جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

موسسات کاریابی در آلمان 2024 ⭐️ canadamie

موسسات کاریابی در آلمان

مؤسسات کاریابی در آلمان نقش مهمی در تسهیل یافتن فرصت‌های شغلی مناسب برای متقاضیان دارند. این مؤسسات با برقراری ارتباط میان کارفرمایان و جویندگان کار، فرایند جذب و استخدام را ساده‌تر می‌کنند.

در آلمان، مؤسسات کاریابی متعددی وجود دارند که خدمات متنوعی از جمله مشاوره شغلی، تنظیم رزومه، آمادگی برای مصاحبه و حتی کمک در امور حقوقی مرتبط با استخدام را ارائه می‌دهند. از جمله مشهورترین این مؤسسات می‌توان به Robert Walters، Hays و Adecco اشاره کرد.

هر یک از این مؤسسات با توجه به تخصص و شبکه گسترده خود در صنایع مختلف، به متقاضیان کمک می‌کنند تا شغل مناسب خود را پیدا کنند و به شرکت‌ها نیز در جذب نیروی کار کارآمد یاری می‌رسانند.

مطابق با قوانین جدید کشور آلمان، امکان اخذ ویزای کار آلمان برای افرادی که دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و یا دیپلم می باشد وجود دارد؛ اما این در صورتیست که شخص متقاضی اثبات نماید که مدرک فنی معتبر داشته و طول مدت دوره آن در حدود 2 سال بوده است.

نکته مهم دیگری که در مورد شرایط عمومی کار در آلمان باید بدانید این است اشخاصی شانس بالا جهت کاریابی در این کشور را خواهند داشت که کمتر از 40 سال داشته باشند. در این صورت می توانید با دغدغه کمتر برای کاریابی در آلمان و کار در این کشور اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا فرم تماس را کامل نمایید و بدین طریق، از مشاوره رایگان تلفنی موسسه canadamie بهره مند گردید.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

لیست بهترین موسسات کاریابی در آلمان

اگر شما هم به دنبال راهی برای کار در المان هستید یکی از ایمن ترین و نتیجه بخش ترین راه ها، استفاده از موسسات کاریابی در آلمان است که در این زمینه می توانید از مشاوران کانادا ام ای ایی همراهی و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. گفتنی است موسسات کاریابی متعددی در آلمان وجود که در ادامه لیست بهترین موسسات کاریابی در آلمان به شما معرفی می شود.

 

IRC Coaching Academy

این آکادمی یکی از بهترین موسسات کاریابی برای خارجی های علاقمند به کار در المان مخصوصا انگلیسی زبانان است. این موسسه در مونیخ قرار داشته و در سال 2007 تاسیس شده است. اطلاعات تماس این موسسه به صورت زیر است:

  • آدرس: Munich Germany, Lowengrube 1080333 Muchen 80333, DE
  • تلفن: +498999018490
  • ایمیل: [email protected]

 

Kelly Services

Kelly Services در سال 1946 آلمان با ارائه بهترین خدمات تاسیس شد و از بهترین موسسات کاریابی المان محسوب می شود. در حال حاضر در اغلب شهرهای آلمان امکان کاریابی را مراجعین خود دارد. شرح اطلاعات این موسسه به صورت زیر است:

 

Approach People Recruitment

این موسسه کاریابی یک اژانس استخدام و کاریابی چندملیتی با بیش از دودهه فعالیت است. دفتر این موسسه در برلین بوده و در اغلب کشورهای اروپایی نظیر انگلستان، اسپانیا، هلند، فرانسه و سوئیس قرار دارد. این موسسه در حوزه های تخصصی فروش، بازار یابی، مدیریت، مهندسی،حسابداری، دیجیتال و فناوری اطلاعات فعالیت دارد. اطلاعات تماس Approach People Recruitment در ادامه امده است.

  • تلفن: +4930221533200
  • آدرس: 4th Floor, Gontardstraße 11, 10178 Berlin, Germany

 

Stanton Chase

Stanton Chase در 1983 تاسیس شد و در حال حاضر در دوسلدورف واقع شده است. گفتنی است این موسسه کاریابی شعبه های زیادی در چندین قاره حتی در قاره افریقا دارد. اصولا حوزه تخصصی فعالیت این موسسه کاریابی  در زمینه های مالی، فناوری اطلاعات، مهندسی، مدیریت پروژه، تحقیق و توسعه و.. است. در ادامه اطلاعات تماس Stanton Chase برای شما ذکر شده است.

  • تلفن: : +0049211954980
  • ادرس: Stanton Chase Düsseldorf GmbH,Emanuel-Leutze-Strasse 17,D 40547, Düsseldor, Germany
  • ایمیل:[email protected]

 

Connect Jobs

این موسسه کاریابی بیش از 20 اسل است که فعالیت خود را اغاز کرده است و در زمینه صنعت کستی های بین الملل معمولا کاریابی می کند. اطلاعات تماس Connect Jobs به شرح زیر است:

  • تلفن: +493818017313
  • ادرس: Schwannsche St18069 Rostock, Germany
  • ایمیل: [email protected]

 

Euro London Appointment

این آژانس کاریابی با بیش از 30 سال تجربه، چند زبانه بوده و به بیش از 80 زبان صحبت می کند. دفاتر Euro London Appointment در لندن، پاریس، فرانکفورت، مونیخ و زوریخ واقع شده است. اطلاعات تماس این موسسه کاریابی در ادامه امده است:

 

Antal International

موسسه کاریابی Antal International یکی از بهترین موسسات کاریابی  در آلمان و حتی در جهان محسوب می شود. این موسسه در 1993 تاسیس شده و در 37 مشور جهان از جمله افریقا کاریابی و استخدام می کند. اطلاعات تماس موسسه کاریابی Antal International در زیر امده است:

  • تلفن: +4969976750
  • ادرس: Hanauer Landstraße 148/148a, 60314 Frankfurt am Main, Germany
  • ایمیل: [email protected]

 

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 

کار در آلمان

کاریابی مهمترین دغدغه افرادی است که قصد کار در آلمان را دارند که پس از اخذ ویزای کار می توانند با کمک مؤسسات کاریابی در آلمان به کار مورد نظر خود دست یابند. پیش از صحبت راجع به کاریابی در آلمان کسب اطلاعات از شرایط عمومی آلمان خالی از لطف نیست تا بتوانید با آگاهی کامل قدم در راه مهاجرت به کشور مورد نظر خود بگذارید.

کشور آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان Deutschland و نام رسمی آن بر روی نقشه Germany شناخته شده است. پایتخت این کشور شهر زیبا و بزرگ برلین می باشد. کشور آلمان از سمت شمال با دانمارک، دریای بالتیک و دریای شمال و از سمت جنوب با کشور اتریش و سوئیس و همچنین از سمت شرق با کشور چک، لهستان و از طرف غرب با لوکزامبورگ، هلند، فرانسه و بلژیک همسایه است. آلمان یکی از پر جمعیت ترین کشورهای اتحادیه اروپا می باشد که 82 میلیون نفر جمعیت دارد.

 

نحوه کاریابی در آلمان

اگر قصد کار در آلمان و اخذ ویزای کار این کشور را دارید، باید موسسات کاریابی در آلمان و شرایط کاریابی در آلمان را بشناسید تا بتوانید کار مناسب و مورد نظر خود را بدست آورید. کاریابی در آلمان می تواند به چند روش انجام شود:

  • کاریابی در آلمان به صورت حضوری

یکی از روش هایی که بسیار مورد توجه اشخاص متقاضی می باشد اقدام از طریق ویزای جستجوی کار یا همان Job seeker خواهد بود. افراد متقاضی با اخذ ویزا می توانند به مدت 6 ماه در این کشور، در جستجوی کار مناسب با تحصیلات و حرفه خود باشند. متقاضیان در صورتی که بتوانند کار مناسب را بدست آورند می توانند برای ویزای بلند مدت درخواست نمایند.

اما این نکته را در نظر داشته باشید که با اخذ ویزای جستجوی کار تنها می توانید برای مصاحبه در آلمان اقدام نمایید و در سایر کشورهای اروپایی باید اجازه کار را داشته باشید. نکته مهم دیگری که باید به آن بپردازیم کاریابی تضمینی آلمان می باشد. در این مورد باید گفت که هیچ شخص و هیچ موسسه ای امکان کاریابی تضمینی آلمان را ندارد؛ چرا که یافتن کار در آلمان بستگی به شرایط شخص متقاضی و شرایط کارفرما برای کار دارد. بنابراین اعلام کاریابی تضمینی آلمان و یا حتی کار تضمینی آلمان، امری خلاف واقع غیرقانونی می باشد.

  • کاریابی در آلمان به صورت مجازی

کاریابی در آلمان به صورت مجازی یکی از روش هایی است که متقاضیان قبل از اخذ ویزا و ورود به آلمان می توانند شرایط خود را بسنجند. اشخاص متقاضی در صورتی که دارای رزومه قوی و مناسب باشند می توانند برای مؤسسات کاریابی، رزومه کاری خود را از طریق ایمیل ارسال نمایند تا در صورت تأیید شخص کارفرما بتوانند برای مصاحبه کاری اقدام نمایند. شخص می تواند با دریافت پیشنهاد شغلی، اقامت کاری آلمان را از ابتدای امر دریافت نماید.

 

لیست بهترین سایت های کاریابی در آلمان

در اینجا لیستی از سایت های کاریابی در آلمان نوشته شده است:

 

Stepstone Truffls
LinkedIn JobMESH
Xing Staufenbiel
Glassdoor Jobvector
Monster.de Zuhausejobs
Arbeitnow Arbeitsagentur
Berlin Startup Jobs Meinestadt.de
Startup Sucht Jobrapido.de
Indeed Kimeta
HalloGermany job board Xing Stellenmarkt

 

اپلیکیشن های کاریابی در المان

این اپلیکیشن ها اطلاعاتی در مورد بازار کار، موقعیت های شغلی خالی در آلمان ارائه می دهند.

 

اپلیکیشن های کاریابی در آلمان

Jobs in Germany
اپلیکیشن Monster Job Search
ndeed Job Search
Jobsuche Deutschland
Deutschland Job

 

مراحل درخواست کار از سایت های کاریابی در آلمان

درخواست کار از سایت‌های کاریابی در آلمان معمولاً شامل چند مرحله اساسی است که به شما کمک می‌کند تا به‌طور مؤثر فرصت‌های شغلی مناسب را پیدا کرده و درخواست خود را ثبت کنید. این مراحل به طور کلی به شرح زیر هستند:

  • ثبت‌نام و ایجاد پروفایل
  • جستجوی شغل
  • بررسی آگهی‌های شغلی
  • ارسال درخواست
  • پیگیری درخواست
  • آمادگی برای مصاحبه

 

مدارک لازم برای کاریابی در آلمان

علاوه بر دانستن اطلاعات کافی در مورد موسسات کاریابی در آلمان، یکی از مهمترین مواردی که باید از آن اطلاع داشته باشید، مدارک لازم برای برای کاریابی در آلمان می باشد. در این بخش به مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار آلمان می پردازیم. مدارک لازم برای استخدام در آلمان:

  • پاسپورت ملی معتبر
  • دو فرم درخواست کاملاً تکمیل شده
  • دو عکس گذرنامه
  • مدارک اقامت
  • قرارداد کاری/پیشنهاد شغلی
  • تأیید آژانس کار فدرال
  • رزومه کاری
  • بیمه درمانی اجباری
  • مدرک یا گواهی آموزش حرفه ای.
  • مجوز فعالیت شغلی

 

نکات لازم جهت نگارش رزومه و مصاحبه سفارت

با توجه به کمبود نیروی کاری که در آلمان وجود دارد هر ساله تعداد بسیاری از اشخاص قصد اخذ ویزای Job seeker و یا حتی Job Offer را دارند که در صورت دارا بودن شرایط اخذ ویزای کار می توانند برای این نوع از ویزا اقدام داشته باشند. نکته مهمی که وجود دارد و باید به آن پرداخته شود تکمیل صحیح پرونده و نگارش رزومه شخص متقاضی می باشد که باید تمامی مدارک تحصیلی، کاری و… به صورت کامل ارائه شود.

نکته مهم در مورد مصاحبه سفارت این است که شخص متقاضی تسلط کافی به زبان آلمانی داشته باشد و در زمان مصاحبه سفارت بتواند به صورت روان زبان آلمانی صحبت نماید در این صورت می تواند ویزای کار آلمان را با شانس بسیار بالا بدست آورد. موسسه ملک پور محصول جدیدی را تهیه و عرضه کرده است که برای اولین بار در آن به طور تخصصی و جامع به موضوع کار در خارج از کشور و چگونگی کاریابی، نکات مربوط به ارائه روزمه، انجام یک مصاحبه موفق با کارفرما و… پرداخته شده است. این محصول که با نام گام به گام تا کار در خارج از کشور تولید و عرضه شده است، با هزینه اندکی قابل تهیه می باشد.

علاوه بر این، محصول دیگری به نام راهنمای گام به گام اخذ اقامت، توسط مدیر موسسه ملک پور تهیه و تدریس شده است که در قالب آن، به کلیه روش های مهاجرت به بسیاری از کشورهای جهان از جمله روش کاری مهاجرت به آلمان پرداخته شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کاریابی در آلمان و سایر کشورها می توانید این ویدئو را از طریق لینک ذیل تهیه نمایید.

 

کاریابی در آلمان با canadamie

موسسه canadamie با همکاری یک تیم در آلمان به شما کمک می کند در درآلمان کار پیدا کنید و اقامت بگیرید. آنها با لینک کردن جویندگان کار در آلمان و کشور های اروپایی، به موسسات و افراد مورد تایید در حوزه کاریابی در اروپا و آلمان، برای شما شغل مناسب پیدا کند. مشاغل در آلمان و اروپا در دو دسته  موقعیت های با مهارت بالا و موقعیت های کم مهارت.هستند. اگر شما مدرک تحصیلی بالا و مدرک زبان داشته باشید متناسب با حوزه کاری و تخصصتان برای شما کار پیدا می شود.

اگر مدرک دیپلم داشته باشید موسسه canadamie می تواند برای شما متناسب با شرایطتان کار با حقوق و مزایای مناسب پیدا کند.  گفتنی است این پروسه نیازمند حق کاربابی می باشد، که در صورت پیدا نشدن کار 90% هزینه شما برگشت داده خواهد شد. اما در صورتی که جاب آفر را دریافت کردید اما موفق به اخذ ویزا نشدید حدود 50 درصد از هزینه پرداختی شما کسر می شود و مابقی به شما بازپرداخت می شود. شما با اخذ جاب آفر اجازه کار و اقامت برای خود و خانوادیتان به صورت همزمان دریافت می کنید.و همچنین امکان تحصیل رایگان برای فرزندتان فراهم خواهد بود.

موسسه canadamie برای رشته هایی مانند برنامه نویسی ، پزشکان و دندانپزشکان و دیگر رشته ها خدمات کاریابی ارائه می دهد. همچنین برای برخی رشته ها مانند پرستاری؛ امکان کاریابی رایگان نیز فراهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید.

 

 ویزای جستجوی کار آلمان

یکی از روش هایی که برای ورود به آلمان و کار در این کشور وجود دارد اخذ ویزای Job Seeker می باشد که مورد تمرکز این مقاله است. در این نوع ویزا فرد متقاضی با اخذ اقامت 6 ماهه در آلمان، باید کار مورد نظر خود را که بیابد. برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان باید حداقل مدرک زبان آلمانی B1 داشت. همچنین برای اخذ این ویزا حداقل باید مدرک  فوق دیپلم داشته باشید.

طبق قانون جدید مهاجرت به آلمان مدرک فنی حرفه ای و دیپلم نیز در قابل قبول است، اما برای افرادی که از ایران اقدام می کنند ارائه حداقل مدرک فوق دیپلم الزامی است، چرا که مدرک تحصیلی شما باید در کشور آلمان معتبر باشد. اعتبار مدرک تحصیلی باید از طریق سایت آنابین (Anabin) یا زب (ZAB) بررسی شود.

شخص صرفاً در صورتی می تواند اقامت خود را تمدید بخشد که شغل مرتبط با رزومه تحصیلی و کاری خود بدست آورد تا پس از آن بتواند به اقامت بلند مدت و سپس تابعیت این کشور دست یابد. در صورتی که رشته تحصیلی شخص جزو مشاغلی باشد که آلمان با کمبود نیروی کار در آن زمینه ها روبروست، امکان کاریابی شخص در آلمان بالاست.

 

کاریابی تضمینی آلمان

کاریابی تضمینی در آلمان یک نوع تبلیغ بوده که توسط برخی موسسات یا مشاورین ارائه می‌شود و به متقاضیان اطمینان می‌دهد که پس از اتمام فرایند کاریابی، شغلی متناسب با تخصص و نیازهایشان پیدا خواهند کرد.

به طور کلی، کاریابی تضمینی ممکن نبوده و این شرایط، رزومه و مدارک کارجو و شرایط کاری کارفرما است که می تواند بر کاریابی تضمینی در آلمان موثر باشد.

 

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان

اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید باید قبل از اقدام برای یافتن کار در آلمان از طریق موسسات کاریابی در آلمان، لیست مشاغل مورد نیاز آلمان را چک و بررسی نماید. در صورتی که رشته تحصیلی و حرفه شما در فهرست مشاغل مورد نیاز این کشور باشد می توانید از طریق موسسات کاریابی در آلمان، برای یافتن کار مورد نظر و مرتبط با رشته تحصیلی خود اقدام کرده و کار مورد نظر خود را بدست آورید. در این بخش از مقاله، لیست مشاغل مورد نیاز آلمان را ارائه می نماییم تا بتوانید با اطلاعات کافی از مشاغل مورد نیاز در آلمان، جهت اخذ ویزای کار این کشور اقدام نمایید.

 

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 

برنامه نویسی
مکاترونیک
مهندسی برق
مهندسی برق صنعتی
مهندسی کامپیوتر نرم افزار
ساخت و ساز فلزی
فناوری اتوماسیون
مهندسی مکانیک
جوش و فن آوری اتصال
ساخت و ساز ساختمان
نظارت – ساخت و ساز ساختمان
عملیات راه آهن
حرفه پرستاری تخصصی
ارتوپدی، توانبخشی

 

حقوق و درآمد در آلمان

در مورد میزان حقوق و درآمد در این کشور باید گفت که میزان حقوق با توجه به نوع کار شخص متقاضی و همچنین تخصص وی و قرارداد کاری که با شخص کارفرما منعقد می شود بسیار متفاوت است. طبق آخرین آماری که در خصوص میزان حقوق و درآمد در آلمان گزارش شده است، بازه حقوق پرداختی در کشور آلمان از 3.770 یورو تا 45.250 یورو بوده است. همانطور که گفته شد با توجه به شرایط کاری هر فرد، میزان حقوق و درآمد نیز متغیر می باشد. در جدولی که در ادامه این مطلب مشاهده می نمایید، میزان درآمد ماهیانه برخی از مشاغل در کشور آلمان نمایش داده شده است.

 

مشاغل میزان حقوق و درآمد به یورو
مهندسی مکانیک 5.201
مکانیک هواپیما 3.791
مکانیک صنعتی 4.150
مهندس عمران 4.349
مهندس کامپیوتر 4.583
مهندس برق 5.160
وکالت 5.506
پزشک متخصص 7.054
خلبان 6.927
تکنسین دندانپزشکی 3.384
حسابدار 3.427
تکنسین برق 2.633
فیزیوتراپیست 2.493
دستیار دندانپزشک 2.068
دستیار پزشکی 1.963

 

نرخ بیکاری در آلمان

در صورتی که قصد کار در آلمان را دارید بهتر است قبل از اینکه برای اخذ ویزای کار و ارائه رزومه خود برای موسسات کاریابی در آلمان اقدام نمایید، به مهمترین مسئله یعنی نرخ بیکاری در آلمان بپردازید؛ با توجه به اینکه کشور آلمان در سال های اخیر با نرخ بیکاری پایینی مواجه بوده است، می توان گفت که در حال حاضر این کشور، یکی از کشورهای مناسب برای تقاضای کار و اخذ ویزای کار می باشد.

مطابق با آخرین آمار اعلام شده، می توان گفت با توجه به کمبود نیروی کاری که این کشور با آن مواجه است، کشور آلمان می تواند یک گزینه مناسب برای اشخاص متقاضی کار در اروپا به شمار رود. نمودار ذیل نشان دهنده نرخ بیکاری در آلمان در یک سال گذشته تا به حال بوده است.

 

نرخ بیکاری در آلمان

 

بررسی وضعیت اقامت و تابعیت آلمان از طریق کار

پس از بررسی شرایط کار در آلمان و موسسات کاریابی در آلمان، اشخاصی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند باید وضعیت اقامت و تابعیت آلمان از طریق کار را نیز بررسی نمایند. متقاضیانی که قصد مهاجرت و کار در کشور آلمان را دارند باید از شرایط و نحوه اقامت و تابعیت این کشور نیز مطلع بوده و قوانین اقامت و تابعیت این کشور را بشناسند تا بتوانند با اخذ ویزای کار این کشور، برای اقامت و تابعیت خود و اعضای خانواده درخواست نمایند.

در صورتی که ویزای کار کشور آلمان را اخذ نمایید، پس از یافتن کار مناسب در این کشور و در صورت کار به مدت 5 سال در آلمان به صورت تمام وقت می توانید درخواست اقامت دائم کشور آلمان را اعلام نمایید. اما نکته مهم این است که برای اخذ اقامت دائم این کشور، شخص متقاضی علاوه بر انجام کار تمام وقت باید از حقوق و درآمد خود مالیات و بیمه خود را نیز پرداخت نماید تا بتواند اقامت دائم آلمان را بدست آورد.

برای اخذ پاسپورت کشور آلمان باید بدانید که در صورتی می توانید درخواست پاسپورت را مطرح کنید که 3 سال از دریافت اقامت دائم شما گذشته باشد. در این صورت می توان پاسپورت کشور آلمان را اخذ کرد، اما نکته ای که در مورد اخذ پاسپورت باید بدانید این است که، برای دریافت پاسپورت آلمان، شخص متقاضی باید به زبان آلمانی تسلط کافی داشته باشد علاوه بر آن باید از تاریخ کشور آلمان نیز آگاهی لازم را داشته باشد؛ در این صورت می تواند پاسپورت این کشور را بدست آورد.

 

سوالات متداول

چرا باید از مؤسسات کاریابی در آلمان استفاده کنم؟

مؤسسات کاریابی در آلمان به شما کمک می‌کنند تا با سرعت بیشتری فرصت‌های شغلی متناسب با مهارت‌ها و تجربیات خود را پیدا کنید. این مؤسسات معمولاً با شرکت‌های مختلف ارتباط دارند و می‌توانند شما را مستقیماً به کارفرمایان معرفی کنند..

 

آیا مؤسسات کاریابی در آلمان هزینه‌ای برای خدمات خود دریافت می‌کنند؟

خدمات مؤسسات کاریابی دولتی مانند Arbeitsagentur رایگان است. اما مؤسسات کاریابی خصوصی ممکن است برای خدمات خود هزینه‌ای دریافت کنند.

 

آیا می‌توان به موسسات کاریابی در آلمان اعتماد کرد؟

بیشتر مؤسسات کاریابی در آلمان دارای مجوز و معتبر هستند و می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. با این حال، برای جلوگیری از برخورد با مؤسسات نامعتبر، بهتر است همیشه تحقیق کنید، نظرات مشتریان قبلی را بخوانید و از معتبر بودن موسسه اطمینان حاصل کنید. همچنین، از موسسات درخواست کنید تا مجوزهای مربوطه را نشان دهند.

ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport