جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مهاجرت به جزیره موریس 2024

مهاجرت به موریس نیازمند داشتن تمکن مالی، رزومه و سابقه کار، مهارت و تخصص و همچنین عدم سوءپیشینه می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به جزیره موریس می توانند از طریق تحصیل، کار و همچنین سرمایه گذاری در پروژه ها به این جزیره مهاجرت کنند.

برای اخذ پاسپورت موریس متقاضی باید مدت زمانی را به طور پیوسته در موریس زندگی کند. به این نکته توجه داشته باشید که امکان بردن همراه برای مهاجرت به موریس وجود ندارد و بهتر است متقاضی که قصد مهاجرت دارد، مجرد باشد.

شما عزیزان پس از مطالعه مقاله و تماشای ویدیوها، در صورت تمایل به اخذ مشاوره رایگان تنها کافی است با موسسه مهاجرتی canadamie تماس بگیرید.

مهاجرت به موریس
شرایط مهاجرت به موریس

تمکن مالی، رزومه و سابقه کاری، عدم سوءپیشینه، داشتن مهارت های کاری

روش های مهاجرت به موریس

تحصیل، سرمایه گذاری در پروژه های کلان، کار در جزیره موریس

پاسپورت موریس

اخذ پاسپورت در صورت زندگی پیوسته حداقل 12 ماه حداکثر 5 سال در موریس

ویدیوی کار و تحصیل در جزیره موریس
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
فهرست مطالب

جزیره موریس کجاست؟

جزیره موریس، کشوری جزیره‌ای در اقیانوس هند است که تقریباً ۲۰۰۰ کیلومتر شرق سواحل جنوب شرقی آفریقا قرار گرفته است. این جزیره که بخشی از مجمع‌الجزایر ماسکارین می‌باشد، به دلیل سواحل شنی سفید، آب‌های زلال و طبیعت گرمسیری‌ اش شناخته شده و پایتخت آن پورت لوئیس است. موریس ترکیبی از فرهنگ‌های آفریقایی، هندی، اروپایی و چینی را در خود جای داده و تاریخچه‌ای غنی از دوران استعمار تا زمان استقلال دارد. این کشور به خاطر محیط طبیعی زیبا، آب و هوای دلپذیر و میراث فرهنگی متنوع، به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در جهان تبدیل شده است.

شرایط مهاجرت به موریس

شرایط مهاجرت به موریس بسته به نوع ویزا و هدف شما از اقامت در این کشور متفاوت است. به‌طور کلی، شرایط مهاجرت به موریس عبارت است از: 

روش های مهاجرت به موریس

برای مهاجرت به موریس، چندین راه وجود دارد که هر کدام از آنها نیازمند شرایط خاصی هستند:

کار در جزیره موریس

جزیره موریس در سال های اخیر با کمبود نیروی کار مواجه بوده و همین امر موجب شده که دولت موریس برای حذب نیروی کار اقدام کرده و شرایط خوبی را برای افراد جویای کار ارائه دهد. موسسه canadamie در جدیدترین طرح خود شرایطی را ایجاد کرده است که شما بتوانید برای کار به موریس مهاجرت کرده و از درآمد خوبی بهرمند شوید.
با توجه به این طرح، در صورتی که تمایل داشته باشید برای کارهای خدماتی به ویژه خدمات هتل استخدام شوید، می توانید به موریس رفته و در دوره های آموزشی رایگان شرکت کنید. در این حالت محلی برای اسکان به صورت رایگان به شما داده خواهد شد و هزینه ای بابت خورد و خوراک هم پرداخت نخواهید کرد. حقوق ماهانه شما می تواند چیزی حدود 30 الی 60 میلیون تومان باشد و بعد از گذشت دو سال کار این فرصت در اختیار شما قرار می گیرد که برای کار در هتل های آمریکا نیز اقدام کرده و شانس مهاجرت به آمریکا را داشته باشید.
گرچه باید در نظر داشته باشید که این حالت ممکن است درصدی ریسک داشته باشد و تضمینی نیست. اما نکته قابل توجه اینجاست که برای مهاجرت به موریس شما امکان به همراه بردن همسر و فرزند را نخواهید داشت. بنابراین مهاجرت به موریس بیشتر به افرادی توصیه می شود که مجرد هستند و همراه ندارند.
این طرح دارای ظرفیت محدود 30 نفر در سال است.

مهاجرت به موریس

تحصیل در موریس

راه دیگری که می توانید از طریق آن به موریس مهاجرت کنید تحصیل است. هزینه تحصیل در موریس از هزار الی پانزده هزار دلار کانادا بسته به نوع رشته و مقطع تحصیلی متغیر است. دانشگاه موریس، دانشگاه رودریگرز و دانشگاه فناوری از جمله دانشگاه های معروف این کشور هستند. برای تحصیل در موریس و در مقاطع تحصیلی مختلف اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، لازم است که سطح زبان تافل یا آیلتس را داشته باشید.

سرمایه گذاری در موریس

متقاضیان می توانند به عنوان سرمایه‌گذار، حرفه‌ای، یا خوداشتغال در موریس فعالیت کنند. به عنوان مثال، برای دریافت مجوز شغلی به عنوان سرمایه‌گذار، باید حداقل 100,000 دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کنید و کسب‌وکارتان باید شرایط خاصی را دارا باشد.سرمایه گذاری در پروژه های کلان نیز برای متقاضیان امکان پذیر است اما شرایط و هزینه بسته به نوع پروژه می تواند متغیر باشد. 

مدارک لازم برا یاخذ ویزای موریس

برای مهاجرت به موریس و دریافت ویزا یا مجوزهای اقامت، بسته به نوع درخواست، نیاز به ارائه مدارک مختلفی خواهید داشت. مدارک اصلی معمولاً شامل موارد زیر است:

پاسپورت با اعتبار بیش از 6 ماه
عکس پاسپورتی
سوابق کاری
مدارک هویتی
جاب آفر
گردش حساب و مدارک مالی

بهترین شهرها برای مهاجرت به موریس

در موریس، شهرهایی که بیشتر مورد توجه مهاجران قرار می‌گیرند معمولاً در مناطق کلیدی اقتصادی و گردشگری قرار دارند:

پورت لوئیس

به عنوان پایتخت و قلب اقتصادی موریس، پورت لوئیس محل استقرار بسیاری از دفاتر دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های بین‌المللی است. این شهر به دلیل فرصت‌های شغلی فراوان و امکانات شهری پیشرفته، یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجران محسوب می‌شود.

کیور پایپ

این شهر یکی از نقاط مهم موریس است که به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و ارائه خدمات آموزشی و بهداشتی با کیفیت، مورد توجه مهاجران قرار گرفته است.

گرند بی

در شمال موریس، گرند بی به دلیل داشتن سواحل زیبا، رستوران‌های متنوع و مراکز خرید، یک منطقه توریستی پرطرفدار است. این منطقه به ویژه برای مهاجرانی که به دنبال زندگی در نزدیکی دریا هستند، بسیار جذاب است.

ماهیبورگ

یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی موریس با جاذبه‌های طبیعی فراوان که برخی مهاجران به دلیل تاریخ غنی و زیبایی‌های طبیعی آن، به این شهر جذب می‌شوند

راحت‌ترین مسیر مهاجرت به موریس

یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به موریس، دریافت ویزای بازنشستگی یا ویزای سرمایه‌گذاری است. در صورت داشتن منابع مالی کافی متقاضی می تواند با سرمایه گذاری در پروژه های کلان موریس هم ویزای این کشور را به دست آورده و هم از سود خوبی بهرمند شود. 

دریافت پاسپورت موریس

متقاضیانی که قصد اخذ پاسپورت موریس را دارند باید از طریق روش های کاری و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کنند و در صورتی که حداقل 12 ماه و یا حداکثر 5 سال به طور پیوسته در موریس زندگی کنن می توانند واجد شرایط اخذ پاسپورت این کشور باشند.

برای دریافت پاسپورت موریس، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تکمیل فرم درخواست: فرم را از سایت سفارت موریس دریافت و پر کنید.
  2. مدارک مورد نیاز:شامل شناسنامه، کارت ملی یا مدرک هویت معتبر، و مدارک اقامت در موریس.
  3. عکس پرسنلی:چند عکس پرسنلی مطابق با استانداردهای تعیین‌شده.
  4. پرداخت هزینه:هزینه صدور پاسپورت را پرداخت کنید.
  5. تعیین وقت مصاحبه:در صورت نیاز، وقت مصاحبه را تعیین کنید.
  6. تحویل مدارک: مدارک را به سفارت یا کنسولگری موریس تحویل دهید.
سوالات متداول مهاجرت به موریس

برای مهاجرت به موریس، بسته به هدف و شرایط خود، می‌توانید از ویزای کار، تحصیل، یا سرمایه‌گذاری استفاده کنید.

بله، پس از گذراندن مدت زمان معین و رعایت شرایط قانونی، می‌توانید برای اقامت دائم در موریس درخواست دهید.

برای دریافت ویزای کار، لازم است ابتدا پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای موریسی داشته باشید. سپس می‌توانید درخواست خود را از طریق سفارت یا کنسولگری موریس ثبت کنید.

main logo
canada passport