جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

MIE Canada

جناب آقای مهیار افضلی

جناب آقای مهیار افضلی، مشاور رسمی مهاجرت کانادا (RCIC) مدیر عامل و متخصص مهاجرت در موسسه مشاوره ایی و مهاجرتی MIE کانادا است. آقای مهیار افضلی متخصص مهاجرت بین المللی است که علاقه مند به راهنمایی و کمک به افراد در مسیر دستیابی به اهداف و رویاهای مهاجرتی خود با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه های مهاجرت از طریق کسب و کار ، کارآفرینی ، نوآفرینی ، تحصیلی، کاری و اقامت دائم، و استراتژی های مهاجرت است. 

مهیار افضلی یک مشاور مهاجرتی کانادایی و عضو رسمی سازمان مشاورین مهاجرتی کانادا به شماره پروانه R532405 و عضو رسمی اتحادیه حرفه ای مشاورین مهاجرتی کانادا با شماره پروانه R19177 می باشد . آقای افضلی فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت کانادا از کالج Ashton در شهر ونکوور کانادا و همچنین فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته بیزینس و تجارت الکترونیک و کارشناسی رشته مهندسی نرم افزار می باشد.

موسسه canadamie در زمینه مهاجرت و اقامت به شما اطلاعات داده و شما را قدم به قدم در امر انتخاب مسیر مهاجرت یاری می کند.

canadamie تحت نظر آقای مهیار افضلی مشاور رسمی مهاجرت مورد تایید سازمان مهاجرتی iccrc در مورد تمام روش های اقامتی و مهاجرتی کانادا سرویسی مناسب به موکلین خود ارائه می کند .

موسسه کانادا ام آی ای در تمام زمینه های مهاجرتی اقامتی که قانوناً در کانادا میسر می باشد، قدم به قدم موکلین را یاری نموده و موکلینی که از سمت موسسه ملک پور در ایران یا ام ای ای اتریش به این دفتر مهاجرتی معرفی می گردند دارای امتیاز خاص در زمان مشاوره و نحوه پرداخت هزینه ها می باشند.

آقای ملک پور شخصا در ارتباط با موکلینی که به کانادا ام آی ای ارجاع می گردد، نظارت نموده و از میزان حسن رضایت آنها مطلع می گردند.

شما عزیزان می توانید با تماس با ما یا مشاهده رایگان ویدیوهای ما از این اطلاعات استفاده کنید. مشاوره اولیه با ما رایگان خواهد بود، اما اگر به جلسات تخصصی بیشتر یا ویدیوهای آموزنده و خدمات بیشتری نیاز دارید، ما برای زمان و خدماتی که در اختیار شما عزیزان می گذاریم هزینه ای دریافت خواهیم کرد.

پس از مشاوره با ما و کسب اطلاعات کلی و بسیار مهم در مورد فرآیند، در صورت انتخاب یکی از محصولات و خدماتمان، شما را به همکاران خود از جمله وکلای محلی در کشورهای مختلف، دانشگاه ها، کالج ها، مراکز آموزشی و شرکت های کاریابی ارجاع می دهیم. ما مسئولیتی در قبال اقدامات این گونه وکلا و سایر همکاران تجاری که مستقیماً با آن ها تماس بگیرید، نداریم.

اگر شما با شرکت های حقوقی یا مشاوران مهاجرتی معرفی شده توسط ما قراردادی امضا کنید، ما هزینه مشاوره خود را از قرارداد کسر می کنیم، اما در صورت موفق نشدن پرونده، امکان عودت هزینه ها وجود نخواهد داشت.

در هر صورت، ما از طرف شما اقدامی انجام نمی دهیم، اما در تمامی مراحل به شما کمک می کنیم تا درست ترین انتخاب را چه در انتخاب یک مؤسسه و یا مرکز آموزشی داشته باشید. سپس، در برقراری ارتباط و کلیه مراحل اداری، جمع آوری مدارک، انتخاب مسیر مناسب و میل به اهداف در کنار شما خواهیم بود و به شما کمک خواهیم کرد.

MIE Canada

همکاری MIE Canada با موسسه دکتر ملک پور

موسسه کانادا ام آی ای در تمام زمینه های مهاجرتی اقامتی که قانوناً در کانادا میسر می باشد، قدم به قدم موکلین را یاری نموده و موکلینی که از سمت موسسه ملک پور در ایران یا ام ای ای اتریش به این دفتر مهاجرتی معرفی می گردند دارای امتیاز خاص در زمان مشاوره و نحوه پرداخت هزینه ها می باشند.

Mahyar Afzali

is a bilingual International Immigration Specialist based in Vancouver, Canada with a passion to guide and help people in the achievement of their immigration objectives and dreams by providing expert advice in areas of Study, Work and Permanent Residency, Economic & business Immigration, Entrepreneurship, and Immigration strategies. Mahyar Afzali is a Regulated Canadian Immigration Consultant in good standing with the College of Immigration and Citizenship Consultants (CICC) & a member of Canadian Association of Professional Immigration Consultants (CAPIC). Mr. Afzali has a Postgraduate degree in E-commerce and is a graduate of Canadian immigration law and is certified as .Canada Education Agents

main logo
canada passport