبى

Careers

حقوق كارگر ساده در دبى به پول ايران ماهیانه حدود 1000 تا 2000 درهم که در ریال ایران، این مقدار تقریباً بین 11,437,060 تا 22,874,120 ریال است.
شماره تلفن كار در دبى

شما مى توانيد با سرچ کردن در وب سايت هاى مختلف با موسسات كاريابى در ارتباط باشيد.

سوالات متداول

آيا امكان اخذ جاب آفر دبى براى ايرانيان فراهم‌ است؟

اخذ جاب آفر دبى براى ايرانيان داراى پروسه سختگيرانه مى باشد و لذا بايد در ابتدا شركت ثبت كنند و سپس با دريافت مجوز كار در شركت خود يا ديگر شرکت ها مشغول به کار شوند.

در صورت پيدا كردن شغل در دبى، جاى خواب براى افراد وجود دارد؟

جاى خواب رايگان در دبى توسط برخى از کارفرمايان فراهم است و متقاضيان در صورت منعقد كردن قرار داد كارى مى توانند از اين مزيت استفاده كنند.

شرايط كار در امارات براى ايرانيان از طريق ثبت شركت به چه صورت است؟
افراد با ثبت شرکت بدون نياز به اثبات تمكن مالى، عدم وجود شرط سنى و عدم ارائه مدرک زبان به کار در امارات و دبى بپردازند و همسر و فرزندان زير 18 سال با خود ببرند.

مشاغل ايرانی ها در دبى در چه حوزه هايى مى باشد؟

بهترين شغل در دبى براى ايرانيان را نمى توان در يک حوزه تعيين كرد اما مشاغل زيادى وجود دارد كه ايرانيان مى توانند در آن كار كنند از جمله:
تجارت
مراقبت های بهداشتی
آموزش و پرورش
هتلداری و گردشگری
ساخت و ساز و مهندسی
خرده فروشی و فروش
فناوری اطلاعات (IT)
آزادکاری و کارآفرینی

نتيجه گيرى

كار در دبى و كشور امارات از طريق دريافت جاب آفر و پيشنهاد كار از يک کارفرماى اماراتى در حوزه مرتبط با رشته و سابقه شغلى براى اتباع خارجى امكان پذير است. همانطور كه اشاره شد پروسه دريافت جاب آفر براى ايرانيان پيچيده است و بهترین جايگزين جهت مهاجرت كارى به امارات ثبت شركت مى باشد كه لازمه ارائه مدرک زبان و تمکن مالى نيست. محدوديت سنى هم در اين روش وجود ندارد. اما ذكر اين نكته ضرورى است كه كار در دبى منجر به اقامت و تابعيت نمى شود. شما سروران گرامى جهت کسب اطلاعات بيشتر با مشاورين Canadamie تماس حاصل نماييد.

ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport