جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مهاجرت به هلند 2024 ✔️ شرایط و هزینه روش ها +راحت ترین راه

مهاجرت به هلند- شرایط و راه ها- راحت ترین راه مهاجرتی 2024

مهاجرت به هلند از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است، که در بین روش های مهاجرتی روش کاری، تحصیلی و استارتاپ محبوب می باشند. از آنجایی که کشور هلند از نظر موقعیت جعرافیایی در مکان مناسبی در اروپا قرار گرفته است، یکی از کشور های مناسب برای سرمایه گذاری محسوب می گردد. همچنین هلند جز اتحادیه اروپا است، بنابراین در صورت کسب اقامت این کشور امکان کار در سایر کشور های اروپایی نیز وجود خواهد داشت، داشتن تسلط به زبان بومی و سابقه تحصیلی مناسب، برای روش های ذکر شده مزیت محسوب می گردد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های مهاجرتی به هلند، با شماره های موسسه در ارتباط باشید.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

شرایط مهاجرت به هلند

شرایط ابتدایی که برای مهاجرت به هلند متقاضیان باید داشته باشند، با توجه به مسیر انتخابی آنها متغییر است. مثلا: برای مهاجرت تحصیلی نیاز به نامه پذیرش دانشگاه خواهید داشت، برای مهاجرت کاری نیاز به قرارداد کاری معتبر دارید و برای سرمایه گذاری نیاز به داشتن سرمایه اولیه متناسب خواهید بود.

روش های مهاجرت به هلند

  • داشتن محل اقامت مناسب و ارائه اجاره نامه یا سند مربوط به محل اسکان
  • دارا بود بیمه سلامت و پرداخت هزینه‌های آن
  • در برخی از موارد تسلط به زبان انگلیسی و یا هلندی ضروریست. مثلا برای مهاجرت کاری و تحصیلی تسلط به زبان ضروری است.
  • توانایی تامین هزینه های زندگی

 

هزینه مهاجرت به هلند

برای هزینه مهاجرت به هلند علاوه بر مبالغی که مربوط به خرج و مخارج زندگی می شود، شامل هزینه اخذ ویزا و خدماتی که در زمان مهاجرت به متقاضیان داده می شود، محاسبه می گردد. برای آگاهی از جزییات هزینه مهاجرت به هلند، جدول زیر را مطالعه بفرمایید.

شرح هزینه قیمت
ویزای شینگن یکبار ورود (برای همه روش های مهاجرتی) 60 یورو
ویزای شینگن چندبار ورود 60 یورو
ویزای شینگن 6 الی 12 ساله (90 روزه) 35 یورو
ویزای شینگن کودکان 0-6 (90 روز) رایگان
ویزای ترانزیت (12 سال به بالا) 60 یورو
ویزای ترانزیت کودکان 35 یورو
 تعیین وقت سفارت 50 یورو

 

هزینه های اولیه برای مهاجرت به هلند

هزینه های اولیه برای مهاجرت به هلند شامل موارد زیر می باشد:

  • هزینه های درخواست ویزا
  • صدور ویزا
  • ترجمه مدارک
  • بلیط سفر به هلند
  • بیمه
  • اجاره محل اسکان

در زیر عنوان های بعدی ریز هزینه ها با توجه به نوع ویزای درخواستی بیان می گردد.

هزینه مهاجرت کاری به هلند

هزینه های های مهاجرت کاری به هلند موارد زیر می باشد.

عنوان هزینه ها (یورو)
هزینه پرواز ایران به هلند 767
 هزینه ویزای کاری 116
اجاره ماهانه ملک یک خوابه 1300
بیمه (ماهانه) 135
تمکن مالی برای دریافت ویزا 12000 یورو

هزینه مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

هزینه مهاجرت به هلند از طریق تحصیل برای دانشجویانی که عضو اتحادیه اروپا می باشند و دانشجویانی که خارج از اتحادیه اروپا می باشند متغیر می باشد. به عبارتی به دلیل اینکه کشور هلند عضو اتحادیه اروپا می باشند هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویان عضو این اتحادیه بسیار مقرون به صرفه تر است این هزینه برای دانشجویان عضو اتحادیه اروپا حدود ۲۱۶۸ یورو در هر سال تحصیلی می باشد اما متوسطه شهریه دانشجویان لیسانس ای که عضو اتحادیه اروپا نمی باشند از ۶ هزار تا ۱۵ هزار یورو متغیر می‌باشد و برای دانشجویان تحصیل در هلند کارشناسی ارشد از ۸ هزار یورو تا ۲۰ هزار یورو در سال متغیر است.

