جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تحصیل در استرالیا ✔️ شرایط + مدارک + هزینه 2024

تحصیل در استرالیا 2024

تحصيل در استرالیا لازمه داشتن نمره زبان مورد نياز مقطع تحصيلى و رشته كه از 6.0 تا 7.0 در آزمون آيلتس يا معادل آن مى باشد. همچنين شرايط سنى مطلوب براى مقطع تحصيلى و تمكن مالى 30 هزار دلار مى باشد.

هزينه تحصيل در استرالیا بستگى به رشته انتخاب شده متفاوت است. هزينه تحصيل رشته هاى مديريتى سالى 20-25 هزار دلار، در حاليكه رشته‌ هاى پزشکى ساليانه 50 هزار دلار به بالا است.

ويزاى همراه محصل در استرالیا به صورت همزمان نيست.

دريافت تابعيت استرالیا زمانى فراهم است كه فرد بعد اتمام تحصیل، اگر حداقل دو سال در طى 3 سال اخير اقامت مستمر داشته باشد مى تواند براى شهروندى درخواست دهد.

شما اگر هر گونه سوال از نحوه اپلاى و تحصیل در استرالیا داريد، مى توانيد با مشاورين كاربلد موسسه مهاجرتى Canadamie تماس حاصل نموده و مشاوره دريافت كنيد.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

شرايط تحصيل در استرالیا

براى مهاجرت به استراليا از طريق تحصيل، داوطلبان بايد عددى از الزامات و شرايط را مهيا كنند. از جمله:

  • مدارک تحصيلى پيشين همراه با ريز نمرات
  • مدرک زبان متناسب با رشته و مقطع و دانشگاه
  • تمکن مالى براى پرداخت هزينه تحصيل و زندگى
  • ترجمه مدارک به صورت رسمى

ساير نكات مهم پيرامون شرايط تحصيل در استرالیا

آزمون ورودى دانشگاه هاى استرالیا آزمون MCAT رشته پزشکى
آزمون GMAT
آزمونوهاى زبان IELTS, TOEFL و PTE
شرط معدل براى تحصيل در استرالیا بسته به الزامات دانشگاه ممكن 12.5 الى 13 معدل قابل قبول بعضى از دانشگاه ها باشد و اگر متقاضى معدل بالاترى داشته باشد مطمئناً فرصت بهترى در اخذ پذيرش خواهد داشت.
بيمه سلامت شما ملزم به داشتن پوشش سلامت دانشجویان خارج از کشور (OSHC) برای کل مدت اقامت خود هستید.
روش هاى پر کردن گپ تحصيلى براى استرالیا دانشجويان مى توانند با ارائه مدارک دال بر کار يا انجام تحقيقات پژوهشى يا شركت در دوره زبان جهت ارتقاى سطح خود در رفع گپ تحصيلى كمک کند.
تحصيل در دوره زبان استراليا اخذ ويزاى تحصيل در دوره زبان استرالیا در كالج ها براى ايرانيان كم مى باشد و بهتر است در كورس هاى زبان كه توسط دانشگاه ها ارائه مى شود ثبت نام نمود چون شانس ويزا بالاتر است.

تحصیل در مدارس استرالیا 

تحصیل در مدارس استرالیا از سن 7-8 سالگی آغاز می شود. افراد از این سن وارد مقطع دبستان می شوند و قبل از آن می‌توانند مقطع پیش دبستانی را برای آمادگی بیشتر بگذرانند. لازم به ذکر است که دوره پیش دبستانی استرالیا اجباری نبوده و افراد اجازه دارند از این مرحله عبور کنند. تحصیل در مدارس استرالیا در دو بخش مدارس دولتی و مدارس خصوصی صورت می پذیرد که برای آگاهی بهتر شرایط و وضعیتی که در هر مدرسه حاکم است، آن ها را به طور واضح در ادامه شرح داده ایم:

سیستم آموزشی در مدارس استرالیا
سن پیش دبستانی دبستانی دبیرستانی
7 – 8 سال 6 – 12 سال 12- 18 سال
دوره تحصیلی پیش دبستانی دبستان دبیرستان
یکسال 6 سال 6 سال
هزینه مدارس خصوصی بين 20 تا 50 هزار دلار استراليا
هزینه مدارس دولتی بين 221 تا 536 دلار استراليا

تحصیل در کالج های استرالیا

 کالج های استرالیا برای افرادی می باشد که سال نهم را در مدارس استرالیا به پایان رسانده و حالا آماده ورود به کالج جهت تحصیل در استرالیا با مدرک دیپلم می باشند. افراد می توانند یکی از انواع مختلف کالج های خصوصی یا دولتی را انتخاب نمایند.

 با توجه به تفاوت شهریه می توان به این نتیجه رسید که خدماتی که کالج های خصوصی ارائه می دهند، بیشتر از کالج های دولتی می باشد. سن ورود به کالج های استرالیا، 15 الی 18 سالگی است. البته دانشجویان بعد از گرفتن دیپلم اگر قصد ورود به دانشگاه را دارند باید یک دوره فاندیشن بگذرانند. یکی از شرایط ایده آلی که در کالج های استرالیا برقرار است، این می باشد که دانش آموزان می توانند همراهی والدین خود را تا قبل از رسیدن به سن ۱۸ سالگی داشته باشند. هزینه کالج سالى از 10 هزار دلار استراليا شروع مى شود.

تحصيل كارشناسى در استرالیا

اولین پذیرش تحصیلی استرالیا که مربوط به دانشگاه های این کشور می‌شود از مقطع کارشناسی آغاز می گردد. افرادی می توانند به مقطع کارشناسی دانشگاه های استرالیا قدم بگذارند که دارای مدرک تحصیلی ۱۲ ساله و دیپلم باشند.تحصیل در این مقطع به مدت چهار سال است.

برای قدم گذاشتن به دانشگاه های کشور استرالیا و تحصیل در دوره کارشناسی، ضروری است که متقاضیان دارای معدل لازم و ریزنمرات قابل قبول برای تحصیل باشند. در صورتی که داوطلبین موفق به اخذ نمرات مورد نیاز نشوند، فرصتی که برای آنها وجود دارد، گذراندن دوره‌های فاندیشن به عنوان پیش نیاز ورود به دانشگاه ها در مقطع لیسانس می باشد. این دوره نوعی آزمون ورودی دانشگاه های استرالیا تلقی کرد.

 

شرایط تحصیل در استرالیا در مقطع کارشناسی در یک نگاه
طول دوره 3 یا 4 سال
دوره فاندیشن دارد
مدرک زبان مورد نیاز آیلتس 6
امکان کار حین تحصیل 20 ساعت در هفته 
اجازه ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال

تحصيل كارشناسى ارشد در استرالیا

از مهمترین شرایطی که افراد را واجد شرایط ورود و تحصیل کارشناسی ارشد در استرالیا می کند می توان به نداشتن گپ تحصیلی اشاره نمود. اگر افراد فاصله بین تحصیلات لیسانس تا فوق لیسانس شان بیش از 4-5 سال باشد، قادر به اخذ پذیرش دانشگاه این کشور برای مقطع فوق لیسانس نخواهند بود. آموزش در استرالیا در مقطع فوق لیسانس، تنها با ارائه مدارک مورد نیاز از جمله مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6.5 امکان پذیر است. البته نباید فراموش کرد که شرایط دیگری برای ورود به این مقطع وجود دارد که افراد باید از پس همه آنها به خوبی برآیند.

شرایط تحصیل در استرالیا در مقطع کارشناسی ارشد در یک نگاه
طول دوره 1 یا 2 سال
مدرک زبان مورد نیاز آیلتس 6.5
امکان کار در حین تحصیل 20 ساعت در هفته 
اجازه ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال

تحصيل دكترى در استرالیا

دانشجویان مقطع دکتری قادر به استفاده از انواع بورسیه های تحصیلی می باشند. مدت زمان تحصیل دکترا در استرالیا بین 3 تا 4 سال به طول می انجامد و افرادی که دارای مدرک زبان آیلتس با نمره 7.0 به بالا، مقالات علمی isi، استاد راهنما و فعالیت های گسترده پژوهشی و تحقیقی باشند، می‌توانند به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه استرالیا بپردازند‌.

شرایط تحصیل در استرالیا در مقطع دکتری در یک نگاه
طول دوره 3 یا 4 سال
مدرک زبان مورد نیاز آیتلس 6.5 و 7
امکان کار در حین تحصیل 20 ساعت در هفته 
اجازه ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال

مقاطع تحصيلى در نظام آموزشى استرالیا

تقسیم بندی سیستم آموزش در استرالیا به شکل زیر است:

سیستم آموزش در استرالیا
تحصیلات دبیرستانی (High School)
تحصیلات عالی (Higher Education)
تحصیلات حرفه‌ای (Vocational Education and Training – VET)
تحصیلات تکمیلی (English Language Courses)
تحصیلات پسا دکترا (Postdoctoral Studies)

مراحل اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا

افراد برای اخذ پذيرش دانشگاه استرالیا ، باید از مراحل متعددی، عبور کنند که این مراحل برای هر مقطع تحصیلی، مجزا می باشد. اما مراحلی که در همه مقاطع تحصیلی برای اپلای استرالیا ضروری است شامل موارد زیر است:

  • اخذ مدرک زبان آیلتس
  • اخذ گذرنامه
  • ترجمه مدارک هویتی و تحصیلی به زبان انگلیسی
  • مطالعه و آگاهی از قوانین و شرایط مربوط به هر دانشگاه
  • ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز
  • ارسال پذیرش اولیه از سوی دانشگاه
  • واریز شهریه
  • اخذ COE یا پذیرش نهایی
  • اخذ ویزای تحصیلی

مزایای تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا اتفاقات خوشایندی را برای متقاضیان تحصیل رقم می زند و می توان گفت که زندگی آنها را دگرگون خواهد کرد. این اتفاقات خوشایند که در قالب مزایا شناخته می شود، به شرح زیر است:

  • تجربه تحصیل در بالاترین سطح و کیفیت آموزش
  • کسب مدرک تحصیلی معتبر و طراز اول
  • برخورداری از شرایط کار همزمان با تحصیل
  • رسیدن به اقامت دائم استرالیا
  • زندگی در کشور پیشرفته
  • کسب دانش های به روز با بهترین امکانات آموزشی
  • رشد و پیشرفت روز افزون علمی
  • امکان ارائه ایده و تفکرات علمی
  • بازار شغل مناسب پس از تحصیل
  • رسیدن به درآمد ایده آل
  • امکان استفاده از بورسیه وام تحصیلی برای پرداخت شهریه

شرایط سنی تحصیل در استرالیا

شرط سنی را باید یکی از مراحل اخذ ویزای تحصیلی استرالیا (معمولا ویزای 500 استرالیا) دانست که عدد دقیق آن را هر دانشگاه و مقطع تحصیلی با توجه به سیاست هایی که در پیش گرفته است، تعیین می کند. بهترين سن جهت مهاجرت تحصيلى به استراليا براى مقاطع دانشگاهى به نحو زير است:

مقطع تحصیلی شرط سنی
كارشناسى 22-23 سال
كارشناسى ارشد 32 سال
دكترا 37 تا 40 سال
كالج 25 سال

دقت كنيد ممكن است افرادى 30 ساله باشند و براى مقطع ليسانس اقدام كردند و توانستند  ويزاى استرالیا را اخذ كنند اما شرايط سنى مذكور شانس اخذ ويزاى بالاترى دارند.

تحصیل در استرالیا به همراه بورس تحصیلی

از آنجایی که کسب تخصص در کشور استرالیا رایگان نبوده و افراد ملزم به پرداخت هزینه های می باشند، بورسیه تحصیلی، بسیار مورد توجه و پررنگ در بین دانشجویان قرار دارد. بورسیه تحصیلی در استرالیا شرایط راضی کننده ای را برای دانشجویانی که با مشکلات مالی روبرو هستند به وجود می آورد. البته دارا بودن شرایط بسیار مناسب، تنها موجب رسیدن به بورسیه تحصیلی استرالیا می گردد به گونه ای که افراد باید دارای مدرک زبان 7.0 به بالا، معدل دانشگاهی 19 فعالیت های گسترده پژوهشی، مقالات و غیره باشند.

می‌توان این ادعا را براساس شواهد موجود بیان کرد که شرایط اخذ بورسیه دانشگاه استرالیا برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کمی پیچیده و نشدنی به نظر می رسد و متقاضیان برای رسیدن به آن باید تلاش بی وقفه انجام دهند اما این وضعیت در مقطع دکترا کمی آسان تر شده و برای گرفتن بورسیه دکترا تنها نیاز به تایید سوپروایزر می باشد.

هزینه تحصیل در استرالیا

قابل توجه ترین و مهمترین شرایط ورود به مدارس و دانشگاه های استرالیا این است که افراد توان پرداخت هزینه تحصیل در استرالیا را داشته باشند. هزینه های تحصیل و زندگی از پارامترهای متغیری تشکیل شده است که برای برآورد این هزینه ها آگاهی از جزئیات آنها بسیار کارگشا است. لازم است که همین ابتدا به خدمتتان برسانیم که هزینه های زندگی دانشجویی در استرالیا در شهرهای مختلف متفاوت خواهد بود و تا حدودی وضعیت و نوع زندگی افراد تعیین کننده هزینه های آموزش و زندگی در این کشور می باشد.

هزينه تحصيل در استرالیا بسته رشته مورد علاقه متفاوت است. در جدول زير هزينه هاى تحصيل در برخى رشته ها براى شما آورده شده است:

رشته محدوده شهریه (دلار استرالیا)
رشته هاى مديريتى سالى از 20-25 هزار دلار استراليا شروع مى شود.
رشته هاى فنى مهندسى سالى از 25 -30 هزار دلار استراليا شروع مى شود.
رشته هاى دندانپزشکى و پزشکى سالى از 50 هزار دلار استراليا شروع مى شود.
كالج سالى از 10 هزار دلار استراليا شروع مى شود.

هزینه زندگی دانشجویی در استرالیا

 دانستن میانگین هزینه زندگی دانشجویی در استرالیا بخش مهمی از فرایند مهاجرت به حساب می آید که باید فرد از آن آگاه باشد. هر دانشجو علاوه بر هزینه خوابگاه، هزینه های سرگرمی، لوازم التحریر، بیمه و… دارد. برای دانستن این اطلاعات جدول زیر را بررسی کنید.

موارد هزینه ها ( دلار)
خوابگاه 400 تا 1100
آپارتمان (اجاره ای) 1000 تا 2700
تفریح و سرگرمی (فیت نس، سینما) 74 و 20
حمل و نقل (کارت شارژ یکماه اتوبوس) 162
بیمه 63
اینترنت 84
لوازم التحریر 100

تحصیل در استرالیا رایگان

تحصیل در استرالیا رایگان نبوده و فرقی نداری که شهروند این کشور باشید و یا به عنوان یک مهاجر قدم به کشور استرالیا گذاشته باشید، در هر صورت مشمول پرداخت هزینه ای تحت عنوان شهریه دانشگاه خواهید شد. با این حال امکانی وجود دارد که افراد به وسیله آن، تحصیل خود را بدون پرداخت شهریه پشت سر بگذارند اما این به معنای تحصیل رایگان در استرالیا نمی باشد. افراد با دریافت وام هایی از سوی دانشگاه و یا بهره مندی از مزایای بورسیه تحصیلی ، تجربه تحصیل بدون پرداخت هزینه را در دانشگاه استرالیا به دست می آورند. اما برای برخورداری از این قابلیت های ویژه میبایست دارای شرایطی بود که این شرایط عبارتند از:

  • مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 7.0
  • معدل بالا
  • عدم فاصله تحصیلی دراز مدت
  • داشتن پروپوزال
  • انگیزه نامه
  • تالیف مقاله علمی

مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در استرالیا

آزمون های دارای اعتباری که مورد قبول کشور استرالیا برای اخذ مدرک زبان است، شامل: آزمون زبان آیلتس، تافل ،PTE ،OET و CAET می باشد. حداقل مدرک زبان مورد نياز اخذ پذيرش استراليا در مقطع ليسانس آيلتس 6.0 ، فوق ليسانس آيلتس 6.5 و دكترى آيلتس 7.0 يا معادل آن مى باشد.

از سوى ديگر افرادى که نمره بالايى در زبان ندارند مى توانند از طريق دوره فاونديشن استرالیا ثبت نام كنند. به اين منظور بعضى از كالج ها و يا حتى دانشگاه ها كورس زبان برگزار مى کنند و افراد مى توانند با آيلتس 5.0 الى 5.5 اقدام كرده و زبان خود را در محیط تقويت كنند.

تحصیل در استرالیا بدون مدرک زبان

قطعا یکی از دغدغه همه علاقه مندان مهاجرت به استرالیا این است که آیا تحصیل در استرالیا بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟ جواب این سوال قطعا منفی است چرا که لازمه ورود به دانشگاه های این کشور، دارا بودن مهارت زبان انگلیسی و اثبات آن با ارائه مدارک مرتبط و مورد تایید کشور استرالیا و دانشگاه های این کشور می باشد.

تمکن مالی ویزای تحصیلی استرالیا

جهت دريافت ويزاى دانشجويى استراليا متقاضيان بايد اوضاع مالى خوبى داشته باشند. تمكن مالى مورد نياز جهت دريافت ويزاى تحصيلى استراليا 30 هزار دلار مى باشد.

بهترین رشته ها برای تحصیل در استرالیا

آمار ورود 300,000 دانشجو در سال به کشور استرالیا برای مهاجرت، نشان دهنده میزان محبوبیت این کشور در زمینه جذب دانشجوی بین المللی می باشد. دلیل این محبوبیت را می توان سیستم آموزشی پیشرفته، کیفیت بالای آموزش و قرار گرفتن دانشگاه های استرالیا در میان معتبرترین دانشگاه های جهان دانست. در این بین، رشته هایی وجود دارد که بستر مناسبی برای تدریسشان در کشور استرالیا فراهم است. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در این زمینه می باشید، با معرفی بهترین رشته ها برای تحصیل در استرالیا با ما همراه باشید:

  • حسابداری
  • آمار علوم کشاورزی
  • معماری
  • مهندسی پزشکی
  • مهندسی نفت و گاز
  • علوم کامپیوتر
  • روانشناسی

شرایط کار دانشجویی در استرالیا

 کار دانشجویی در استرالیا دارای شرایط ویژه ای می باشد به این گونه که افراد تنها در زمان محدودی که 20 ساعت می باشد در طول هفته قادر به انجام کار خواهند بود. اصلی ترین شغل هایی که افراد می توانند در زمان تحصیل در استرالیا انتخاب نمایند را باید در شغل پاره وقت خلاصه نمود. کار دانشجویی در استرالیا، مزایایش تنها خلاصه به مسائل مالی نمی شود بلکه موجب بالا رفتن تجربه، میزان تسلط زبان انگلیسی، شناخت در رابطه با فرهنگ و نوع خلقیات مردم استرالیا و غیره برای ادامه زندگی و موفقیت افراد خواهد شد.

شرایط اخذ ویزای همراه استرالیا

ويزاى همراه استراليا كه شامل همسر و فرزندان زير 18 سال مى باشد به صورت همزمان نيست و فرد متقاضى بايد درخواست‌ الحاق اعضاى خانواده بعد از آمدن به استراليا را دهد. شايان ذكر است كه فرزندان‌ تحصيل رايگان در استرالیا نخواهند داشت برعكس افرادى كه به تحصيل در اروپا پرداختند.

از طرفى، افرادى كه براى بچه هاى خود براى ويزاى دانش آموزى استراليا اقدام كرده اند، از تاريخ 1 جولاى 2024، نمى توانند براى ويزاى گاردين يا ويزاى سرپرست دانش آموز زير 18 براى كل مدت تحصيل اقدام كنند. براى اطلاع از شرايط دقيق به اين لينک مراجعه کنيد.

معرفی دانشگاه های برتر استرالیا

 کیفیت آموزش و امکانات در این کشور موجب شده تا مراکز علمی این کشور، از بالاترین استانداردهای جهانی بهره مند شوند و به همین دلیل است که متقاضیان بسیاری در سراسر دنیا به دنبال اخذ پذیرش دانشگاه های استرالیا می باشند.

 در جدول زير به معرفی بهترین دانشگاه های استرالیا و رتبه آنان در سال 2024 بپردازیم و این همان کاری است که در ادامه انجام داده ایم:

اسامی  وب سايت دانشگاه
سطح THE سطح Shanghai  سطح TopUniversities سطح U.S. News 
دانشگاه ملبورن https://www.unimelb.edu.au/ 33 33 37 25
دانشگاه ملی استرالیا https://www.anu.edu.au/ 54 76 27 64
دانشگاه کوئینزلند https://www.uq.edu.au/ 54 51 47 36
دانشگاه موناش https://www.monash.edu/ 57 80 58 48
دانشگاه سیدنی https://www.sydney.edu.au/ 58 69 38 27
دانشگاه نیوساوت ولز https://www.unsw.edu.au/ 70 65 43 51
دانشگاه آدلاید https://www.adelaide.edu.au/ 111 101 108 73
دانشگاه وسترن استرالیا https://www.uwa.edu.au/ 132 96 93 79
دانشگاه تکنولوژی سیدنی https://www.uts.edu.au/ 143 201 133 162
دانشگاه کانبرا https://www.canberra.edu.au/ 170 701 436 604

مدارک مورد نیاز پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا

اپلای استرالیا و پذیرش در دانشگاه های این کشور با ارائه مدارک و شرایطی امکان پذیر است. افرادی موفق به تحصیل در کشور استرالیا و دانشگاههای معتبر آن خواهند شد که بتواند خواسته های دانشگاه های این کشور را برآورده سازند. این خواسته ها در مدارک متعددی خلاصه شده است که با توجه به مقطع تحصیلی و دانشگاه می تواند متغیر باشد. اما به صورت کلی مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی استرالیا که پاسخ سوال چگونه از دانشگاه های استرالیا پذیرش بگیریم می باشد، عبارتند از:

مدارک پذیرش تحصیلی استرالیا

  • دارابودن ریز نمرات ۱۲ ساله به همراه ترجمه معتبر.
  • دارا بودن مدرک مقطع پیشین برای ورود به مقطع جدید
  • مدرک زبان معتبر مانند آیلتس تافل
  • مدارک هویتی به همراه ترجمه
  • پاسپورت
  • ۴ قطعه عکس
  • رزومه کاری

مدارک گفته شده برای اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا ضروری است اما مدارکی که برای صدور ویزای تحصیلی استرالیا مورد نیاز می باشد را در ادامه ذکر نموده ایم:

مدارک ویزای تحصیلی استرالیا

  • گواهی و اسناد هویتی با ترجمه معتبر
  • اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا
  • مدرک زبان
  • رزومه کاری قابل مستند
  • گواهی الکترونیکی ثبت نام(EcoE)
  • انگیزه نامه
  • کارت پایان خدمت و انواع ترجمه
  • سند ازدواج در صورت تاهل به همراه ترجمه
  • تکمیل فرم های مربوطه

موقعیت کار پس از تحصیل در استرالیا

دريافت اقامت استرالیا از طريق تحصيل زمانى فراهم مى شود كه دانشجويان مقطع كارشناسى، كارشناسى ارشد و كالج در زمان فارغ التحصیل شدن سن آن ها زير 35 سال باشد. به طور كلى، اقامت و كار پس از تحصيل در استرالیا براى دانشجويانى كه به مدت 1600 الى 1700 ساعت كار پارت تايم انجام داده باشند ميسر است و به اين نحو واجد شرایط اقامت دائم خواهند بود. دانشجویان دكترا در سنين بالاتر مى توانند اقامت داشته باشند.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت پس از تحصیل در استرالیا

براى رسيدن به تابعيت استرالیا افراد بايد بعد از اتمام تحصیل در بازه 3 سال، اگر به مدت 2 سال اقامت مستمر در کشور داشته‌ باشند، مى توانند براى تابعيت و شهروندى اين كشور اقدام كنند.

سوالات متداول

هزينه تحصيل در استرالیا چقدر است؟

هزينه تحصيل در اين كشور بسته به رشته دارد. هزينه رشته هاى مديريتى سالى 20 -25 هزار دلار ، فتى مهندسى 25-30 هزار دلار و پزشکى ساليانه از 50 هزار دلار شروع مى شود.

بهترين سن براى تحصيل مقطع ارشد در استرالیا چست؟

حدود 32 سال.

آيا مى توان با مدرک کمتر از آيلتس 6.5 براى تحصيل در استرالیا اپلاى کرد؟

بله، يكسرى دانشگاه ها و كالج ها كورس زبان ارائه مى دهند و افراد مى توانند با آيلتس 5.0 الى 5.5 اقدام كنند.

نتیجه گيرى

تحصيل در استرالیا يعنى بهره مندى از كيفيت آموزش بالا و فرصت هاى متنوع در زمينه تحصيلى مى باشد. تحصيل در استرالیا مستلزم شرايطى نظير مدرک زبان، سن مناسب و تمکن مالى کافى مى باشد. دانشجويان مى توانند از بين رشته هاى مختلفى در اين كشور مشغول به تحصیل شوند و در نهايت در صورت برآورده كردن شرايط اساسى به اقامت دائم و تابعيت دست پيدا كنند.

ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport