جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ویزای هنرمندان اتریش 2024 ✔️ شرایط+ مزایا و مدارک

ویزای هنرمندان اتریش 2024 | شرایط+ مزایا و مدارک

ویزای هنرمندان اتریش برای افرادی مناسب است که به عنوان یک هنرمند قصد کار در اتریش را دارند. هنرمندان باید اجازه اقامت و مجوز کار اتریش را دریافت کنند. برای انجام کارهای هنری در اتریش به مدت کمتر از 6 ماه به اقامت هنری نیاز نخواهید داشت و اخذ ویزای کوتاه مدت اتریش در این خصوص کافی است.
اخذ اقامت هنرمندی اتریش از طریق دو روش خود اشتغالی و داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرما امکانپذیر می باشد.
شرایط اصلی دریافت ویزای هنرمندان اتریش اثبات هنرمند بودن و داشتن تمکن مالی کافی برای زندگی در این کشور است. برای اقدام از طریق خود اشتغالی باید با گالری ها، سالن تئاترها، سالن های کنسرت و یا مراکز هنری مرتبط قرارداد داشت.
موسسه مهاجرتی canadamie برای افرادی که قصد کار در اتریش به عنوان هنرمند را دارند، شرایط دریافت مشاوره مهاجرتی اولیه را به صورت رایگان و تلفنی فراهم نموده است.

ارتباط با ما
فهرست مطالب

راه های اخذ ویزای هنرمندان اتریش

ویزای هنرمندان اتریش را از طریق دو روش زیر می توان گرفت:

راه های اخذ ویزای هنرمندی اتریش

  • استخدام همراه با ارائه اظهارنامه کارفرما: در این روش ابتدا باید از کافرمایی در اتریش پیشنهاد شغلی داشته باشید و سپس برای ویزای هنری اتریش درخواست دهید. همچنین، کارفرما بایستی از قبل شغل مورد نظر را در اتریش و اروپا آگهی کرده و فرد مناسبی برای آن سمت شغلی پیدا نکرده باشد. پس از عبور از این مراحل کارفرما باید درخواست نیرو را به اداره کار ارائه دهد.
  • خود اشتغالی: خوداشتغالان هنرمند برای دریافت اقامت هنری اتریش نیاز به قرارداد بالای 6 ماه با یک گالری، سالن تئاتر، سالن های کنسرت و یا مراکز هنری مرتبط دارند. این افراد باید هزینه های زندگی خود در اتریش را نیز پوشش دهند.

شرایط مهاجرت هنری به اتریش

ویزای هنرمندان اتریش شامل حال افرادی می شود که بتوانند هنرمند بودن خود را ثابت نمایند. شرایط مهاجرت هنری به اتریش به شرح زیر است:

اثبات هنرمند بودن:

  • ارائه آثار خلق شده
  • دریافت گواهی رسمی از مؤسسات هنری معتبر
  • عدم نیاز به مدارک تحصیلی در رشته های هنری

اثبات تمکن مالی:

  • نشان دادن درآمد ماهانه 2000-3000 یورو برای دو سال آینده
  • پرینت حساب 4 ماه گذشته فرد
  • قرارداد کتبی بیش از شش ماه برای انجام فعالیت خوداشتغالی خاص

آنچه در خصوص اخذ اقامت هنرمندان در اتریش، دارای اهمیت می باشد، مدارک کافی و مستدل مبنی بر اثبات هنرمند بودن فرد متقاضی است. متقاضی باید مستنداتی دال بر هنرمندی خود و اشتغالش را در این زمینه ارائه کرده و اثبات کند از این طریق امرار معاش کرده است. شرایط اقامت هنرمندان اتریش از طریق خود اشتغالی نیز به صورت زیر است:

شرایط اقامت هنرمندان در اتریش

 

مزایا و معایب اقامت هنرمندی اتریش

اقامت و ویزای هنرمندان اتریش دارای مزایا و معایب زیر است:

مزایای اقامت هنرمندی اتریش:

  • اجازه کار و تحصیل در اتریش
  • معاف از مالیات
  • کوتاه بودن پروسه اخذ ویزا
  • دریافت اقامت اتریش در یک پروسه کمتر از یک سال
  • دسترسی به امکانات و تجهیزات حرفه‌ای برای هنرمندان
  • امکان برقراری ارتباط با هنرمندان و متخصصان بین‌المللی

معایب اقامت هنرمندی اتریش:

  • ضرورت آشنایی با زبان آلمانی
  • وجود رقابت شدید برای دریافت پشتیبانی و بورسیه‌های هنری

مدارک لازم ویزای هنرمندان اتریش

اخذ ویزای هنرمندان اتریش، در صورتی امکان پذیر است که فرد متقاضی و هنرمند، دارای شرایط لازم بوده و بتواند مدارک مورد نیاز، به ویژه مدارک دال بر توانایی مالی خود جهت کار و زندگی در کشور اتریش را تهیه و ارائه نماید.

  • فرم درخواست ویزا
  • پاسپورت معتبر
  • عکس های گذرنامه در اندازه پاسپورت
  • دعوت نامه ای از سازمان یا گالری در اتریش
  • قرارداد اجاره یا مدارکی مانند رزرو هتل
  • ارائه مدرکی مبنی بر حقوق ماهیانه 2 تا 3 هزار یورو
  • ارائه سوابق کاری
  • بیمه درمانی
  • سوابق کیفری
  • پرداخت هزینه ویزا

اقامت هنرمندی اتریش

مجوز اقامت هنرمندان اتریش برای مدت یک سال صادر می شود که قابل تمدید است. پس از دو سال اقامت در اتریش، مجوز اقامت هنری می تواند برای سه سال دیگر صادر شود. در نهایت پس از پنج سال اقامت در اتریش می توانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید.

دریافت اقامت دائم اتریش، مقدمه ای برای اخذ پاسپورت اتریش می باشد. بنابراین پس از گذشت مدت زمان لازم از دریافت اقامت دائم و در صورت ادغام با فرهنگ جامعه اتریش و تسلط بر زبان این کشور، هنرمندان دارای اقامت اتریش می توانند برای پاسپورت اتریش درخواست نمایند.

 

بهترین کشور برای نقاشان

بسیاری از هنرمندانی که قصد مهاجرت دارند از canadamie این سوال را می پرسند که بهترین کشور برای نقاشان چه کشوری است؟ در پاسخ به شما عزیزان هنرمند باید بگوییم که بهترین کشور برای نقاشان کشور اتریش بوده و افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را از طریق ویزای هنرمندی دارند، می توانند با مشاورین canadamie در تماس باشند.

ویزای هنرمندی اتریش

اگر به عنوان یک هنرمند در اتریش تا شش ماه کار می کنید، نیازی به اجازه اقامت نداشته و ویزای نوع C برای کار تا سه ماه در این کشور کافی می باشد. در صورت کار در اتریش تا شش ماه لازم است برای ویزای نوع D درخواست دهید.

هنرمندانی که قصد دارند برای بیشتر از 6 ماه در این کشور باشند باید برای مجوز کار و مجوز اقامت اتریش اقدامات لازم را انجام دهند.

شرایط اخذ ویزای همراه اتریش برای هنرمندان

چنانچه هنرمندی بتواند با ارائه مدارک لازم، موفق به اخذ ویزای هنرمندان اتریش شود، همراهان وی نیز مجوز اقامت و  مهاجرت به اتریش از طریق ویزای هنرمندی را دریافت می نمایند. همراه به همسر و فرزندان مجرد کمتر از 18 سال فرد متقاضی مهاجرت اطلاق می شود.

در این صورت همسر مجاز به کار و تحصیل در اتریش بوده و مطابق قوانین کشور اتریش، فرزندان افرادی که اقامت هنری اتریش را دریافت می کنند، می توانند از خدمات تحصیل رایگان در این کشور بهره مند گردند.

 

هزینه زندگی هنرمندان در اتریش

هزینه زندگی برای هنرمندان در اتریش، به ویژه در شهرهایی مانند وین، بسته به سبک زندگی و انتخاب های شخصی می تواند متفاوت باشد. در جدول زیر جزئیات این هزینه ها را ذکر کرده ایم:

هزینه زندگی هنرمندان در اتریش
اجاره آپارتمان مشترک 400 – 600 یورو
برق، گرمایش، آب، اینترنت 100 – 200 یورو
مواد غذایی 200 – 300 یورو
کارت حمل و نقل عمومی 50 تا 100 یورو
مجموع هزینه تخمینی ماهانه 900 – 2200 یورو

 

خدمات canadamie در باب ویزای هنرمندی اتریش

ویزای هنرمندان اتریش، یکی از بهترین روش های مهاجرت برای افراد فعال در حوزه هنر می باشد که در واقع جدیدترین روش اقامتی این کشور است. همان طور که در بخش های قبل اشاره شد، هنرمندانی می توانند از این طریق اقدام نمایند که دارای سوابق کاری قابل اثبات باشند. موسسه canadamie دارای دفتر مرکزی در پایتخت اتریش بوده و مفتخر به همکاری با معتبرترین وکلای اتریشی می باشد. از این رو با تسلط بر به روزترین قوانین مهاجرتی کشور اتریش، آماده ارائه خدمات به عزیزانی می باشد که قصد اقدام برای اخذ اقامت هنرمندان در اتریش را دارند.

برای دسترسی به منبع اطلاعاتی دقیق و معتبر canadamie می توانید روش مهاجرتی یا کشور مد نظر خود به همراه کلیدواژه “canadamie” را در موتور جستجوگر خود جستجو نمائید. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این موسسه، سابقه همکاری با برخی از شناخته ترین چهره ها و هنرمندان ایران را نیز داشته است.

 

سوالات متداول

اقامت هنرمندی اتریش چند ساله است؟

مجوز اقامت اتریش برای هنرمندان برای مدت یک سال صادر می شود که قابل تمدید است.

 

ویزای هنرمندان اتریش برای چه افرادی مناسب می باشد؟

برای هنرمندانی که از یک کارفرما در اتریش پیشنهاد شغلی دارند و یا افرادی که قصد خود اشتغالی در اتریش را دارند.

 

شرط اصلی ویزای هنرمندی اتریش چیست؟

داشتن توانایی مالی کافی برای زندگی در اتریش و اثبات هنرمند بودن از طریق ارائه مستندات از شروط اصلی می باشند.

 

ارتباط با ما
مشاوره رایگان

جهت تماس از داخل ایران با موسسه از طریق شماره زیر با پشتیبانی و مشاورین رسمی MIEcanadaتماس حاصل فرمایید

تماس تصویری

شما می توانید جهت تماس تصویری با مشاوران ما از این دکمه استفاده کنید. مجوز های لازم برای میکروفون و دوربین را در صورت نیاز به مرورگر دستگاه خود بدهید ساعات پاسخگویی به تماس تصویری: ۱۱ لغایت ۱۶

نویسنده :
m.amareh
منى اماره فارغ التحصیل رشته مترجمى زبان انگليسى مى باشد. با توجه به علاقمندى در زمينه قوانين مهاجرتى و همچنين نويسندگى ، ايشان در حال حاضر در موسسه Canadamie در حوزه نوشتن مقالات و توليد محتوا سايت مشغول به كار هستند.
افزودن دیدگاه
Custom Image

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

main logo
canada passport