هزینه مهاجرت به هلند از طریق تحصیل
هزینه تحصیل بین 8 الی 28 هزار یورو
هزینه ویزا 172 یورو
هزینه رسیدگی به پرونده ویزا 174 یورو

هزینه مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

هزینه مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری بسته به اخذ اقامت دارد، مثلا در روش خرید ملک هیچ حداقلی برای هزینه مشخص نشده زیرا که اقامت در پی ندارد اما در روش کارآفرینی 1.250.000 یورو لازم است. برای روش استارتاپ یا نوآفرینی هم هیچ سقفی مشخص نشده است.

روش سرمایه گذاری سرمایه لازم
استارتاپ 50000 یورو + هزینه 6 ماه زندگی
کارآفرینی 1.250.000 یورو
ثبت شرکت دارایی بیش از 50000 یورو باشد

شرایط مهاجرت به هلند از طریق کار

مهاجرت به هلند از طریق کار بیش از 90 روز نیاز به مجوز اقامت خواهد داشت. انواع مجوز اقامت کاری در ذیل لیست شده اند:

  • مجوزهای اقامت بر پایه دانش و استعداد یا کارگران ماهر
  • اجازه اقامت برای کار در مشاغل دارای درآمد
  • اجازه اقامت برای کارآموزان یا دانشجویان در محل کار
  • اجازه اقامت برای کار فصلی
  • اجازه اقامت برای ارائه دهندگان خدمات متقابل

ویزای کار کشور هلند بر اساس تخصص و سوابق کاری ارائه می شود و نکته ای که باید توجه شود اولویت افراد هلندی و افراد اروپایی بر متقاضیان کار خارج از اروپا می باشد. برای کار در هلند، شخص باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • قرارداد کاری معتبر با یکی از شرکت ها و یا مؤسسات تحقیقاتی معتبر و دارای مجوز از کشور هلند
  • درآمد کاری متناسب با هزینه زندگی در هلند طبق قرارداد
  • درآمد و حقوق شخص بر پایه شرایط بازار و قوانین کار باشد

با توجه به این موضوع که در کشور هلند، دریافت اقامت دائم هلند از طریق کار، نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی می باشد و پیشنهاد شغلی در کشور هلند توسط شرکت ها و مراکز خاصی صادر می شود و هر کارفرما اجازه صدور مجوز کار برای جذب نیروی کار خارجی ندارد، می توان چنین استدلال کرد که قوانین جذب نیروی کار خارجی در هلند کمی سخت گیرانه می باشد. بنابراین تنها افرادی که سوابق و تجربه کاری خاصی دارند می توانند شانس خوبی جهت دریافت پیشنهاد شغلی در این کشور داشته باشند. در نمودار، میزان نرخ بیکاری در کشور هلند بررسی شده است.نمودار نرخ بیکاری هلند 2024

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل

در مهاجرت به هلند از طریق تحصیل، لزومی به اثبات دانش زبان هلندی نیست و دوره های مختلف تحصیلی در این کشور در مقاطع مدارس، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود. برای ورود به دوره های آموزشی در کشور هلند، نیاز به داشتن آیلتس 6 در مقطع لیسانس و آیلتس 6.5 در مقطع دکترا و فوق لیسانس جهت تحصیل در هلند می باشد.

در کشور هلند پس از اتمام تحصیل، شخص دانشجو و همسر و فرزندان دارای ویزای همراه هلند تا 1 سال اجازه اقامت و یافتن کار مرتبط با تحصیل را دارد. هزینه تحصیل در هلند با توجه به دانشگاه و رشته متفاوت می باشد، اما به طور متوسط ممکن است دوره های تحصیلی در سال حدود 8 الی 20 هزار یورو هزینه داشته باشند. کشور هلند نظام آموزشی رایگان مانند کشور فرانسه یا آلمان ندارد ولی دوره ها اکثراً به زبان انگلیسی ارائه می شوند و از این نظر نکته بسیار مثبتی می باشد. اما این نکته را نیز باید متذکر شد که بدون سطح زبان مناسب نمی توان وارد این کشور شد و به تحصیل پرداخت. همواره تحصیل یکی از روش های منطقی کشور هلند برای مهاجرت می باشد؛ زیرا شخص، درس و تخصص مورد نیاز کشور مقصد را فرا گرفته و با شرکت در دوره های آموزشی آن کشور، آماده ورود به بازار کار هلند شده است. دانشجو در طول مدت دوره تحصیلی خود با زبان هلندی آشنا شده است و شرایط و شانس کافی را جهت کاریابی در کشور هلند دارد.

مهاجرت به هلند از طریق تحصیل
مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل دوره کارشناسی آیلتس6
مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل دوره کارشناسی ارشد آیلتس 6.5
مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل دوره دکترا آیلتس 7
اجازه کار حین تحصیل دارد
اقامت جستجوی کار یک سال اجازه اقامت برای پیدا کردن کار دارد
هزینه تحصیل بین 8 الی 28 هزار یورو

 

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری با روش های استارتاپ، کارآفرینی، ثبت شرکت، خود اشتغالی منجر به اخذ اقامت می شود اما با خرید ملک این نتیجه بدست نمی آید. مسیرهای این روش مهاجرتی را در ذیل بخوانید:

  • استارتاپ: برای این روش، شخص باید یک ایده خلاقانه و نو داشته باشد که از طریق این ایده بتواند کسب و کاری نو و جدید و پر سود ایجاد کند. برای این کار مراحلی باید سپری شود که مهمترین این مراحل، ارائه طرح تجاری کامل و با تمام جزئیات به وزارت بازرگانی هلند می باشد. به علاوه داشتن قرارداد از یک تسهیلگر شرط اصلی ویزای استارت آپ هلند است.
  • خوداشتغالی: فرد فریلنسر یا خود اشتغال باید ثابت نماید نقش موثری در اقتصاد هلند داشته و در اتاق بازرگانی هلند نام خود را ثبت نموده باشد. طرح تجاری ارائه شده باید درآمد کار را توجیه نماید. طرح تجاری، تجربه شخصی و ارزش افزوده برای هلند هر کدام 30 امتیاز داشته و فرد باید 90 امتیاز دریافت نماید. اقامت اعطایی 2 ساله و قابل تمدید است.
  • روش سرمایه گذاری خارجی یا کارآفرینی: در این روش که بر خلاف روش های قبلی، حداقل و حداکثر سرمایه مشخص نشده است؛ شخص نیاز دارد که مبلغ 1.250.000 یورو در کشور هلند سرمایه گذاری نماید. این سرمایه گذاری نمی تواند در املاک باشد و باید در کسب و کاری سرمایه گذاری شود. همچنین این سرمایه گذاری می بایست حداقل طی 5 سال، 10 شغل در کشور هلند ایجاد کرده و به اقتصاد کشور هلند کمک یا تاثیر شگرف در علوم خاص، شبکه ها، تعامل فعال سرمایه گذار و مشتریان ایجاد نماید.
روش سرمایه گذاری شرایط
استارتاپ ارائه ایده خلاقانه و نو
کارآفرینی کارآفرینی حداقل برای 10 نفر
 مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت ارائه طرح تجاری قابل قبول

 

شرایط مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

این روش برای افراد خاصی امکان پذیر است و افرادی که قصد مهاجرت به کشور هلند و زندگی در کنار همسر خود داشته باشند می توانند درخواست اقامت از این روش را بدهند. یکی از راحت ترین راه مهاجرت به هلند از طریق ازدواج است که برای افرادی که با یک شخص هلندی و یا یک شخص مقیم کشور هلند ازدواج می کنند امکان پذیر است. ازدواج، امری مقدس است و کشور هلند نیز مانند تمامی کشورها برای افرادی که با اتباع هلندی ازدواج می نمایند، مزیت هایی جهت دریافت اقامت در نظر گرفته است. البته توجه شود برای درخواست اقامت از این طریق، اثبات شرایطی مثل واقعی بودن رابطه و صوری نبودن ازدواج و داشتن درآمد و تمکن مالی کافی شخص اسپانسر جهت تأمین هزینه های زندگی 2 نفر در کشور هلند مورد نیاز است. در این روش، شخص باید شرایط کلی ازدواج در هلند را رعایت کند و باید از حداقل سن مورد نیاز جهت ازدواج، اهلیت کافی برای تشکیل زندگی و رضایت باطنی طرفین برخوردار باشد. به این علت که در سال های اخیر، مهاجرت هلند از طریق ازدواج به صورت صوری و تقلبی افزایش داشته و متأسفانه برخی به جهت دریافت اقامت، هر گونه دروغ و تقلبی را شکل می دهند؛ کشورهای مختلف برای بررسی واقعی بودن ازدواج، تحقیقات مختلفی را انجام می دهند. پیشنهاد می شود در صورتی که واقعاً شرایط مناسب مهاجرت از طریق ازدواج وجود دارد، در این خصوص و از این روش اقدام شود.

مهاجرت به هلند و اخذ تابعیت از طریق تولد

در مهاجرت به هلند از طریق تولد، امکان تولد در این کشور و اخذ اقامت برای والدین وجود ندارد و قوانین این کشور بر پایه خون می باشد. بنابراین تنها افرادی تابعیت هلند را کسب می نمایند که والدین آنها نیز هلندی باشند. در کشورهای مختلف طبق قوانین خون و خاک، از طریق تولد امکان اخذ تابعیت و اقامت وجود دارد. در کشورهایی نظیر برزیل و کانادا و آمریکا، افرادی که در خاک این کشورها متولد شوند به آنها پاسپورت این کشور اعطا می شود و میتوانند در این کشور زندگی نمایند. در برخی از این کشورها نظیر برزیل، به پدر و مادر شخص نیز از طریق تولد فرزند اقامت اعطا می شود. روش دوم بر پایه خون می باشد و افراد در زمان تولد، تابعیت کشوری را که مادر و پدر آنها دارند کسب می نمایند.

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی و خطرات آن

مهاجرت به هلند از طریق پناهندگی، یکی از انواع طرق مهاجرتی می باشد که البته یک روش غیرقانونی و اشتباه است. زیرا اقدام از این روش، ممکن است خطرات جانی و مالی بسیاری برای متقاضیان آن داشته باشد. به علاوه اینکه پس از ورود به خاک کشور مورد نظر نیز، شرایط مساعد زندگی در کمپ ها و مراکز نگهداری پناهجویان برقرار نمی باشد. بر این اساس، به متقاضیان این روش توصیه می شود که اطلاعات و آگاهی های خود را نسبت به کلیه روش های مهاجرتی به ویژه روش های متعدد قانونی مهاجرت افزایش داده و متناسب با شرایط خود، از یکی از این روش های قانونی اقدام نمایند.

مهاجرت هنرمندان به هلند

برخی کشورها اقامت های خاصی برای افراد هنرمند، ورزشکار و… در نظر گرفته اند. کشورهایی نظیر کانادا و اتریش که ویزاهای مختلفی در خصوص هنرمندان و ورزشکاران دارند، بسیار شناخته شده می باشند. در کشور هلند، یک ویزا خاص در زیر شاخه های ویزای کاری به نام اشتغال در زمینه فرهنگ و هنر مشخص شده  با عنوان مهاجرت هنرمندان به هلند که برای افرادی که در زمینه های فرهنگی و هنری سوابق خاصی دارند در نظر گرفته شده است. برای دریافت این اقامت، داشتن شرایط زیر الزامی است:

  • داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای معتبر در کشور هلند که از سال 2007 به بعد در لیست بازرگانان رسمی ثبت شده باشد
  • درآمد کافی برای زندگی مشخص شده باشد
  • شغل پیشنهادی در زمینه های رقص، موسیقی کلاسیک، اوپرا، تئاتر و کارگاه های فرهنگی باشد

توجه شود که برای دریافت این اقامت، نیاز به ارائه سوابق کاری و هنری بسیار مناسب و برخی مواقع دانش زبان هلندی می باشد؛ زیرا در زمینه هایی نظیر اوپرا یا تئاتر، شخص باید بتواند به زبان هلندی مسلط باشد. به همین جهت حتماً قبل از صرف هزینه و اقدام، با مشاورین متخصص مشورت بفرمایید.

مهاجرت ورزشی به هلند

شرایط مهاجرت به هلند به گونه است که افراد بسیاری را در برمی گیرد. ورزشکاران جزء گروهی می باشند که برای مهاجرت از امتیاز بالایی برخوردارهستند. اشخاصی واجد شرایط استفاده از این روش مهاجرتی می باشند که در یک رشته ورزشی دارای مهارت و تخصص ویژه ای باشند و موفق به کسب افتخار و جایزه در سطح بین المللی شده اند. لازم به ذکر است که دریافت اقامت ورزشی و مهاجرت ورزشی به هلند یکی از سخت ترین راه های مهاجرت و اخذ اقامت هلند است. زیرا تنها افرادی در این راه موفق می باشند که دارای مدال در سطح بین المللی در رشته های ورزشی باشند. کشور هلند برای پوشش ضعف خود در برخی از رشته های ورزشی و بالابردن افتخارات ورزشی خود، مانند دیگر کشورهای جهان، این برنامه مهاجرتی را به وجود آورده است. پس طبیعی است که برای اعطای اقامت به شخص، اول باید از توانایی وی در ورزش مطمئن شوند.

چگونه به هلند مهاجرت کنیم؟

در پاسخ به این سوال که چگونه به هلند مهاجرت کنیم؟ می‌توان گفت: برای مهاجرت نیاز است مراحل زیر را پشت سر بگذرانید:

  • مسیر انتخابی برای مهاجرت را برای مشخص کنید.
  • کلیه مدارک مورد نیاز را تهیه کنید.
  •  به سایت اداره مهاجرت هلند مراجعه کرده و درخواست ویزا دهید.
  • در زمان مقرر به سفارت یا کنسولگری هلند مراجعه کرده و در مصاحبه حضوری حاضر شوید.
  • پروفایل شخصی خود را مدام چک کنید، در صورت نیاز به تکمیل مدارک، آنها را به کنسولگری ارائه دهید.
  • منتظر جواب درخواست ویزا شوید.

راحت ترین راه مهاجرت به هلند چیست؟

راحت ترین راه مهاجرت به هلند با توجه به پارامترهای متعددی مشخص می شود و شرایط شخص اهمیت بالایی در آن دارد برای مثال شخصی با سابقه بیزینسی بهتر است از طریق استارتاپ هلند مهاجرت نماید. افراد با سرمایه کم اما با مهارت شغلی بالا، ویزای کاری برایشان مناسب است زیرا نرخ بیکاری هلند نشان از وجود مشاغل با کیفیت برای این افراد دارد. یکی از بهترین راه های مهاجرت به هلند اخذ ویزای سرمایه گذاری و کاری می باشد، که متقاضی می ‌تواند با داشتن پیشنهاد کاری، یا مشارکت در پروژه های دولتی، یا ثبت شرکت و یا خرید سهام شرکت های هلندی از یکی از این دو روش اقدام کند. در نهایت مهاجرت تحصیلی را به افرادی که می توانند تامین شهریه دانشگاهی در کشور هلند برای مهاجرت را بپردازند پیشنهاد می شود. البته مهاجرت از طریق ازدواج نیز یکی از راحت ترین راه ها در کشور هلند است که نیاز به رابطه واقعی داشته و مناسب همه افراد نمی باشد.

لیست مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به هلند

برای اقامت با توجه به روشی که برای مهاجرت خود انتخاب می کنید مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به هلند متغیر می باشند، به عنوان مثال: مدارک مورد نیاز برای مهاجرت از طریق ازدواج این موارد است:

  • سند ازدواج زوجین
  • مدارکی مبنی و اثبات رابطه بین دو نفر
  • گواهی تمکن مالی که نشان دهنده توانمدی مالی فرد باشد
  • مدارک زبان مورد تایید سفارت هلند
  • درخواست ویزای نوع MVV
  • پرداخت مبلغ حداقل 420 یورو جهت صدور ویزا

 یا به عنوان مثال مدارکی که برای مهاجرت از روش تحصیل باید ارائه دهید این مدارک می باشد:

  • داشتن پاسپورت کشور مبدا
  • انجام تست سلامت مورد تایید کشور هلند
  • ارائه گواهی دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های معتبر کشورهلند
  • داشتن منبع مالی مناسب برای تامین هزینه های تحصیل
  • پاس کردن ۵۰ درصد از واحدهای تحصیلی سالانه
  • ارائه دادن مدرک آیلتس ۶ برای دوره های تحصیلی که به زبان انگلیسی ارائه می شود
  • تکمیل فرم های مربوطه

قوانین مهاجرت و تابعیت در هلند

کشور هلند کشوری مهاجرپذیر می باشد و افرادی که به طرق مختلف و قانونی به این کشور مهاجرت می نمایند می توانند پس از مدت زمان مشخصی با توجه به شرایط اقامتی خود درخواست اقامت هلند و تابعیت هلند و پس از آن پاسپورت هلند را بدهند. برای درخواست اقامت دائم به طور معمول، شخص پس از 5 سال زندگی در این کشور و پرداخت مالیات و کار می تواند درخواست دهد. توجه شود زمان تحصیل (به جز دکترا) جزو مدت زمان اقامت شخص محاسبه نمی شود. به طور معمول شخص برای دریافت اقامت دائم باید شرایط زیر را داشته باشد:

شرایط تابعیت هلند برای مهاجرت

  • شخص به مدت 5 سال و یا بیشتر در کشور هلند زندگی کرده باشد
  • 5 سال به طور مستمر در کشور هلند زندگی کرده باشد و وقفه بین این مدت نباشد
  • این اقامت 5 ساله موقت نباشد و زمان درخواست اقامت دائم نیز شخص، اقامت بلند مدت خود را داشته باشد
  • درآمد کافی داشته باشد
  • آشنایی به زبان هلندی داشته باشد
  • عدم سوء پیشینه

کشور هلند برای مهاجرت

هلند یک کشور پیشرفته با اقتصاد قوی، جامعه متنوع و فرهنگ پذیر است. سیاست‌های مهاجرت اجتماعی و پذیرش مهاجران در این کشور بسیار مثبت است. زبان هلندی به عنوان زبان رسمی استفاده می‌شود، اما بسیاری از افراد نیز انگلیسی را به خوبی می‌فهمند و صحبت می‌کنند.

برای اطلاعات دقیق‌تر و به‌روزتر، می‌توانید به منابع رسمی مهاجرت و دولت هلند مراجعه کنید.

موضوع هلند
هزینه زندگی ماهانه به طور متوسط حدود 1000-1500 یورو برای یک فرد است.
مهاجر پذیری  مردم هلند اصولا مهمان نواز و خونگرم هستند.
آداب و رسوم در هلند تنوع فرهنگی بالایی وجود دارد.
آب و هوا آب و هوای اقیانوسی ملایم با تاثیرات خنک کننده از سواحل شمال غربی. زمستان‌ها سرد و تابستان‌ها معتدل.
جمعیت حدود 17 میلیون نفر
موقعیت جغرافیایی واقع در شمال اروپا، هم مرز با بلژیک و آلمان
شرایط کار شرایط کار بر اساس قوانین محلی و اتحادیه اروپا تنظیم می‌شود.
حقوق حداقل و حداکثر حداقل حقوق 1700 یورو به بالا می باشد.

بهترین شهر ها برای مهاجرت به هلند

هلند دارای شهرهای زیادی با امکانات و فرصت‌های مختلف برای مهاجرت است. هر شهر دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود است و به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. در زیر چند شهر برتر برای مهاجرت به هلند آورده شده است:

  • آمستردام (Amsterdam): پایتخت هلند، شهر زیبا و پرآوازه با زیرساختهای فرهنگی، هنری و تفریحی فراوان. با وجود هزینه زندگی بالا، مهاجرت به آمستردام یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای مهاجرت به هلند است.
  • رتردام (Rotterdam): شهری دینامیک با یک بندر بزرگ و مدرن. رتردام به عنوان یک مرکز تجاری و فرهنگی با امکانات خوب حمل و نقل شهری شناخته می‌شود.
  • اوترخت (Utrecht): یک شهر تاریخی با ساختار شهری زیبا و زندگی شبانه پر حرکت. اوترخت به عنوان یک مرکز آموزشی و فرهنگی نیز معروف است.
  • دلفت (Delft): شهری کوچک با چشم اندازهای زیبا و معماری تاریخی.
  • هگ (The Hague): پایتخت قضایی کشور با سواحل زیبا و امکانات فرهنگی غنی.
  • ایندهون (Eindhoven): یک شهر صنعتی و فناوری با محیط زندگی مدرن.

هر شهر دارای جذابیت‌های خود است، بنابراین انتخاب به عنوان بهترین شهر برای مهاجرت به هلند به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد.

وکیل مهاجرت به هلند

کشور هلند برای مهاجرت کمی دشوراتر از دیگر کشورهای اروپایی می باشد. حتی اگر سطح این دشواری را برابر با دیگر کشورهای دنیا بدانیم، باز هم با توجه به ناآگاهی و عدم وجود اطلاعات کافی پیرامون مهاجرت، افراد را برسر دوراهی های بسیاری قرار می دهد. دوراهی هایی مانند: انتخاب مناسب ترین روش مهاجرتی، جمع آوری مدارک، راه های تامین منابع مالی و… می باشد و اینجاست که وجود یک وکیل مهاجرت بسیار باارزش می شود. وکیل مهاجرت به هلند همان شخصی است که موجب می شود، موانع و چالش های موجود در روش های مهاجرت، غیر حل نماند و افراد را از هدفشان دور نکند. باتوجه به دانش و آگاهی وکیل مهاجرت به قوانین و مقررات، بهترین استراژی را برای متقاضیان تنظیم می کند تا قدم های خود را اصولی و بدون اشتباه بردارند و بدون اتلاف وقت و انرژی بتوانند به کشور هلند مهاجرت کنند.

مشاوره مهاجرت به هلند

راحت ترین راه مهاجرت به هلند، سوالات بسیاری را در ذهن متقاضیان به وجود می آورد که برای یافتن پاسخ های این سوالات باید به افراد متخصص در این زمینه رجوع کرد که قطعا بدون پرداخت هزینه نخواهد بود. مشاوره در امر مهاجرت یکی از اقداماتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و یا از انجام آن ممانعت ورزید زیرا همه افرادی که مصصم به مهاجرت می باشند تنها با علم به این موضوع و داشتن اطلاعات کافی به هدف خود می رسند. شما عزیزان می توانید با برقراری ارتباط با موسسه ملک پور، از مشاوره رایگان مهاجرت به هلند بهره مند گردید، تا به سوالات و ابهامات ذهنیتان به صورت رایگان پاسخ داده شود.

مزایا و معایب مهاجرت به هلند

مهاجرت به کشور هلند نیز مانند هر نقطه دیگری از جهان با قوت و ضعف هایی همراه است، چرا که هیچ چیز نه سفید مطلق است و نه سیاه. معایب کشور هلند برای مهاجرت را باید نوعی چالش قابل حل تصور کرد که بسیاری از آنها ناپایدار خواهند بود. برای آگاهی دقیق از مزایا و معایب مهاجرت به هلند، ادامه مطالب را از دست ندهید.

مزایای مهاجرت به هلند

  • طبیعت زیبا
  • آب و هوای مناسب
  • سطح بالای رفاه اجتماعی
  • اقتصاد پررونق
  • بازار کار ایده آل
  • پایین بودن آمار جرم جنایت
  • سیستم آموزشی
  • پوشش هزینه پروش فرزندان زیر 18 سال
  • وجود دانشگاه های با سطح علمی بالا
  • استقبال از استعداد و ایده های نوآورانه افراد
  • بالا بودن استانداردهای زندگی

مزایای مهاجرت به هلند

معایب مهاجرت به هلند

  • هزینه بالای زندگی
  • نرخ مالیات بالا
  • سختی اجاره خانه
  • خرید و اجاره اتوموبیل
  • خدمات بیمه و درمانی گرانقیمت

اقدامات لازم پس از ورود به کشور هلند برای مهاجرت

پس از رسیدن به کشور هلند برای مهاجرت لازم است اقدامات زیر را در اولویت قرار دهید:

  • ثبت نام در شهرداری: متقاضی نهایتا تا 5 روز بعد از ورود باید با همراهان خود به شهرداری مراجعه نماید. پیشنهاد می شود از قبل وقت رزرو نمایید تا جریمه نشوید. برای اخذ وقت نیاز به آدرس ثابت از محل سکونت خود خواهید داشت.
  • برای یک DigiD درخواست کنید:DigiD وسیله ای برای شناسایی هنگام دسترسی به خدمات آنلاین است که بعد از ثبت درخواست پایگاه داده های سوابق شخصی (BRP)، می توان یک DigiD درخواست داد.
  • برای MijnOverheid ثبت نام کنید: MijnOverheid سیستم دریافت پیام های دولت هلند نظیر اعلان تمدید پاسپورت یا میزان مالیات است.
  • ادغام مدنی:این مرحله شامل صحبت کردن، نوشتن و درک زبان هلندی است که برای اخذ تابعیت انجام خواهد شد.
  • بیمه سلامت بگیرید
  • فرزند خود را در مدرسه ثبت نام کنید
Picture of الناز دادخواه
الناز دادخواه
همه پست ها
ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
الناز دادخواه
الف دادخواه دانش آموخته مترجمی زبان و نویسنده. نویسنده محتوای امور مهاجرت با گذراندن دوره ها و کلاس های مهاجرتی دکتر امیرمحمد ملک پور.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport