جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین طرح اقامتی هلند 2024✔️ طرح نو آفرینی هلند

شرایط طرح نو آفرینی هلند

اقدام از طریق استارتاپ هلند، یکی از روش های اخد اقامت هلند می باشد. کشور هلند طبیعت زیبا دارد، و فرهنگ مردم بسیار نزدیک به فرهنگ مردم انگلیس است. در کشور هلند استارت‌ آپ‌ های مشهور بسیاری از جمله موارد زیر مشغول فعالیت هستند:

test gorilla
Pic nic
Go sharing آفرینی هلند
شرایط اخذ اقامت از طریق نوآفرینی در هلند شامل:

داشتن ایده تجاری تایید شده
بدون نیاز به سرمایه گذاری زیاد
تمکن مالی کافی برای برای حمایت از خود و خانواده خود در طول اقامت خود در هلند داشته باشید.
عدم محدودیت سنی
عدم نیاز به مدرک زبان و دانستن مهارت زبان در سطح آیلتس 6
جهت اخذ اقامت از طریق نوآفرینی در هلند شما نیاز به یک طرح تجاری دارید. می توانید با کمک مشاوران تجاری در هلند ایده خود را بهبود دهید و برای اراته به دولت آماده کنید و در صورت تایید شما میتوانید برای اقامت دائم هلند اقدام کنید. از مزیت های این طرح علاوه بر آوردن همسر و فرزندان خود به هلند، امکان تحصیل رایگان فرزندانتان نیز فراهم است. طرح نو آفرینی هلند و یا استارت آپ هلند از بهترین روش های اخذ اقامت است و علاوه بر نیاز به سرمایه کم بازگشت سرمایه خوبی دارد. شروع سرمایه گذاری در استارت آپ هلند از 50 هزار دلار می باشد و مدت زمان اخذ اقامت در روش استارت آپ بسیار سریع انجام می شود. از آنجایی که دولت هلند از استارتاپ‌ها حمایت می‌کنند اقدام از طریق استارتاپ یک روش بسیار مناسب برای بسیاری از افراد متخصص می‌باشد. گفتنی است استارتاپ یک روش نوآفرینی بر پایه تکنولوژی می‌باشد که پول زیاد نمی‌خواهد و نیاز است که شما در یک حوزه کاری تخصص کافی داشته باشید و یک ایده جدید و نوآورانه برای کسب و کار ارائه دهید در زیر عنوان های بعدی به توضیح بیشتر روش نوآفرینی و مزایای آن می پردازیم.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

طرح نو آفرینی هلند چیست؟

همان گونه که در مقدمه مقاله به آن اشاره شد، دریافتیم که طرح نو آفرینی هلند به کار آفرینی هلند نیز شباهت دارد. تقریبا می توان گفت طرح نو آفرینی هلند یکی از بهترین مسیر های مهاجرتی به کشور هلند است. مطمئنا یکی از دغدغه های بسیاری از علاقه مندان به راه اندازی بیزنس در اروپا، چگونگی راه اندازی بیزنس مورد نظر است. در اکثر مواقع فرد قدرت تشخیص این را ندارد که آیا بیزنس مورد نظر وی در کشور مورد نظر سود ده است یا زیان خواهد داشت.

 

Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

مزایای نو آفرینی هلند

از مزایای استارتاپ می‌توان موارد زیر را اشاره کرد:

  • هزینه پایین برای راه‌ اندازی یک استارتاپ
  • کمک برای تهیه بیزینس پلن مناسب
  • پروسه سریع می‌ باشد و ۳ الی ۴ ماهه به نتیجه می‌ رسد .
  • نیازی به مدرک زبان نیست و تسلط به زبان در حد آیلتس ۶ کافی می‌ باشد.
  • متقاضی به همراه خانواده می‌تواند وارد هلند شود.
  • دولت هلند به متقاضیان اجازه می‌ دهد که حتی اگر در یک سال ابتدایی پروسه آنها به درآمدزایی نرسد، یک سال دیگر نیز اقامت آنها را تمدید کند.
  • بعد از ۵ سال اقامت دائم و بعد از بعد از آن به پاسپورت منجر می‌گردد.

 

طرح نو آفرینی هلند و اخذ ویزا

متقاضیان عزیز جهت اخذ ویزای نو آفرینی هلند باید تمامی مراحل این امر را به دقت طی کنید. روال انجام طرح نو آفرینی هلند به این صورت است که، شما پیشنهاد توسعه یک بیزینس را خواهید داد و نشان می دهید که در این زمینه فعالیت و سابقه کار داشته اید. در واقع یک دانشگاه در کشور هلند در حال فعالیت در زمینه کارآفرینی هلند می باشد. این دانشگاه در واقع یک موسسه آکادمیک است که شما را برای کار آفرینی هلند آماده می سازد. شما بیزینس خود را به این دانشگاه معرفی می کنید و باید توضیح دهید که به چه صورت می توانید بیزنس خود را توسعه دهید. در اصل متقاضی قبل از انجام این امر باید بیزینس پلن مورد نظر خود را به یک سری از سازمان های مورد تایید هلند جهت تایید شدن، ارائه دهد. متقاضی می تواند در صورت دارا بودن شرایط و طی نمودن مسیر مورد نظر موفق به اخذ ویزای استارتاپ هلند و در نهایت دریافت پاسپورت هلند شود.

 

شرایط سنی برای درخواست طرح نوآفرینی

در روش نوآفرینی هلند نیاز است که ایده جدیدی را معرفی کنید که قابلیت اجرای یک بیزینس جدید و کارآمد را داشته باشد نکته مهم این است که کشور هلند به دنبال جوانان دارای ایده نوین که سن آنها زیر ۳۵ سال باشد، می باشد. در واقع اگر شرایط سنی مناسب راه نداشته باشید اما ایده شما جدید باشد برای روش نوآفرینی کشور هلند شما را پذیرش نخواهد کرد. اما اگر ایده شما نوع آورانه و ایده آل نباشد اما شرایط سنی مناسب را داشته باشید می توانید از دانشگاههای این کشور پذیرش بگیرید و سپس به کمک پروفسور ها و اساتید این رشته روی ایده خود بهتر کار کنید تا ایده شما تبدیل به یک ایده پخته و قابل اجرا شود.

طرح نو آفرینی هلند و اخذ ویزای همراه

یکی دیگر از دغدغه های افراد مختلف در زمان مهاجرت، به همراه داشتن اعضای خانواده می باشد. به عنوان مثال افراد زیادی هستند که در فکر مهاجرت به سر می برند، اما به دلیل اینکه موفق به یافتن مسیر مناسبی برای مهاجرت به همراه همسر و فرزندان خود نمی شوند، برنامه مهاجرت آن ها به تاخیر خواهد افتاد. اما طرح نو آفرینی هلند امکان اخذ ویزای همراه را به شخص متقاضی خواهد داد، به این معنا که شما می توانید برای همسر و فرزند خود نیز ویزای هلند دریافت کنید و یکی از مهم ترین مزایای اقدام از این روش اجازه کار فول تایم برای همسر شخص اصلی است. بنابراین اگر از طریق طرح نو آفرینی هلند و ارائه بیزنس پلن اقدام کنید همسر شما نیز می تواند در هلند مشغول به کار شود و کسب درآمد کند.

هزینه های طرح نو آفرینی هلند

مسئله هزینه از دیرباز مورد توجه بسیاری از مهاجران بوده است. تا کنون برای همه ما این موقعیت پیش آمده است که به دلیل زیاد بودن هزینه در مسیر مورد نظر از تصمیم خود برای مهاجرت منصرف شده ایم. هزینه های طرح نو آفرینی هلند به صورتی است که این برنامه می تواند برای افرادی که شرایط آن را دارا هستند، یکی از بهترین مسیر ها جهت دریافت اقامت و در نهایت پاسپورت هلند باشد. احتمالا تا الان به بررسی و تحقیق در خصوص ارائه بیزنس پلن پرداخته اید و می دانید که برای ثبت شرکت، تایید شدن بیزنس پلن و حتی راه اندازی استارت آپ هلند باید هزینه های هنگفتی را بپردازید. اما در صورتی که با canadamie جهت مهاجرت از طریق طرح نو آفرینی هلند اقدام نمایید بسیاری از مراحل انجام کار شما مانند نوشتن بیزنس پلن و ثبت شرکت به صورت رایگان انجام می شود و نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

طرح نو آفرینی هلند و اخذ اقامت و تابعیت

تا این قسمت از مقاله دریافتیم که، برای مهاجرت از طریق طرح نو آفرینی هلند باید یک بیزنس ارائه بدهیم و موسسه آکادمیک مرتبط با این امر به شما کمک خواهد کرد که ایده خود را به طرح تجاری تبدیل کنید. در واقع شما در این دانشگاه ثبت نام می کنید و این موسسه از شما یک کارآفرین می سازد. جالب است بدانید که پس از اتمام دوره، شما از موسسه یک مدرک فوق لیسانس در زمینه فعالیت خود دریافت می کنید. در اصل می توان گفت شما حین انجام کار در حال تحصیل دوره کارآفرینی هلند هستید و این خودش یک نوع بیزنس بدون گذاشتن سرمایه است. در نهایت ثبت شرکت برای شما یک نوع پاس کردن واحد درسی به حساب می آید. قابل ذکر است که در رده بندی پاسپورت های جهان، پاسپورت هلند حتی از پاسپورت آمریکا بالاتر است. بهتر است بدانید که طرح نو آفرینی هلند یک نوع اقامت هلند است و زمانی که  شما بتوانید ویزای نو آفرینی هلند را دریافت کنید و در این کشور مشغول به کار شوید، پس از 5 سال زندگی و کار در هلند می توانید پاسپورت هلند را اخذ نمایید.

مدت زمان اقامت طرح نو آفرینی هلند

در عنوان قبل توضیح دادیم که در چه مدت زمانی می توانید از طریق طرح نو آفرینی هلند اقامت و پاسپورت هلند را به دست آورید. از آن جایی که صرف زمان برای همه افراد بسیار مورد اهمیت است، در این قسمت می خواهیم به توضیح مختصری در خصوص مدت زمان روال انجام طرح نو آفرینی هلند بپردازیم. جالب است بدانید که کل پروسه طرح نو آفرینی هلند کمتر از سه ماه طول می کشد، که این مورد یکی از مزیت های این مسیر به شمار می آید. مدت زمان ثبت ایده شما دو یا نهایتا 4 هفته طول می کشد. طبق مزیت هایی که برای این روش مشخص شده است می توان روش طرح نو آفرینی هلند را به عنوان بهترین طرح اقامتی هلند معرفی کرد.

مقایسه خودحمایتی هلند با طرح نو آفرینی هلند

یکی دیگر از روش های دریافت اقامت و پاسپورت هلند روش خود حمایتی هلند است که در مقایسه این روش با روش طرح نو آفرینی هلند باید گفت که روش نو آفرینی هلند روش بهتری است و دارای تفاوت هایی با روش خود حمایتی می باشد. به عنوان مثال در روش خودحمایتی شما اجازه کار ندارید اما در روش نو آفرینی شما و همسرتان مجوز کار فول تایم دارید و یا به عنوان مثالی دیگر: در روش خود حمایتی مبلغی از سرمایه شما در حسابتان بلاک می شود اما در این روش تنها نیاز است نشان دهید اوضاع مالی خوبی دارید یک بیزنس پلن ارائه دهید. همچنین از نظر زمانی اقامت هلند از طریق طرح نو آفرینی در شرایطی بهتری در قیاس با خودحمایتی دارد. اقدام از طریق خود حمایتی تقریبا بین یک تا یک سال و نیم زمان می برد در صورتی که در این روش کل پروسه کمتر از 3 ماه زمان می برد.

طرح نو آفرینی هلند و خدمات canadamie

یکی از مزیت های اقدام به طرح نو آفرینی هلند از طریق canadamie، این مورد است که تمامی مراحل به دست  متخصصین این موسسه انجام می شود و شخص متقاضی نیازی به مراجعه به شرکت های مرتبط در هلند ندارد. به طور مثال همانگونه که در مطالب فوق آورده شد، شما باید ایده خود را جهت تایید شدن به شرکت های مرتبط ارائه دهید که حتی این امر توسط canadamie انجام می شود. همچنین طبق مطالبی که در عنوان هزینه ها توضیح داده شد، دریافتیم که در صورت اقدام با موسسه ما نیازی به پرداخت هزینه های زیاد بابت ثبت شرکت و نوشتن بیزنس پلن نیست و این امور به صورت رایگان انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که متقاضیان این طرح باید به حد کافی ای از زبان انگلیسی بهره مند باشند به همین علت canadamie در باب آموزش فشرده زبان انگلیسی کلاس های ویژه ای را در نظر گرفته تا مراجعین در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه ی مطلوبی برسند.

 

ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport